Dizi Özet

16 Ağustos Perşembe Sev Yeter 44. Bölüm Özeti (Son İki Part) İşita Gerçekleri Öğrendi

Sev yeter 44. bölüm özeti ilk kısımda İşita, Ashok ile karşılaştı ve Raman’ın kaza görüntülerini alıp yok etmesini Shagun için yaptığına inandı. Aslında Raman Adi için bunu yapmıştı. Ashok bir taşla iki kuş peşinde Bakalım İşita bu duruma nasıl tepki verecek. İşte Sev Yeter 16 Ağustos özeti (Perşembe)

16 Ağustos Sev Yeter 43. Bölüm Özeti # Ben Peygamber Değilim İşita

Ashok’un söylediklerine İşita inanmaz ve sen yalan söylüyorsun Raman eski karısını korumaz. O doğrunun ve adaletin yanında her zaman der. Ashok ise madem bana güvenmiyor ve inanmıyorsun. O halde tüm bunları Raman’a söyle de doğruyu ve eğriyi kanıtlasın da görelim diyerek ortaya attığı iddianın sonuna kadar arkasında olduğu izlenimi verir. Hatta Sagun ile 6 yıldır ayrı olduğunu ama Raman her zaman Şagun’a aşık olduğunu ve elde etmek için bu vakte kadar çabaladığını ama hayatına birden sen (İşita) girdiğini ama bu aşkından vaz geçmediğini söyleyip İşita’nın can evinden vurur. Mihika da Ashok’un ortaya attığı iddiaları Raman’a sormasını ister. 

İşita halen karşısındaki Ashok’a güvenmiyor ve yalan yanlış bilgiler ile kafamızı karıştırmaya gelen kişinin sözlerine aldanıp Raman’a atıfta bulunamayız. İnanma ona der. Mihika ise bunu Raman’a sormaz isen hep aklında kalacak ve bu seni yeyip bitirecek der. Ashok sonunnda İşita’yı kandırmayı başarır ve onun ile birlikte Raman ile Shagun’un yanına doğru yola çıkarlar. Ruhi ile Adi havuzda iken Ruhi birden midesi ağrır. Raman hemen resepsiyona gidip doktor çağıracağını o vakte kadar Ruhi’ye İşita gibi iyi bak der ve ayrılır. Shagun ise o benim çocuğum ve Raman’ın bana İşita gibi bak demesine sinir oluyorum der.

Raman doktora gerek kalmadan iyileşir.  Raman Adi ile yakınlaşmak istiyor. Adi’nin çocukluk resmini Adi’ye gösteriyor. Bak burada çok küçüktün. Aynı bana benziyorsun der. Adi ise hayır sana hiç bir zaman benzemedim ve benzemeyeceğim. Ben sadece anneme benziyorum der. Raman oğlundan bu sözleri duyunca adeta yıkılır ve ağlar. Raman eve gitmeyi düşünür Shagun, Adi için kalmanı istiyorum deyince Raman kabul eder. Bu sırada otele İşita ile Ashok gelir. Raman İşita’ya neden buradasın der. İşita da Ashok bana kaza olayını anlattığını ama ben bunu yalan olduğunu söyledim. Buraya beni yüzleştirmeye getirdi.

Gerçekler ne Raman? Ramo ise yüzü yere düşer. İşita neden cevap vermiyorsun. Bu Ashok’un sesini kes lütfen diye bağırır. Raman ne dememi bekliyorsun. Ben peygamber miyim deyince İşita şok olur. Ashok da hemen lafa girip bu demek oluyor ki benim söylediklerim tamamen doğru der. Raman ise kapat çeneni diye bağırır. İşita artık her şeyin bittiğini söyleyip oradan ayrılır. İşita eve dönüş yolunda körü körüne nasıl ben bu Raman’a güvendim diye hem kendisini suçluyor hem de hüngür hüngür ağlıyor. Sev yeter 44. bölüm özeti devam ediyor.sev yeter dizi kapak resmi 1

Raman ise gece boyu kendisini içkiye verir. Yolda sarhoş bir halde yağmur altında dolanır. Yolda güvenlik görevlisi Raman’a yardım ediyor. Onu evine götürmek istiyor. Raman ise ben iyi baba olamadım. İyi bir koca da olamadım. Ailemi ikinci kez kaybetmekle karşı karşıyayım der. Bu sırada balkonda olan İşita olayı görür ve Raman’ın yanına gider. Güvenlik görevlisine teşekkür edip ayrılmasını bundan sonrasını kendisi yapacağını söyler. Raman özür diler ama İşita bir kez kalbi kırıldı ve artık güveni de sarsıldı.

Bir ilişkide güven sarsıldığında daha başka ne olmasını bekliyorsun ki İşita Raman’ı eve götürür ve yanından ayrılıp odasına gider. Ertesi gün İşita avukatı arayıp olayın faili Shagun’u arayıp cezalandırılmasını ister. Sev yeter 15 Ağustos Özeti yani Sev Yeter 44. Bölüm Özeti burada son buldu.

BUNLARI MUTLAKA OKUMALISIN!

379 Yorum

  1. salam mən dənizin yengəsiyəm
    dəniz yaxsıdı sizə salami var
    nara buraya gələ bilmir ona görə mənim yazmağımı istədi
    məni mərak etməsinlər dedi.

  2. Ben yukarıdaki terastayim. Bu arada ben sana bana huysuz deme demedim mi ?? Kızım bak sinirimi bozma .

  3. Off yine başladın huysuzlaga sonra diyosunki bana huysuz deme neyse ben çıkıyorum kızlar gelince girerim huysuzluk abidesi ??

  4. Kaan Bora kendini tanitirmisin
    senin hakkinda bir tek Tuananin ikizi oldugunu biliyorum baskada birsey bilmiyorum

  5. Merhabalar ecem hosbuldum iyiyim saol sen nasılsın

    Tuana tamm gel gitme huysuz dediğinide unutmadım haberin olsun .

  6. bende iyim Kaan Bora
    bide ben sana kisaca Kaan diye bilirmiyim yoksa ismini tammi kullaniyorsun

    Tuanam gitme lutfen

  7. Tabii tanitirim ecem ben kaan bora
    17 yaşındayım işte 1.69 boyum var koyu sarı saçlarım var yeşile kaçan bi göz rengim var BIRAZCIK maçoyum .yüzmeye bayılırım bunlar ıste yaa başka merak ettiğin bisi varsa sor . Istersen sende kendini tanitirmisin tabi istersen ..

  8. ECOŞUM hoşgeldin bebisim ❤❤ seni gördüm geldim ECOŞUM kaan birazcık maçoyum demis yaa orada yanılmış birazcık maço değil çok fazla maço. .

  9. Seni tanidigma cok memnun oldum Kaan bora
    tabi tanitirim

    Tuanam iyi etdin
    Benim abimde maco ya herseye karisiyor ah bu erkekler

  10. Merhaba arkadaşlar bende sabahdan beri kursdayim çok yoruldum ya birazdanda sınava giricem sizler nasılsınız???
    KAAN BORA hoş geldin nasılsın
    Kankam ve TUANAM canlarim sizler nasılsınız şimdi ben çıkıyorum sil çaldi

  11. Yaaaa ikizim ne demezsin hatta sen hic maco degilsin yaa ?

    Aynn ECOŞUM yaa ahh bu erkekler ahhhh..

