Ah Kalbim (Kumkum Bhagya)

Ah Kalbim 193. Bölüm Özeti # Abhi İle Tanu Evlenecek Mi?

Ah Kalbim 193. Bölümde neler olacak? Ah Kalbim 29 Nisanda neler olacak? Bu sorularınızın cevabı haberimizin devamında sizlerle..

Ah Kalbim 29 Nisan Özeti

Abhi Pragyadan Tanunun sekreteri olmasını isteyince Pragya onun kötü kalpli olduğunu söyler. Abhi ise daha onu iyice tanımadan onunla evlenmekle hata mı ediyorum diye kendi kendine düşünür. Daadi ise Tanunun annesine numara yaptığını ve kızının da kendisi gibi olduğunu söyler. Tanu ise hiç de umursamaz hatta evlenince Daadiye ev süpürmesini söyleyeceğim diye plan yapar. Mutlu bir şekilde Abhi’ye sarılır. Abhi ise hiç mutlu değildir.

ah kalbim 193 resmi 2

Tanu neden mutlu ve heyecanlı değilsin deyince Abhi ben sana olan duygularımı bile anlamadan daha birbirimizi tanımadan neden acele bir şekilde evleniyoruz der. Tanu ise bir noktada haklisin ama annem gunden gune kötü oluyor beni muruvvetimi görmeden ölecek diye çok korkuyorum der. Abhi’ye duygu sömürüsü yapıp ardından da evlendigimizde benim senin için en iyisi olduğumu anlayacaksın der. Daadi ise Pragyaya bir şeyler yapalım der. Bir sonraki gün kına töreni olacaktır. Daadi öyle bir şey yapacağım ki Tanunun değil senin benim gelinim olduğunu kanıtlayacağım der.

ah kalbim 193 resmi 1

Bütün bu konuşmaları Aliya duymuştur. Tanu sevinçle evlilik haberini Aliyaya vermeye gider. Aliya ise Daadinin Pragyaya olan kizginligindan çok sana nefreti var ve şimdi Pragya ile bir oldular der. Aliya ile bir şeyler yapmalıyız diye konuşurlar. Pragya Purab ile durumu konuşur ve Tanu ve annesinin yalanını ortaya çıkarmaya karar verirler. Pragya evine geldiğinde Abhi de evdedir. Pragya şaşkın bir şekilde sen niye burdasın deyince Beeji Abhiyi korur ve burası senin de evin ne zaman dilersen gelebilirsin der. Abhi de rahatlayıp bu kızı evlendirin yok mu bir sevdiği diye sorar. Pragya erkek arkadaşım falan yok diye kızar. Abhi ben buraya sizi evleneceğim için davet etmeye geldim deyince herkes şok olur. Daadi ile Daasi ise kına töreni dekorasyonlarina zarar verince Tanu ve Aliya onları Abhi’ye şikayet eder.

ah kalbim 193 resmi 3

Abhi ise halledilir deyip Aliyaya Nikita geldiğinde söyle odama gelsin kıyafet seçiminde bana yardım etsin der. Aliya ise Nikita değil Tanu seçsin der. Abhi ise Nikita benim zevklerimi Tanudan daha iyi tanıyor deyince Tanu sinir olur. Purab ise bir kızla buluşur ve ondan Aliyanin zorla Abhi’ye içki içirdiğini ve fotoğraf çektiğini anlatır. Purab bunları Abhi’ye de anlatmasını ve kendisini çağıracağını söyler. Kız kabul eder. Pragya ise Tanunun annesine her an bir şey olabilir diye doktor getirir. Tanu ise annemin modunu mu bozacaksın diye kızıp Abhi’ye onu şikayet eder. Abhi ise Nikita akıllı biri eğer annene bir şey olsa hemen kontrol edebilecek bir doktor getirmiş onu övmen gerek der. Daha sonra da sen benimle odama geliyorsun Nikita deyip elinden tutup götürür.