  12. ilk once ismim ecem diyil ismim sakli ama geecekden kizim
    azeriyim ama aslen gurcistanliyim
    15 yasindayim
    boyum 1.68
    namaz kiliyorum kapaliyim
    okumuyorum
    bu kadar sende birsey merak edersen sora bilirsin Kaancim

    iyim Tunisim
    kiz tatilin bitdimi
    seni cok ozledik yahuuuu

  13. Merhaba zeynep hosbuldum iyiyim sen nasılsın? ?

    Seni tanıdığına bende çok mutlu oldum ecem

  14. kankammm hos geldin kiyamam sana kurs bitdiyinde yaz olurmu seni coook ozledim
    ben iyim canimin ici sen nasilsin

    Tunisim ama bence erkekliyin kurali maco olmak erkeklere yakisiyor yaa

  15. Kiz ecosum yaa vallahi bir bitmedi bu tatil bende sizi çok özledim gercekten aslında tatiliniz uzun surdu çünkü biz 2 yıldır tatile gitmiyoduk şimdi tatile gitmişken tadını çıkaralım dedik bitanem

  16. Ne yalan söyleyeyim aslında haklısın ecem bende suan ikizim maço olmayan biri olarak gorseydim sevmezdim ona macoluk yakışıyor. ..

  17. baya uzun zaman olmus gitmeyeli ama tadini cikarin ya eylenceli olmali
    ee o zaman tatilde neler yapiyorsun onlari anlat bakalim

  18. sende benim gibi dusunuyorsun Tuanam

    ya oylemi Kaan
    ben o zamanlar yokdum ama nasip olursa onumuzdeki sene birlikde kutlariz ne dersin eylenceli gecer
    bide mart ayinda benim akrabalarimin cogunun dogum gunu
    siz balik burcusunuz o zaman

  19. kankam diyer sayfada yazmissin
    Evet birlikde izleriz
    dizimizi
    kankam ben bugun yine amcamlarda kalicam dun burda simsek vardi cok korkdum aslinda gitmekden vaz gecmisdim ama birden yamur yagdi gok guruldadi bende evden kacdim cok korkarim kankam kosarak gitdim ya bir kopek var burda arkaca kosdu aptal kopek amcamlara gidiceyim yerde otobus duragina kadar kosdum sahibi geldi goturdu

  20. Kankam seni çok özledim nasılsın iyi misin?
    Kaan bora hoşgeldin nasılsın Tuanam kankam seni bana anlatırdı ????

  21. Prensesim hoşgeldim ben iyiyim sen nasılsın evet kankam geldi ama şu an yokk??
    Kankamm ciktin mi??

  22. Prensesim sana bir sey sorucamda unutuyorum Isabella vardi ya sizin arkadasiniz o nerde vedami etdi

  23. Prensesim isabella kaza geçirdi gözleri net göremiyordu şu an tedavi görüyor o yüzden yazamıyor papatyamı çok özledim isallah bir an önce iylesir

  24. MERHAB CANLARIM NASILSINIZ
    ❤TUANAM SANA 42 BÖLÜMDE YORUM YAZDIM BAKARSIN CANIM KARDEŞİN KAAN BORADA ARAMIZA HOŞ GELDİ SENİN KARDEŞİN BİZİM KARDEŞİMİZ CANIM

  25. KAAN BORA ARAMIZA HOŞ GELDİ NASILSIN SEN KENDİN HAKDA BİLGİ VERMİŞSİN BENDE KENDİM HAKDA YAZAYIM ADIM AYGÜN AZERİYİM 22 BUÇUK YAŞINDAYIM 1.54 BOYUNDAYIM BAŞKA SORMAK İSTEDİYİN OLURSA SORA BİLİRSİN ŞİMDİDEN TANIŞMAMA MEMNUN OLDUM

  26. TUANAM ve Kaan bora ay bende o kadar iy sayilmam şimdi dinleniyorum biraz olsa da yorgunlugum geçiyor
    KAAN BORA kendini tanitmişsin bende kendimi tanitayim ben Türkmenistan danim 15 yaşimdayim önümüzdeki ay nasip olursa 16 yaşicam
    Kankam canımin içi bak geldim bende seni özledim balım ay kız kankam bende o kadar şimşekden korkarım şimşek çıktığında hiç dışarıya çikmam

  27. Herkese iyi axşamlar nasılsınız?
    ?ECEM HOŞ BULDUM SAOL TATLIM BEN İYİM SEN İYİ OL

    GİZEMİM SAOL TATLIM İYİM SEN NASILSIN CANIM

  28. Bende geldim AYGÜN ABLAM benim nasılsın seni çok özledim bak geldim diğerleri nerede bakalım
    Gizemcim canım nasılsın sen???

  29. HEP İYİ OL BİRTANEM EVDEYİM OTURUYOM ÖYLE
    ?
    ZEYNOŞUM HOŞ GELDİN NASILSIN BEN İYİM BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM TATLIM

  30. ABİM NERDESİN QALİBA HEDİYELERİ AÇMAKDAN VAKİT BULAMIYORSUN BURAYA YAZMA ????

  31. AYGÜN ABLAM ve Gizemcim bende fena sayilmam bu gün çok yoruldum ya şimdi dinlendim iyim artık
    UMUT ABİM hoş geldin sefalar getirdin

  32. Şaka akşam daha kardeşim gil gelecek annem gelecek bayağı bi kalabalık olacağız Aygün sana ayiririm herkese

  33. Aygün pasta sana çocuğun sütü hazirmi daha bi günlük açlıktan öldürme Aygün annem derdi senin kadar ağlayan çocuk görmedim günlerce ara vermeden Aygün babam gidip arabanın içinde yatırmış o kadar çok aglarmisim

  34. EVET HAZIR BEN ÇOCUA HİÇ KIYARMIYIM ASLA BİBERON BULAMADIM AMMA ???BU SÜTÜN AY İLAHİ ABİM O KADAR AĞLANIRMI ????

  35. IIIMMM PASTA ÇOK LEZETLİ ÇOK TEŞEKÜRLER KİM YAPDIYSA ELLERİNE SALIK ?????MEYVE SUYUDA GÜZEL

  36. 4 teyzem annem hepsi bana bakıyor yinede baş edemezlermis o kadarki ağlamaktan bazen baygınlık geçirmisim bir defasında da 3 aylık çocuğa içki içir misler salağın biri demiş annem 3 gün uyanmadın dedi

  37. ABİM BİLDİN ÜZRE BEN YARIN YOKUM DÜYÜNE GİDİCEM GELİNİN (SAQSOLDUŞUYUMDA) YANİ BİZDE ADET GELİNİN YANINDA DURUCAM ŞAM TUTUCAM ONUN İÇİN GİTMEM ŞART

  38. Zaten 3 aylıkken içkiyi bıraktım bir daha tövbe ettim sarhoş sarhoş sallanmak olmuyor salincakta?

  39. Hayırlı olsun Aygün bu gün yanımda oldun ya yeter çok iyisin çok teşekkürler tekrar mutluluklar dilerim.

  40. Ben burdayım gerçekten abim o kadar aglarmiydin ay abim sen üç aylık kän içkimi içirmişler

  41. ÇOK TEŞEKÜRLER ABİCİM BURAKIM TUĞBAM İÇİN OLSUN TÜM BEKARLAR İÇİN BEN TEŞEKÜR EDERİM SENDE ÇOK İYİSİN HA UNUTMADAN ABİM BENİM TEL HER AN KAPANA BİLİR KAPANANA KADAR BURDAYIM ANİDEN YAZMAZSAM ŞARJIM BİTDİ BİL OLURMU MERAKDA KALMA DİYE

  42. Evet kafam bozulunca masa arkadaşlarımda vardı biberonla güldürdün beni yaaa.o kadar çok ağlayınca koca karınin biri demiş bizimkilerde icirmis cahilliğe bak

  43. AYGÜN ABLAM bizde de öyle adet var kız evlenirken yani düğününde gelinin yanında hep arkadaşı durur

  44. AYGÜN ABLAM bizde öyle adet var yani kız evlenirken yani düğününde gelinin yanında hep arkadaşı durur

  45. Tuana merhaba hoş geldin.buradan ve buradakiler den ben sorumluyum USLU DURDUĞU SÜRECE SORUN OLMAZ.

  46. Naber ben geldim ..

    Gizem tuana senden hep bahseder yani tuananin kankaları falan bile bazen o kadar kıskanır ki ..

    Zeynep memnun oldum ..

    Aygün abla memnun oldum ..

  47. TUANA TORUNUM HOŞ GELDİN NASİLSİN YOK CANIM NE SORUNU HOŞ GELMİŞ

    ABİM SEN HEP GÜL GERÇEKDEN GARİP BİR TAVSİYE OLMUŞ KÜÇÜK ÇOCUA ALKOL ???
    ?
    ZEYNOM GERÇEKDENMİ NE GÜZEL ADETLERİMİZ BENZİYOR

  48. TUANAM canım bu günler napiyorsun bakalım ikizinde yani Kaan hoş gelmiş buraya sefalar getirmiş bak ne güzel ikizsiniz iy anlaşiyormusunuz bakalım ben hep İKİZİM olmasını isterdim ama benim bir RUH İKİZİM var yani GÜNAY onunla aynı günde dogmuşus bir çok sevdiğimiz aynı ya

  49. GELİŞ TARZIN Bİ GARİP HİÇ GÖRMEDİĞİN İNSANLARA KARŞI ÜSTELİK BAYAN ONLAR BİRAZ DAHA İNCE OLABILIRDIN

  50. Yani umut abi uslu dursun derken o zaten küçücük bir çocuk değil kendini bilir zaten …..

    ❤❤Gizosum kankitoskum birtanem seni ne kadar özledim bir bilsen ben iyiyim sen nasılsın ❤❤…

  51. HOŞ GELDİN KAAN BORACIM BENDE ÇOK MEMNUN OLDUM NASILSIN İYİSİNDİR İNŞALLAH

  52. Tuanam kankam bende seni çokkkk özledim bende iyiyim neler yapıyorsun evine gittin mi tatlide misin?

  53. Tanıyorum evet gizem , gercekten tuana fazlasıyla anlatıyor. . Iyiyim ben gizem sen nasılsın. …

    Umut abi sorunun nedir benimle onu anlamadım ben böyleyim ve değişmem okey . Yani istemiyorsan biz başka yerde konuşuruz buradaki herkes kardeşim tuana gibidir o kadar ters konuşmanın bir anlamı yok …

  54. TEL NE ZAMAN KAPANIRSA AMMA SENİN MİSAFİRLERİN GELİCEK İSTERSEN ÇIKA BİLİRSİN NO PROBLEM

  55. RUH İKİZİM nerdesin canım gel BİRİCİK ABİMİZİN doğum günü bu gün
    Arkadaşlar benim dizim başlıyor ben kaçar bittiğinde gelirim sizde gitmeseniz
    UMUT ABİM BENİM BURAYA İLK GELDİGİM GÜNÜ DÜNMÜŞ GİBİ HATIRLIYORUM BENİ İLK KARŞİLAYAN SEN OLDUN BENİM ABİM HİÇ OLMADİ AMA SEN VARSİN ARTIK ABİ SEVGİSİNİ SENDEN GÖRDÜM SENİ ÇOK SEVİYORUM ABİM TEKRARDAN İYKİ DOGDUN

  56. Aygün ninem hoş buldum ben iyiyim saol sen nasılsın özledim seni .

    Valla bişey yapmıyorum zeynosum aramız iyi ikizimle valla ikizin mi var ders var yinede iyiki var yaa keske seninde olsaydı

    Umut abi ikizimle birazda iyi konusursan lütfen.

  57. Senle ne sorunum olabilir Kaan tanımıyorum bile seni sadece geliş tarzını eleştirdim o kadar rahatına bak sorun yok ben beklerdim ki umut abi merhaba nasılsın falan böyle bi giriş beklemiştim.

  58. Yani tabikide anlıyorum ama sende bilirsin ki bende yeni geldim kendimi tanittim yani daha nasıl olabileceğimi bilmiyordum kusura bakma şimdi söyleyeyim ..
    Umut abi nasılsın iyi misin?

  59. Kaan bora bende iyiyim Hiii bakıyım sen tuanamla artık kavga ediyor musunuz???
    Kankam bende evdeyim oturuyorum sizinle konuşuyorum birde kankam ben bugün burda olamiyacatim arkadaşlarımla buluşucaktik öyle sen bugün yazıyorsun diye yarına erteledim yani seni çok özledimmmmmmmmmm❤❤❤❤❤❤

  60. BİRİCİK UMUT ABİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE YAŞLARA İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN YÜCEN GÖNÜLÜ ABİM HEP BÖYLE KAL OLURMU ? YAŞA ALLAH SANA UZUN VE GÜZEL GÜNLER NASİB ETSİN AMİN İNŞALLAH ŞİMDİ ÇIKMAK ZORUNDAYIM MALUM ŞARJ SANA İYİ GECELER PASTADAN BENİM İÇİNDE YE GÜLE GÜLE

  61. abim dogum gunun kutlu olsun ????seni cok seviyorum abim
    keske yaninda ola bilseydim seni o kadar cok operdimki o kadar cok sarilirdimki anlatamam ???????abim sozumde durdum gecde olsa en son ben kutlamisimdir seni cok ozur dilerim S.C.S.D.G.???
    dəniz sizə yazdı vatcapnan mənə atdı sizə kopyaladım
    gecəniz xeyrə qalsın

  62. abim dogum gunun kutlu olsun ????seni cok seviyorum abim
    keske yaninda ola bilseydim seni o kadar cok operdimki o kadar cok sarilirdimki anlatamam ???????abim sozumde durdum gecde olsa en son ben kutlamisimdir seni cok ozur dilerim S.C.S.D.G.???
    dəniz sizə yazdı vatcapnan mənə atdı sizə kopyaladım
    gecəniz xeyrə qalsın.

  63. DENİZ GÖZLÜM TAM SENİ DÜŞÜNÜRKEN BU MESAJ GELDİ O KADAR ÇOK SEVİNDİM Kİ TARİF EDEMEM ÇOK ÖZLEDİM ABLAM SEN ÇOK İYİ Bİ ABLASIN ÇOK TEŞEKKÜRLER HERZAMAN AKLIMDASIN BANA BUNU YAŞATTIN YA NE SÖYLEYİM BİLEMİYORUM GÜZEL ABLAM DENİZ GÖZLÜM İYİ OLMANA SEVİNDİM ABİNDE SENİ ÇOK SEVİYOR KENDİNE İYİ BAK ÖPÜYORUM HOŞÇA KAL ARA ARA YAZ OLURMU DENİZ GÖZLÜM ALLAHA EMANET OL.

  64. SİZE YENGE DİYECEĞİM İZNİNİZLE AŞAĞIDAKİ MESAJI DENİZE WATSAP LA ATARSANIZ ÇOK MEMNUN OLACAĞIM SON Bİ İYİLİK ÇOK TEŞEKKÜRLER YENGE HANIM.

    1. MERVE ÇOK TEŞEKKÜR ÇOK NAZİKSİN SAĞOL İYİ GECELER GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.

  65. EVET SIRA GELDİ GULUME BU GÜN GELEMEDIN İŞİN VAR SENİN MUHAKKAK SORUN DEĞİL BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM AMA SIRADAN Bİ GÜN SENİN OLMADIĞIN Bİ GÜN SIRADADIR VE OLDUĞUN DA Kİ HER GÜN BENİM İÇİN AYRI Bİ DOĞUM GÜNÜDÜR BUNU BÖYLE BİL ÜZÜLME GELDİĞİNDE YAZ OLURMU.GÜLÜM DOĞUM GÜNÜ SAYFASI İÇİN AYRI Bİ TEŞEKKÜR ETMEK İSTEDİM FİLİZ HANİMA AYGUNE ETTİM BURADAN BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜR.SANADA ÇOK TEŞEKKÜR ÇOK MUTLU OLDUM ÇOK GÜZELDİ ŞİİR YAZMIŞSIN GELDİĞİNDE OKURSUN GÜLÜM BU GECELİK BU KADAR YARIN GÖRÜŞÜRÜZ D GÜNÜMDE BİLİYORSUNUZ HER GÜNDÜR BANA İYİ GECELER ABİN ÇOK MUTLU SEN VARSIN SİZLER VARSINIZ A. S. Ç. Ç. Ç. S.