BUNLARI MUTLAKA OKUMALISIN! ;)

217 Yorum

  1. Alevcim 14 şubatta sende evde otur televizyon izle. Güzel bir kek yap çay demle çekirdek oh mis. Herkesin sevgilisi olacak diye kural yok ya? sen Egeliyim dedin Izmirli misin ALEV ??
    ????
    SEYHAN yüzmeyi seviyorum dedin deniz olan bir şehirde yaşıyorsun herhalde haa? Istanbulluydun dimi sen ?
    Seyhancim çok meraklisin demek. Bir Çin atasözü derki: Merak kediyi öldürür ? aman dikkatli ol canim. Fazla merak hayatını riske atmasin sonra..
    ????
    FİLİZİM heryerden yetisiyorsun harikasın yine?????

  2. Kızlar siz hepiniz artistsiniz maşaallah..
    Kimi Elçin Sanguya benziyor kimi Fahriye Evcene kimi klipteki güzel kızlara
    Bir biz sönük kaldık zaar? bir de herkesin boyu selvi maşaallah. Allah bi benden esirgemiş herhalde boyu posu?

    1. Defnem hayırlı akşamlar nasılsın iyi misin haklısın valla bi boyum uzun olmadı valla hep özendim mankenlere ??

  3. İYİ AKŞAMLAR DEFNEM
    ••••••••♥••••••
    FİLİZİM İYİ AKŞAMLAR GÜZEL KALPLİM EMEYİNE SALIK BAŞARILARIN GÜNDEN GÜNE ARTSIN CANIM

  4. AY YOK DEFNEM BEN SADECE BABAMA BENZERİM ÖYLE ARTİSDE FİLAN BENZEMEM ÇOK ZATEN ARTİSLERE ÇOK MAKGAJ YAPARLAR BAZAN MAKGAJSIZ HALLERİNE BAKIRAM HİÇ GÜEL DİYİLLER CANIM AMA BOYUM UZUN BİTANEM

    1. Canım bende abilerime hiç benzemem babamı çok severim hep ona benzetirler beni tabi annemide çok severim

  5. Ya boyum 170 olsa yeter o kadar uzun istemiyorum ama bu yaştan sonra da uzamam galiba hep böyle kalacağım herhalde ??

  6. Benim boyum 170 olsa yeter o kadar uzun istemiyorum ama bu yaştan sonra da uzamam galiba hep böyle kalacağım herhalde ??

  7. Gamzelimm Benim bir eşim daha yok tekim kimseye benzemem ?? ama başkalarına hep bir tanıdıklarını anımsatırımm ❤️❤️❤️ Canım gamzelim seninde bir eşin yok meziyetlerin karakterin hoşgörün varmı başka bakim söylee ????

    Boya posa gelince Rabbimin takdiri ne artısı var ne eksisi benim için akıl zeka mantık her daim ön planda olmuştur ve en önemlisi {{ AHLAK }}

    Kızlar ben sevgili muhabbetlerini sevmem pek o yüzden katılmam sohbetlerinize kırılmayınn olurmuu hatta Gamzelimm biz sil baştan sayfasına veya kördüğüme mi taşınsak ??

  8. Alevcim ben ve Yakup tekneye binicez 14 şubata çok güzel olacak bana sürpriz hazırlamış ? ? ???

  9. Yaşlı hissettim kendimi sevgililer jestlerr hediyeler ?? bekarkende böyle bir tecrübem olmadı fransız kaldım gençlere ??

    1. Hayırlı akşamlar nurdan ablam niye öyle söylüyorsun bende anlamıyorum hatta gerçeği söyleyim hayatımda hiç sevgilim olmadı ondan herhalde anlamam pek bu işlerden aşk işleri ya okuduğum romanlarda ya izlediğim dizilerde oldu hiç karşılaşmadım

      1. Aynen ya benimde hiç sevgilim olmadı hiç aşık olmadım bu geride kalmışdık deyil bence

  10. Bende pek hoşlanmıyorum bu sevgili muhabbetinden dünde söyledim hatta kızlar kırılmayın pek anlamam aşk meşk işinden kusura bakmayın ondan yazmıyorum

  11. yaa beni hep yabanci saniyorlar bana okula ilk basladigim donemde beni yabanci sanmistilar turkum deyince sasirdilar ama ben ben sevmiyorum bu durumu kendi ulkemin insanlsrina benzemen istiyorum hattda okulda bana biri hello ingilizce nerelsini dedi dedim turkum sasirdi barbarada yabanci yaa

  12. Rabia kız tekerlekli sandalyeyle zor olmazmı ayağın hem kırık hem platin dikkatli olman gerekmezmi o zamana ayağin üzerine basabilecekmisin hemde ne ara siz açıldınızda süprizler jestler MaşaAllah çok hızlısınız

  13. MANYA KATİLİYORUM SANA BENDE ETRAFİMDAKİLERLE KONUWURUM HEP BABAM ZATEN ORADA CALİWİYO.HEP GİDİP GELİRİZ…ETRAFİMDAKİ ARKADAWLARİMİNDA BABALARİ AYNEN BENİM BABAM GİBİ?????

    MİRACİM OKUDUM BEN SENİN YORUMUNU KUZUM

  14. Nurdanım tekerlekli sandalye zor ama Yakup diyorki seni kucağıma alıp götürecem?

  15. KELEBEYİM KUZUM NASİLSİN HAYİR TABİKİ UNUTMADİM SENİ..İSABELLAM HİC OLURMU OYLE WEY BEN YAZDİM SANA SABAH.CANİMSİN SEN BARBİMSİN BENİM ?????????????????????????????

  16. nurdan zuleyha kizlar bende eskiden oyleydim lisede sevilileri olan arkadsslarimin icinde muhabbetleri sikici gelirdi taa ki serhanla tanisana kadar mukemmel bi insan bide rabia ve diger kizlar size bi soru sorucam???

  17. TEŞEKKÜRLER RABİA İYİYİM SANADA ALLAH ŞİFA VERSİN
    .
    VALLA NURDAN ABLAM BENDE ÇOK SEVMEM BU ÂŞKM MEŞK KONUŞMALARINI AŞKADA HİÇ İNANMAM ZATEN
    .
    NAZIM İYİ AKŞAMLAR BİTANEM

    1. Aynen gülçiceciğim ya sıkıcı geliyor bana ben hep dizilerde gördüm aşkları hiç karşılaşmadım şahsi olarak

      1. Bende canım ya hep dizilerde seyretdim hiç yaşamadım banada çok skıcı geliyor bu konular

  18. İyi akşamlar kizlar ?

    Nurdanim bacım nasilsin canım benim ??? hislerime tercüman oldun?? gençlerin içinde kaldık ne yazacagimi şaşırıyorum zaten herşeye bı fikri olan biri degilim..iyice yabancı gibi oldum??…

  19. Nurdan canim nasilsin..kiyamam ben sana…zatem bende iki yil kadar oldu boyle weylerden anlayali ..onceleri hic boyle weyleri sevmez konuwmaz hatta birisine awik olmayi bile duwunmezdim…ama kendime bi baktim atew bacayi coktan sarmiw?????

  20. kizlar bizim okulan bir kiz arkadasim var cok yakin degiliz ama arkadasiz adi merve galiba serhandan hoslaniyor bugun semayla okulun bahcesinde otururken serhan yanimza geldi mervenin serhana bakislarini yakaladim galiba hoslaniyor serhan bize kahve ismarladi serhanin elinden kahveni alisi vardi serhanida fark etdim rahatsiz oldu bana bakti gidelim diye kizda anladi kizlar sizce ne yapmaliyim ozunde iyi kiz aslinda severimde ben oyle hissetdim serhana bisey soylemedim daha … bugun far etdim sizce ne yapmaliyim???? kizlaa arkadssligimi bitirsem mi ??