  66. HER KESE IYI GECELER OZUR GELEMDIM AMA D.G SAYFASINA YAZDIM ABIM EN BASTA SENDEN SENIN YANINDA OLMADIMA AMA INAN BU GUN VE HER ZAMAN KALBIM SENINLE.IYI DOGDUN ABIM.SENI COOOOK SEVIYORUUUUUM.

  67. GÜNAY♡♡♡♡♡♡BIRTANECIK ABIME♥♥♥♥♥SENI SEVIYORUM.DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN♡A+U=KOPMAYAN BAG♥ dedi ki:

    ABIM cok tesekkur ederim beni aglatdin ya ay ne soylesem abim iyiki seni tanidim sag ol.iyi dogumussun benim abimsin benimlesin.SENI C.C.C.C.C.C SEVIYORUM.IYI GECELER

  68. İŞTE DOĞDUĞUM AN GUNAY TEŞEKKÜRLER BU KALBİN KENDİSİSİN SEN HER ZAMAN TEKRAR TEŞEKKÜR OKUDUM HARIKAYDI

  69. AĞLAMA NEDEN AĞLIYORSUN ABİN HERZAMAN YANINDA VE ÖYLEDE OLACAK DAHA ÇOK GÜNLER KUTLAYACAĞIZ SENLE BİRİCİK ABLAM BENİM RAHAT OL SANADA İYİ GECELER.

  70. Merhaba kyzlar günaýdyñ nasylsyñyz. Kyzlar sizden ryja etsem sev eteriñ 46_47 nji bölümü okadñzny banada añladyñ cag ol teşekkürler.

  71. HERKESE GÜNAYDIN MUTLU SABAHLAR DİLERİM SİZLERE
    UMUT ABİM GÜNAYDIN sada abi hayırlı cumalar
    KAAN BORA bende taniştigma memnun oldum

  72. herkese gunaydin nasilsiniz
    Umut abicim
    Aygun ablacim
    Benzerim
    Kankam canimin ici
    Prensesim
    Tunisim
    Kaancim
    Zaram
    Icesum
    tekrar gunaydin
    Zaram nerdesin azeri guzelim seni cok ozledim
    Icesum seninle konusmayi cok ozledim
    Kankim bizim sayfaya yazdim ama cikmadi kisa ozetle buraya yazayim dun kaza gecirdim kankam insatda cukur vardi ayagim kaydi cukura dusdum basim cok agriyor bide kolum cok agriyor ama simdi iyim merak etme
    seni cok anladin senn
    Benzerim seninle konusmak nasip diyil bize bir turlu konusamadik
    ben bugunde yokum
    gorusuruz kendinize cici bakin bays

  73. Ece benimle konusmayimi ozledinmi… ya benim le konusmayi ozleyan yoki… tesekur ederim arkadasim… nasilsiniz… umut abi ya ozirdulerim dun pek musait dilidim onun icin dogum gununu kutlamayi unudum… dogum gunun kutly olsun yasyn uzun olsun mutly ol…

  74. Ben seni nasıl merak etmem bak seni azarlicam Kankam ne işin var inşata senin ben sana kaç kere söylüyorum ya kendine dikkat et diye ay biricik kankam sana kiyamiyorumda azarlamaya senide azarlamasam kendine dikkat etmesin dün demişdim kendime kankam neden gelmiyor diye ay şimdi iymisin kankam canımin içi ya bende seni çok seviyorum

  75. Icesum tabikide ozledim
    sen benim guzel arkadasimsin
    nasilsin guzellik

    Kankam markete gidiyordum marketin yanindaydi insaat.
    insaatin icinden geciyorsun markete ulasmak icin
    bu kez hak etdim kankam azarla babaanneme soylemedim daha duysa varya bitdim ben
    soz artik dikkatli olucam
    seninle bulusana kadar bana olum yok seni gordukden sonra rahat rahat olurum artiqin

  76. kankam dun dizimizi izledinmi Necmettin en sonunda kendi diline gecdi
    bide kankam
    teomandi sanirim adamin ismi onun kanini vemisdiler ya gitdi doktora kanini aldirdi kuzenine verdi kuzeninin kaninida kendisine aldi deli adam yaaa
    bide kolunu kesdi kuzenine aleti cikar ordan diyince bende oyle sandim ki
    silahdir cikara cikara bicak cikardi o an ben gulmekden oldum yaa

    Umut abi bu arada pastadan kaldiysa banada verirmisin
    abimin dogum gunu pastasindan yemek isterim
    dun Denizle Gunay gelmis mutlu olmussundur
    bide abi bizde oyle adet var cocuk cok aglarsa icki icirirler cocugun kirki cikmamissa kulagina dokerler senin gibi3 yasindaysa icirirler
    hatda babam gil tarafi
    cocuklar 5 yasina geldiyinde baya raki falan icirirler
    daha cok bira icirirler
    alkol az oldugu icin
    cocuk icmezse erkeklikden sayilmaz cok sacma adet ama

  77. Kankam ölümden basetme hiç öyle demeya kankam canımin içi ilk görüşte kanka olduğum bitanem
    Bide kankam dün izlemedim ya benim odamda klima yok çok sıcaktı o yüzden dışarıya çıktım ya ne komik olmuş ya birazdan tekrarı olur izlicem

  78. iyi ol hep Icesum bende iyim canim napiyorsun bakiyim tatil yapdinmi

    kankam tamam olumden konusmiycam bir daha
    ya oylemi iyi etmissin ya simdi yayinlanicak zaten izlersin

  79. TEŞEKKÜRLER ICE ÇOK SAĞOL OLSUN DÜŞÜNMEN YETERLİ TEKRAR TEŞEKKÜR SANADA UZUN ÖMÜRLER.

  80. ECEM SANA KOCAMAN AYIRDIM TÜM BURADAKİ ARKADAŞLARADA DAĞIT TEŞEKKÜRLER ECEM.İÇİR MİSLER RAKI EVET İLK VE SON OLMUŞ BEN ŞU AN ÖMRÜMDE NE İÇTİM NEDE SİGARA KULLANDIM HEP UZAK DURDUM HERKES BÖYLE YAPSA NE GÜZEL.ECEM GÖRÜŞÜRÜZ TEKRAR TEŞEKKÜRLER. DENİZ KUTLAMİS EVET ÇOK MUTLU OLDUM BİLİYORDUM GELECEĞİNİ GÖRÜŞÜRÜZ.

  81. IYI AKSAMLAR CANALRIM BEN GELFIM.HEPINIZI COOOOK OZLEDIM.NASILSINIZ BAKUYIM.YA BEN IKI GUNDUR YOKDUM PROBLEM DIYELIM.AMA ABIMIN D.GUNUNE YETISDIM.BAKIN BU SEFER CABUK GELFIM.HADI TOPLANIN.

  82. ABIM senden cok ozur dilerim dun senin yaninda olamadim yani gec gelfim affet iki gundur babm gec geliyor bir problem var onu hallediyor onun icin.ama dun yetisdim.tekrar ozur.dun bana yazmissin guzel sozler icin sag ol asil sen birtanesin ve sen benim herseyimsin.gel konusalim nasil ozledim bir bilsen.
    .
    KANKAM senide coook ozledim askim geldim ama bu gun yoksun olsun Allah mubarek etsin bizim dilde ozluyicem opuyorum.
    .
    YASIDIM RUH IKIZIM BENZERIM TAUNAM ICEM nasilsin kizlar sizide ozledim.
    .
    KAAN BORA aramiza hos gedin TAUNAMIN kardesisin demek bizimde tanidigima memnun oldum bana sadece GUNAY diye bilirsin azeriliyim 15 yasim var baska sormak istedigin varsa buyur.tekrara hos geldin.