  21. TEŞEKKÜR EDERİM NAZIM BENDE İYİYİM CANIM ARKADAŞIM SEN NASILSIN ARKADAŞININ OĞLU NASIL OLDU BİRTANEM

  22. Zülişş hep senin gibi yaşadım ablam kimseye inanıp şans vermedim hiçde pişman değilim MaşaAllah sana herkese saygı duyuyorum tabiki ama bana uymaz öyle erkek olsun kız olsun gömlek gibi sevgili değişmek o olmadı öbürü yok anlaşamadık yok elektriğimiz uymadı Rabbim insanı en ŞEREFLİ EN TEMİZ EN SAF şekilde yarattı bence böyle sergilememeli insan kendini ben yakıştırmam hele kadını kendini vitrin mankeni gibi gören kadına acıyorum ???. Tabiki AŞK SEVGİ GÜZELDİR HEMDE HELALDİR AMASI VARRR ❤️❤️❤️ TAbiki temiz yaşamak şartıyla

  23. KIZ AYSEL BIZ COK YAŞLANMIŞIZ CANIM GENCLERIN YORUMLARINI OKUDUKTAN SONRA BIR KAC GUNDUR OYLE HIS ETTIM CANIM ?

  24. Zülişş hep senin gibi yaşadım ablam kimseye inanıp şans vermedim hiçde pişman değilim MaşaAllah sana herkese saygı duyuyorum tabiki ama bana uymaz öyle erkek olsun kız olsun gömlek gibi sevgili değişmek o olmadı öbürü yok anlaşamadık yok elektriğimiz uymadı Rabbim insanı en ŞEREFLİ EN TEMİZ EN SAF şekilde yarattı bence böyle sergilememeli insan kendini ben yakıştırmam hele kadını kendini vitrin mankeni gibi gören kadına acıyorum ???. Tabiki AŞK SEVGİ GÜZELDİR HEMDE HELALDİR AMASI VARRR ❤️❤️❤️ TAbiki temiz yaşamak şartıyla ????

  25. Ayy GÜLÇİÇEK beni çok güldürdün alemsin yaa cansin can???
    ????
    Zülişim aşk anlaşılmaz yaşanır sende yaşarsın inşaallah ? manyak bir duygu amiyane şekilde tabir edersem
    ????
    Sağol NURDANIM çok zarifsin. Olur tabi fark etmez benim için sizin yazdığınız heryer cennet bana. Gel Kördüğüme hadi came on please??
    Ayrıca NURDANIM sendeki aşk kültürü kimde var onca hint dizisi izledin uzmansın artik??

  26. Miram önce iyi araştırma yap eğer Merve aşıksa arkadaşlığını bittir eğer sen yanlış anladıysan arkadaşlığını devam et ama ARAŞTIR MİRAM SONRA KÖTÜ OLMASIN

  27. Nurdan ablam DEFNEM:-* MERSİNLİ ELAM DENİZİM :-) AYSELİD :-* GÜL ÇİÇEYİM :-* ZÜLÜWÜM :-*:-* FİLİZİM :-* RUYACIM :-* VEN İSMİNİ UNUTDĞUM TUM ARKADAWLAR SİZİ SEVYORUM NASILSNZ :-*:-) :-*

  28. Evet Defne canım üzülme boy önemli değil asıl olan insanın ic güzelliği hz Mevlananın cok guzel bir sözü var yüzü güzel 10 günde doyarsın da gönlü güzele bir ömür duymasın ben de bu lafa cok seviyorum

    Rabia kız maşallah tekneler falan bu ne romantizim diziler de yok böyle romantizim

    Mira canım sor tabi

    Züleyham sen üzülme senin entamın yeter

  29. Nurdan ablam DEFNEM:-* MERSİNLİ ELAM DENİZİM :-) AYSELİD :-* GÜL ÇİÇEYİM :-* ZÜLÜWÜM :-*:-* FİLİZİM :-* RUYACIM :-* VEN İSMİNİ UNUTDĞUM TUM ARKADAWLAR SİZİ SEVYORUM NASILSNZ :-*:-) :-* Nazım :-*

  30. GULCICEYIM COK SUKUR IYIYIM CANIM BU GUNDE YANINDAYDIM COCUGUN DURUMU IYIYI GIDIYOR INSALLAH YARINA HASTANEDEN TABURCU OLACAK BIRTANEM

  31. Valla ben bi kere yaşadım o duyguyu. O da elimde olmadan ve safiyaneydi. Araya engeller girmese bazı evlenecektik zaten. Daha da düşemedim aşka
    ?????
    PERİCİM HOŞGELDİN NEREDEYDİN SEN??