  83. Ooooooo RUH İKİZİM gelmiş ya çok güzel nasılsın canım bende seni çok özledim bak ben salıncakta sallanmak dayım gel istersen ne zamandır gelmiyorsun

  84. RUH IKIZIM geldin sonunda canim iyim sen nasilsin canim evet cok ozledim oylemi dur geliyorum ama ilk ben sallanicam.ee canim ne yapiyorsun tatlim

  85. RUH İKİZİM balım bende çok iyim ay İKİZİM bizim salıncağa ikimizde sigiyorus bu salincakta Umut abimizede yer var gelirse
    Ay İKİZİM salıncakta kitap okuyorum gel canım bende sikildim biraz sohbet ederis

  86. RUK IKIZIM analdim nasil salincak .geliyorum kiz.uyy kiyamam benim tatlisim sikilfi ee sohbet edelim.ne istorsan ondan.

  87. Büyük salıncak İKİZİM gel bide gelirken balım yoldan çekirdek al çitleris sohbet sırasında

  88. RUH IKIZIM sendemi kayboldun.
    .
    ama ya yalniz kaldim ABIM nerdesiiiiin gel bak seni bekliyorum lutfeeeeeen.

  89. Tamam İKİZİM konu buldum
    1.Hayatında unutamadığını dizi
    2.En çok hangi ünlü kişiyi görmek ve tanışmak istiyorsun

  90. RUH IKIZIM geldin sukur.ay konuda dizi ilahi tatlisim ya.
    1.en unutamayacagim dizi yapanci bahar hind dizisi simide favorim ELIMI BIRAKMA
    2.en cok gormek istedigim kisi ise ABIM YANI UMUT ABIM en coooook filimden diziden istemem sadece oooo
    simdi sen

  91. ABIIIIIM geldi yupiiii en mutlu anim hos geldin abilerin en tatlisi ay nasil ozlemisim nasilsin.ne demek layikdin evet en buyuk hayalim evet karsilikli

  92. Ya diyeceğim hep boğazımda düğümleniyor diyemiyorum sadece Birtane sin diyiim çok duygulandım beni o kadarmı istiyorsun görmeyi yani

  93. benim en sevdigim dizi ve en unutamicam dizi yok chunku hepsini choook seviyorum zaten
    en chok gormek istediyim kishiyse EXOnun uyelerinin hepsi tabi onlardan once burda tanidiim tum arkadashlarimi gormek isterim

  94. İşte şimdi doğum günüm benim yeniden doguyorum ve bu günde onlardan Birtane si dün sıradan bi gundu

  95. RUH İKİZİM balım
    1.Ben her izlediğim diziyi unutamiyorum senin değin Yalancı bahar dizisinide çok severek izlemişdim ama şu anki unutamadigim dizi AŞKA YOLCULUK DİZİSİ
    2.En çok görmek ve tanışmak için delirdigim EXO gurubunun üyeleri vede EXO gurubunun bir üyesi olan Beakhyun bende RUH İKİZİM UMUT abimi çok görmek istiyorum ya
    Selam Umut abicim bende çok iyim
    Sen nasılsın abim???
    Arkadaşlar ben kaçar dizim başlıyor RUH İKİZİM gelirsen tapiyi tiklat olurmu abimide alda gelin dizi izleris birlikte

  96. ABIM dun nasil gecdi kimlerden hediyye aldin.pastan nasildi bizede verdin mmm tatliyfi

  97. O zaman resmimi filiz haniimin affına sığınarak rica edeceğim tekrar adını sen koy yorumculari ni tanıyalım sayfasına yeniden koysun olurmu.

  98. Ay Mayde ÇİNGU sendemi geldin hoş geldin Çingum bak cevaplarimiz benzer bizim canım arkadaşım EXO gurubunun hepsinin fotalarina baktinmi

  99. ABIM canimsin sende benim birtanemsim evet seni seni inan hayatim bir insani bu kadar gormek istiyorum oda sensin sen.ee nasil gecdi d.gunun kim hediyye verdi.abim iki gunfur yokdum babm arabayi baska arabaya carpmisdi ufak kaza onun icin tamire gitdi ustalarin basinin yuzeribde durmasa islemezler onun icin ece gec geliyordu.sen ne yapdin.
    .
    RUH IKIZIM guzel cikiyorsun tamam tatlisim opdum.
    .
    HEDEAM hos geldin nasilin yinisin sanirjm

  100. Gülüm geçmiş olsun baban iyi değilmi.normal bi doğum günü hediyesi Eren de var yengen yemeğe götürdü pasta yaptı ama en güzel hediyeyi bu gün aldım

  101. umutabi bana mayde de adim mayde aslinda
    Maedeh ama herkes mayde der hedeamda maedeh’nin tersi
    bide ne chok konushuyorsunuz
    umutabi eshinde bu siteye gelirmi yani biz taniyormuyuz onu?

  102. Mayde bana daha kolay geldi.benmi çok konuşuyorum anlamadım tam tersi çok zor konuşan biriyim yengen ara ara ugrar

  103. umutabi ben sana oppa diyicem korecede oppa abi demek buyuzden oppa exo grubunu taniyormusun korenin eeen iyi MUZIK GRUPLARINDAN biri ay uyelerin hepsi birbirinden guzel

  104. ABIM yok ufak kaza her sey yolunda merak etme yani opmasam bu yuzden demek bab icin sey EREN kim anlamadim ooo yengem guzel pasta yapar eminim ellerine saglik uyyy canim abim ya sen bana dunyanin en buyuk hediyyesisin tesekkurler.cansin can.
    .
    MAYDE bu guzel boyle diye bilirmiyim nasilsin.sakincasi yoksa seni taniya bilirmiyi.

  105. UMUT ABİM evet çok istiyorum senin fotoğrafini görmeyi
    Evet Mayde ÇİNGU doğru söylüyor EXO gurubu bitanedir üyelerise harikadirlar sesleri muhteşem

  106. oppa yengemin adi nedir?
    hayir demek istediyim erken erken yorum atmanizdi yaani yanlish anlama chok konushtuunu soylemek istememishtim oppa

  107. MAYDE oppami canim karismak gibi olmasin ama oppa biraz garip bence UMUT yakisiyor abimize
    .
    ABIM analdim ozure gerek yok

  108. tabi diye bilirsin gunay ben mayde irandan 17 yashim var 11.sinifi okicam ve sekizkishilik bir ayleyiz ve gunay gechmish olsun baban ichin uzuldum ben ilk silbashtan dizisi ichin buraya gelmishtim sonra zeynepchinguyu tanidim evet zeynep exo harika

  109. Gülüm yeni eve geldim boya işi var ona baktım. Mayde bencede oppa bi garip UMUT olarak ölmek istiyorum sence nasil

  110. MAYDE canim tanisdigima memnun dum bende GUNAY 15 yasim var azeriliyim 10.sinifda okuyucam.canim sag ol dusunmen yeterli.ee o zaman aramiza hos geldin biz her gun 6da burdayiz.senide bekleriz

  111. Gunay Aygün bu gün sagdic bizde bu isim yani gelinin yanında duran kız Aygün gelince onunla buranın dışında bağlantı kur sana birşey diyecek watsap gibi olurmu gunay Aygün le konuşursun.

  112. ABIM iyi yapdin ee ev ileri varmi yoksa az kaldi abim o ne laf oyle ölmek ne soylemefimmi sana oyle soyle.e hmmmm.ABIM biliyorum kankam bana soyledi ask yazmisdi gizli konusmada ha analfim ne diyorsun sabirsizlikla bekliyorum.uyyyyyy.

  113. ABIM ben ciksam olurmu ama gelfigin icin sag ol opuyorum iyiki varsin.IYI GECELER SENI COOOOK SEVIYORUM BENIM BIRTANECIK ABIM.

  114. Tabiki çok teşekkürler geldiğin için sen bir tanesin özelsin abinin küçük ablasısin iyi geceler.

  115. UMUT ABİM sana çok yakışıyor OPPA demek OPPA ( koreçe oluyor bu kelimeyi Türkçesi Abi oluyor)
    Arkadaşlar MAYDE ÇİNGU çok tatlı ve anlayışlı kızdır ben onunla daha önce de tanişiyorum Mayde ÇİNGU BENİM canım Arkadaşım

  116. GUNAY AYGUN İYİ GECELER HER İKİNİZDE BENİM İÇİN TARİF EDİLEMEZ BİR KİYMETTESİNİZ. AYGÜN BANA SÖYLEMİŞTİN YERİNİZİ DOĞUM GÜNÜ PLANI YAPTIĞINIZ YER.AMA BİR ŞEY ANLAMADIM NEDENİNİ BİLİYORSUNUZ. HİÇ ANLAYAMADIM YAZILANLAR DAN SADECE GÜLÜM UN ŞİİRLERİNİ ANLADIM YENİ OKUDUM NE SÖYLEYİM NE BU SATIRLARA SIĞAR NE KELİMELERE SADECE ŞÜKREDİYORUM ALLAHIM A SENİN GİBİ VE AYGÜN GİBİ BİR ABLAYI KARŞIMA ÇIKARTTIĞI İÇİN İKİNİZDE MÜKEMMEL ABLALARSİNİZ KENDİ MILLETINIZDEN OLMADIĞIM HALDE ÇOK DEĞER VERDİNİZ BANA FAZLASIYLA BEN KENDİ ÇEVREMDEN GORMEDIGIM YAKINLIĞI SİZLERDE BULDUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. VERDİĞİNİZ ZAHMETİ GÖRDÜM TAA AYIN 2 SİNDE BAŞLAMIŞSINIZ HELAL OLSUN BANA HİÇ CAKTİRMADİNİZ BİLİYORMUSUN UZ MESLEĞİMDE İLK DEFA SİZLER BENİ ALT ETTİNİZ HELAL OLSUN BİR KEZ DAHA NASIL BAŞARDINIZ ANLAYAMADIM NORMALDE BULMAM LAZIMDI AMA BULAMADIM TEBRİKLER. ŞİİRİ OKURKEN 1 YILI ÖNÜME DÖKTÜN GÜLÜM GÖZLERİM DOLDU HER İKİSİDE MÜKEMMEL BENİ BANA ANLATİRCASİNA YAZIL MİS BU KELİMELERE LAYIK OLDUYSAM NE MUTLU BANA İÇİMDEKİLERİ İFADE EDEMİYORUM BİLİYORSUNUZ TEŞEKKÜR BİLE AZ YAPTIKLARINIZ İÇİN SADECE ÖMRÜM DİYORUM.GÜLÜM DEMİŞTİ UNUTAMAYACAĞIM Bİ DOĞUM GÜNÜ EVET UNUTULMASI İMKANSIZ ÖMRÜM BOYUNCA SEVGİYLE HATIRLAYACAĞIM BU NOT Bİ TEŞEKKÜR NOTU AMA YETMİYOR SİZLERE BENDE KENDİMİ DÜNYANIN EN ŞANSLI ERKEĞİ KABUL EDİYORUM KİMSEYE NASİP OLMAZ SİZİN GİBİ ABLA ALLAH RAZI OLSUN HER ZAMAN ÇOK İYİSİNİZ ÖMRÜM OLDUĞU SÜRECE SİZLERDEN AYRI KALMAYI ASLA DÜŞÜNMÜYORUM HERKESİN BELLİ HAYALLERİ VARDIR GERÇEKLEŞİR VEYA OLMAZ BENİMDE BUNDAN SONRAKİ HAYALİM TEK AMA SADECE SİZLERİ GÖRMEK SARILMAK BAŞKA YOK DÜNYAYI VERSELER DEĞİŞMEM BU HAYALİ BUNA DEĞER SİNİZ.BURADAN FİLİZ HANİMA DA TEŞEKKÜRLERİMİ BİR DAHA SUNUYORUM SORUNLU Bİ DÖNEMDE BİZLERE YARDIMCI OLDU BİR KEZ DAHA GÖSTERDİNİZ MÜKEMMEL Bİ ABLA OLDUĞUNUZU MİNNETTARIZ SİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.GÜLÜM VE AYGÜN BURADAN NE SÖYLESEM YETMEZ AMA BU KADAR SİZLERE İYİ GECELER DİLERİM HEP MUTLU KALIN HAYATTAN HEP UMUTLU KALIN.

  117. sanada iyi akshamlar gunay bugun nasilsin?
    nekadar guzel dimi burdakileri ailen olarak goruyorsun gerchekten baksana chok guzel bir duygu

  118. ABIM ne demek asil biz tesekkur ederiz beyenmene sevindim layiksin buna hatda daha iyilerine demek cakdirmadik ne iyi ama biz senin suphelendiyini sanmisdik.canimsin sen yeterki mutlu ol bu bize yeter.IYIKI VARSIN BIZIMLESIN VE BIZIM ABIMISSIN SENI COOOOOOOK AMA COOOOK SEVIYORUUUUUZ

  119. MAYDE canim hos geldin iyim sen nasilsin.
    evet canim burasi benim ailem canim hepsini ayri ayri cok seviyorum onlar benim hem iyi gunumde hemde kotu gunlerimde yanimdalar.ozelikle ABIM VE KANKAM onlar bambaksa cok severim biz uzun zamandir boyleyiz.bende mutluyum hepimiz.ve mutlu oldumki sende bu ailenin bir parcasisin canim.

  120. HER KESE İYİ AKŞAMLAR
    ?
    GÜNAYIM HOŞ GELDİN NASILSIN SENDEN RİCAM ABİNİN DOĞUM GÜNÜ OLMAMIŞDAN ÖNCE KONUŞDUMUZ YERE GELSENE

  121. ABİCİM YORUMUNU ŞİMDİ OKUDUM Ö DEYERLİ VE GÜZEL SÖZLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKÜRLER SEN HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LATIKSIN DÜNYANIN EN İYİ ABİSİ

  122. ABIM iyim sen nasilsin musaitim yakiskli abim atsin.cansin can bak heycanlaniyorum.
    .
    KANKAM nasilsin birtanem seni coook ozledim hadi at bakalim ama yazma desem yazmaaa haaa.hadi.

  123. HOŞ BULDUM TATLIM NASILSIN FOTOLARI ATDIM BAK BİRTANEDE KENDİMİ ATDIM DÜNKİ DÜYÜNDEN
    TAMAM YAZMAM

    ECEM HOŞ GELDİN NASILSIN

  124. AY NE GÜZEL BİZDE SENLE KONUŞMAKDAN MUTLULUK DUYARIZ ECEMCİM

    ABİM BENDE BEKLİYORUM HAYLA BAKMADI

  125. EVET GÖRDÜ TEŞEKÜRLER SENDE ÖYLESİN SENİN SAYENDE KENDİ FOTOMUDA YOLAYA BİLDİM

  126. GÜLÜM BU GÜN BUNU YAPTIM SEN BENİM KALBİMİN YARISI OLDUĞUNA GÖRE SENİNDE DOĞUM GÜNÜN RESİMLERİ Bİ ARMAĞAN OLARAK KABUL ET AYGUNE DE ABİSİNE DÜĞÜN HEDİYESİ BAŞKA BİR ŞEY ELİMDEN GELMİYOR GUNAY YENGENİ BEĞENDİN Mİ GUZELMI

  127. CANIM KIYAMAM SANA NİYE KIZARDIN NİYE AĞLADIN KANKAM
    ?
    ECEMCİM ABİM İNSTANSAN BANA FOTO GÖNDERMİŞDİ BENDE VATSAPLA GÜNAYA YOLADIM

  128. ABIM bu neydi ay abim agaltdin ya ne soyleyim ya sana ben ne hepsi hepsi coook ama cok guzel cok tesekkur ederim.ya BEN SENI COOK SEVIYORUM HEMDE COOOK.
    .
    KANKAM geldim canim cok ozledim ya birtanem ee nasilsin kiz seni dövucem

  129. ABİM ÖYLE SÖYLEME SENİN VARLIĞIN BİZE BÜYÜK HEDİYE
    ?
    CANIM İYİM BENİ NİYE DÖCÜCENKİ

  130. CANLARIM ŞİMDİDEN SÖYLEYİM BEN HER AN ÇIKA BİLİRİM BİRAZDAN NAMAZ VAKTİDE AMMA NAMAZDAN SONRA OLAMİCAM ŞARJIM AZ

  131. feldiiiiiiiiimay su yorumlari kimse yiyor.
    .
    ABIM hepsi harika sen baska yengem bamabaska supeeeer ya bayildim.prensesimin hediyyesinide coook beyendim.iyiki varsin cooook tesekkurler.
    .
    KANKAM sen ne dedim vatsapda sen daha cok seviyorsun kiz buraya gel dovycem seni en coook ben sevuyorum aaaaaa.seviyorsun benim kadar diyiiiil.
    .
    BENZERIM canim iyim evet canim ama artik iyim insallah sende gorurusun.