  32. Kızlar namazı kılıp geliyorum hemen cevap yazacağım defnem nurdan ablam Peri ve gülçicek ??

  33. O zaman hadi biz kördüğüm sayfasına gidelim ballarım benim gibi düşünüyorsanız bekliyorum kararınızı

  34. PERİM HOŞ GELDİN CANIM NASILSIN İYİMİSİN HAYATIM
    .
    HEP İYİ OL NAZIM VALLA SENİN GİBİ ARKADAŞ HER KESE LAZIM ÇOK GÜZEL ARKADAŞSIN BİTANEM ARKADAŞIN ÇOK ŞANSLI İNŞALLAH ÇABUCACIK İYLEŞİR HAYATIM

  35. PERICIM HOŞGELDIN CANIM COK SUKUR IYI DIYEK IYI OLSUN BIZDE SENI COK SEVIYORUZ SEN NASILSIN IYIMISIN BIRTANEM

  36. Sağol PERİCİM sen nasılsın özledik bizde çok ??
    ?????
    NURDANIM AYSELİM bu arada KÖRDÜĞÜM sayfasina yazdim gelmek isterseniz…

  37. Defnem biraz bawım kalabalkdı o yüzden giremyordum arkadawlarda az az yazyordu wimdi wukur eski haline dondu bura:-*

  38. AWK GUZEL Bİ DUYQU AMA TEMİZ YAWANSİN DURUSTLUK İNAM OLSUN..BENCE BOYLE YAWANMALİ AWK..HANİ TOZ PEMBE DERLER YA ONUB GİBİ DEYİL.GERCEK DUNYADA OLSUN GERCEK OLSUN. HAYAL DUNYASİ MASALİ DEYİL YANİ.WİMDİLİK BOYLE YAWİYORUM AMA İNWAALLAH SONUNA KADAR OYLE OLUR

  39. ???????NURDANIMMM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım öksürüğün geçtimi canım Esma Sultan nasıl Ahmet Paşam nasıl canım benim yerime onları çok öp CANIM arkadaşım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ????????DEFNEMMM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım hayat nasıl gidiyor canım arkadaşım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ???????GÜLÇİÇEGİM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım hayat nasıl gidiyor canım arkadaşım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ????????FİLİZİMMM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım yine özetler çok güzel olmuş canım arkadaşım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ??????? ZÜLEYHAM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım Yusufun zülayhası canım arkadaşım ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM ALLAHA

    ????????KAINAT A ?

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir benim küçük ÖĞRETMENİM ALLAHA emanet ol görüşürüz sonra Not seni çok seviyorum

    ????????HELİNİMMMM

    canım nasılsın iyimisin inşallah İyisindir canım KARDEŞİN ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ??????RUYAM

    canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım başın sağ olsun rabbim sabır versin inşallah canım ALLAH’A EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOK SEVİYORUM

    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️PERİM

    CANIM HOŞGELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

    ????????NAZCIMMM

    CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞIM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

  40. Perim hosgeldin canım nasılsın???

    Tamam DEFNEM bundan sonra ordayiz ??

    Çiçeğim benim ? nasılsın kuzum ?

    NAZ’İM Nasilsin gece bülbülüm ? bizimkisi yaşlılık değil tecrübe..

  41. ????????AYSELİMMMM

    CANIM KANKAMMM NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR KIZ NERDESİN NE YAPIYORSUN SENİ ÇOK ÖZLEDİMM gel de sohbet edelim canım Ayselim ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK???? SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM???? KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM????? CANIM

  42. ELAM WEKERPAREM ??? NASİLSİN İYİMİSİN GEL HADİ OZLEDİM SENİ CANİM HAYİR KİRİLMADİMDA COK WAWİRDİM DUN SADECE?????COK SEVİYORUM SENİ BAL BOCEYİM?????

  43. DENİZİM HOŞ GELDİN BİTANEM DENİZLERİN EN GÜZELİ EN DURUSU BEN İYİYİM ŞÜKÜR SEN NASILSIN