  132. BENZERIM ya doyamiyorum biliyormusun abim filizimden rica edicek kendi fotosunu siteye yerlesdirecek ask yorumculari taniyalim sayfasina bakarsin sende abimizi gorurusun.sende bayilicaksin.

  133. Ecem bu sevince sende ortak sın ayrı değilsin sende beni göreceksin bu gün yarın aramizdasin

  134. CANLARIM ÇOK ÖZÜR BEN ARTIK ÇIKMAK ZORUNDAYIM ABİM KANKAM ECEMCİM SİZE İYİ GECELER ALLAHA EMANET OLUN YARIN GÖRÜŞÜRÜZ BY BY
    ?
    KANKAM BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM DOĞRU SÖYLÜYORUM???? ❤?❤???

  135. Gunay Aygün ecem özür benim çıkmam lazım önümde uzun yolculuk var olurmu hepinize iyi geceler gülüm gelince yazarım sen yaz ben okurum

  136. ya bu hizli yorum beni delirticek

    insallah benzerim gormeyi cok istiyorum peki ne zaman koyucak Filiz abla
    ya heyacanlandim simdiden

    tamam abicim cik gorusuruz iyi geceler
    benide araniza aldiniz ya cok mutluyum ben tesekkur ederim abicim

    Allah kabul etsin ablam

    bende gideyim namaz kiayim

  137. bendecikayim ozur bu gun fazla yazamadim ya bende problem var yorumda tel fonuyor.affedin.
    .
    KANKAM bak giderken beni kendine dovdurdun ben ben daha cok seviyotum evet seviyorsun ama ben sendende cok seviyoruuuuuuum cooook.ALLAH KABUL ETSIN.SEY AMA VATSAPDA SOYLEFIKLERIME LAYIKSIN.SEN DUNYANIN EN GUZELISIN.DUNYA GUZELIM SENI COOOK SEVIYORUM IYI GECELER.G.K
    .
    BENZERIM insallah aslinda bu soruyu bana fiyil abime sorbizede supriz aslinda onceler koymusdu bir iki gune koyar.opdum.ALLAH KABUL ETSIN.OPDUM.S.S.B.E
    .
    ABIM sen cansin can bu gun bana en buyuk hefiyye verdin sag ol cok tesekkurler sen birtanesin sag ol.bilmem ama hem aglafim hemde kizardim agalanyi anldim kizariklik netse abim iyi geceler SENI COK SEVIYORUM UNUTMA EN COK BEN SEVIYORUM.OPDUM.

  138. IYI AKSHAMLAR kusura bakmayin gech kalmishim demek umutabinin foto’larina bakmishsin heralde shimdi chok mutlusundur
    hayalin gerchekleshti ama yakindan gormek dahada guzeldir uyuduysaniz IYIGECELER

  139. Gunay özür erken çıktım yeni geldim.bu gün seni mutlu ettim ve ben daha mutluyum yaşantımdan örnekler sundum ben kardeşlerim eminim beğenmişsin dır ablalarıni yengeyin de gelin resmini yolladım en sevdiğim resmi beğenmişsin dır.ve gelelim oyuncağım a bilgisayar imin üzerinde durur kimse dokunamaz ismi ateş dede ben çocukken koymuşum halada öyle alır bakarım severim yerine koyarım çok severim sende sevmişsindir ateş dedeyi.işte böyle gülüm anlamışsın ağlama kızardim dedin neden anlamadım. Neyse mutlusun ya yeter bana iyi geceler tatlı rüyalar bende.

  140. ARKADAŞLAR SEV YETERİN 44 BOLUM ÖZETİNİ OKUYAN VARSA YARIN BURADA KONU HAKKINDA KONUŞALIM YOK OKUMAYAN VARSA ERKENCİ KUŞA GEÇELİM DİZİ HAKKINDA ELEŞTİRİ ÖZET NE VARSA BİRAZ KONUŞALIM KATILAN OLURSA MUTLU OLURUM

  141. Abicim sanada iyi geceler.
    Ben anlayamadim yani dizi hakkindami konusalim bana uyar nasil istersen erkenci kus a bakmiyorum en iysi bu diziyle ilgili konusalim

  142. BEN ERKENÇİ KUŞ DİZİSİNİ İZLEMİYORUM ÇÜNKÜ İZLİCEM DESEMDE BİZDE O KANAL YOK BEN SİZE KATİLAMİCAM O ZAMAN

  143. bende izlemiyorum chunku hintdizilerinden vakit kalmiyor hemde turkdizilerini pek sevmiyorum nedenini bilmiyorum herneyse herkese iyigeceler arkadashlar iyi uykular

  144. UMUT ABİ 200 YORUMDAN SORAN SİTE KAZABİLİR O YÜZDEN BEN TAKİP EDEMİYORUM SİTE KASINCA HABER EDESENİZ DAHA HIZLI ÖZET YAZMAYA GAYRET EDERİM ŞU ARA CİHAN ABİ YOK TEK İDARE EDİYORUM CANIM DA BAŞI OLAYLARDAN SOLAYI ÇOK SIKKIN KUSURMA BAKMAYIN HER DAKİKA SİTEDE OLAMIYORUM HAKKINIZ HELAL EDİN HAYIRLI GECELER

    1. FILIZ ABLAM NASILSIN?
      SEN MERAK ETME ABLAM
      BURASI BIZE EMANET OLURDA AH KALBIMDE KORDUGUMDE SORUN CIKARSA UMUT ABIYE SOYLERIM SANA SOYLER
      KENDINE IYI BAK ABLAM ALLAHA EMANET OL OPDUM

  145. FİLİZ HANIM GÜNAYDIN UMARIM HERŞEY YOLUNA GİRER ÜZÜLMEYİN BİZ İDARE EDERİZ TEŞEKKÜRLER ÖYLE Bİ DURUM OLURSA İŞİN İÇİNDEN CIKAMASAK BİLGİ VERRİM BEN SİZE GÖRÜŞÜRÜZ.

  146. Zeynep günaydın sorun yok bu sitede olmak kaydıyla izlediğin dizinin analizini yorumunu eleştirisini fikirlerini anlatabilirsin YALNIZ HERKESE SÖYLÜYORUM BAŞKA BİR SİTENİN ANALİZİNİ YORUMUNU BURADA PAYLASMAYALİM LÜTFEN SADECE DİZİCENTER ÇATISI ALTINDA ELESTIRIMIZI YORUMLARINIZI PAYLAŞALIM VE BU ÇATI ALTINDA MUTLU Bİ AİLE OLALIM.TEŞEKKÜRLER.

  147. IYI AKSAMAR CANIM AILEM.OZUR BEN BU GUN BIR AZ GEC GELICEM MERAK ETMEYIN TAMAMI AMA YETISMEYE CALISICAM.OPUYORUM SIZI.GORUSMEK DILEGIYLE.

  148. Ecem merhaba nasılsın yazdıklarını okudum teşekkürler sakın beni yanlış anlama veya anlaşılmasın herkes istediği yere girebilir yorum yapar karışmay iz asla öyle bir izlenim verdiysem özür burada olduğun için teşekkür akşamda sana dedim artık sen bu ailenin bir parçasısın akşam görüşürüz ha unuttum içinden ne geçerse eleştir iyide olsa kötüde olsa fikrini ortaya koy belki senaristler akıllanır

  149. ABIIIIIIM uyy gunay deyen diline kurban efendim her kes nerde ya sen yalniz kalmissin.sey ozur sen geldiginde gelmissin ben cikdim abmar alis verise gitmiserdi.nasisin peki.kizlar nerde

  150. ABIM ilahi sen kkk ay guldurdun beni sen abim ol zaten abimsin bu bana dunya.sey ne istersemmi.biliyotmusun ne istiyorum seniiiiii.seni istiyorum.evet ikimiz variz.A+U=KOPMAYAN BAG

  151. ABIM bu konun dizi olmasini istemissin hatirlatiyim bu gun ELIMI BIRAKMA var hatda 15 dakikaya basliyor ozet veriyorlar bir saet ben bakdim diye kecen defa ozete bakmiyorum.bakicakmisin sen.

  152. ABIM ilahi oylesi biliyorsun bazi kkkkk lari sevmem ay abim ya oldum ya nefret ederim kiz diyil kadin kkklarina.demek evde diyilsin olsun sonra bakarsin.nerdesin peki

  153. Ya anladım şimdide sen beni güldürdün çok gülüyorum k yani abinde sana kurban olsun ben kısa yazdım gunay k diye

  154. eee ne yapiyorsun abilerin en tatlisi biliyormusun az once kucuk abim yusuf geldi soyluyor kiyafetlerimi deyis soyledim ben neyim abicim soyledi sen guzelsin guzel soyledim ben guzelim yoksa sen soyledi sen guzelsin guzel bacim yani ablam..

  155. biliyormusun yusuf ilk defadir bana oyle soyledi cunki bir az gec konusucak sanirim yani tam konusmuyor ama tatli konusuyor ay cok mutlu oldum

  156. ozur dilerimya gech geliyorum ay benim bu saatde dizim varda
    umutabi ben anladim seni yani diyer sitelerle ilgili olani diyorum tabi umutabi uzgunum sadece merakettiimden arkadashima bisoru sormushtum
    ee naber?

  157. hep gul tatli abim benim tesekkurler opucem mutlaka demek yini evde ne guzel.KANKAMDAN haberin varmi.

  158. Yok bu gün haberim yazmadı ona resim attım sana atar mayde hoş geldin.gunay dün resimlere baktınız alanları begendinmi

  159. iyim gunay sen nasilsin a zeynep tarih yarishmasi ichin kitap falan okuyor buyuzden fazla gelemedi bugun. evet abi soyledim chunku heskes oyle diyor hemde umutabi umutabi olarak kalmak istediini soylemishti

  160. ABIM analfim ay watsap yuklemeliz eskilendi yukle soyluyor henuz atmaz yukledikden sonra ayabim beynmemek mumkun diyil senin o sekilde fotolar askerlikmi yoksa benim bildigimmi.yebgemin gelinklikde bayildim bayildim.ates babayida cok sevdim tatliydi ya.ya iki kiz yan yana onlar kimdi ablalrinmi.

  161. eminim umutabi chok yakishikli suna yengede chok guzeldir
    bide askerlik demishken kuzey korede erkekler 10 yil kadinlarda 7 yil askerlik yapiyormush ve icbari kimse kachamiyormush yazik chok kotu shartlarda yashiyorlar bide umutabi orda askerlik kach ay?

  162. ABIM tamam cik evet bende sorun var.canimsin evet abalarimda harika superler.canim ablalarim.vallahi benden daha guzeller.bir sey soyliyim 3 abalanin biri cirkin oda kucuk ablan.hiiii.neyse opuyorum.IYI GECELER.SENI COOOK SEVIYORUM CANIM ABIM.
    .
    MAYDE canim iyim ay su net dyzelse bir canim zeyneb icin sag ol ozledik ama olsun.demek dizi bende bakicam hangi diziye bakiyorsun.ha evet abim yakiskli hemde cok.kiz o ne kadinlardami askerlik yapar hemde 7 yil ben sooook.ay bu ne.

  163. sonsuzadek koredizisine bakiyordum azonce bitti shimdi ahkalbim bashladi ay evet gunay gerchekten ozledik zeynepchinguyu evet kuzey korede yashamshartlari chok zor ama guney kore muhteshem

  164. MAYDE canim cikdinmi.isin varsa git istersen.ha seni bezdiriyormuyum.boyle cok soru verdimde.

  165. MAYDE canim ben cika bilrimiyim dizim basladi az konusduk ama olsun buda guzel.iyi geceler canim.opfum.

  166. hayir ne bezmesi cevap veriyorum ama chok hizli yorum yaziyorsunuz mesaji geliyor ay gunay insan senin yaninda bezermi hich?

  167. İyi akşamlar net geldi galiba gittiniz.gülüm çirkinim demişsin hiçte öyle değil abinin gönlünde en güzelsin herzaman Birtane sin diyorum çünkü senden başka yok senin kalbinin güzelliği yeter bana zaten ilk gördüğümde gözyaşlarımı tutamadım cok guzel bi kucuk ablam varmis dedim ve hep öyle kalacak sen en en güzelsin ve öyle olduğu için masadaki en güzel köşede bana bakıyorsun.sana iyi geceler Allah rahatlık versin a. S. Ç. S.

    1. Bak gunay ilk tanışmamız da sana bi şarkı ismi vermiştim soyleydi
      .
      Haydi kalk gidelim bu şehirden
      Gün dogarken yada gün batarken
      Belki kuşlar geçer üstümüzden.
      Kanadından bir tüy düşeeeer
      İner done done gokyuzundeeeen
      HİÇBİR YÜZ GÜZEL DEĞİL SENİN YUZUNDEEEN. bu şarkıyı dinlemeni isterim.anladınmi.

  168. İyi akşamlar mayde bana soru sormuşsun evet sende göreceksin beni ve nasıl bulduğunu sana bırakacağım o zaman.bizde askerlik 1 yıl dahada düşecek ama ben farklı 10 yılı geçti meslek benimki ama son 15 günüm abin özgürlüğüne kavuşacak yengeni sormuşsun sana kısa yol türk şarkıcı ben deniz yaz İnternete işte yengen ikizi dır yengeyin benzer çok. Ama beni göreceksin filiz hanımın kafasi şuan çok karışık diyemem şuan resmimi geri koy diye birde adını sen koy yorumculari tanıyalım sayfasının yenilenmesi lazım 1 yıl olacak neredeyse gidenler hala var orada filiz hanım toparlansin rica ederiz yapar yapmaz ne yaparsa da sağolsun sorun olmaz.mayde iyi akşamlar görüşürüz.

  169. o ne guzel bisharkiymishya umutabi
    demek askerlik suresi bir yil orda. burdada bazi soylentiler var 20 yashtan ashai kizlarin askerlige gideceklerine dahil hemde siyah bukleyle ama inanmiyorum iran oyle bishey yapmazya

  170. demek 15 gunun kaldi demek kurtuluyorsun shimdi mutlusundur evine geri donuceksin ama orayada alishtin heralde evin gibidir shimdi
    allah sanada rahatlik versin umutabi iyiuykular

    1. MAYDE GÜNAYDIN BEN ZATEN EVİMDEYİM BEN FARKLIYIM EŞİM ÇOCUKLARIM SİZLER HEP BERABERİM BENİM İŞİM BU SADECE GUNAY BİLİYOR NEDEN BIRAKTIĞIMI ONUNDA FİKRİNİ ALDIM İLK O ARTIK YETER YANİ BANA KALMIŞ İSTERSEM DEVAM EDERİM AMA KENDİ İŞİM VAR ONA VAKİT AYIRAMIYORUM ANLATABİLDİMMİ.

  171. TÜM ARKADASLARA GÜNAYDIN MUTLU SABAHLAR VE İYİ BİR HAFTA GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE İYİ GÜNLER.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu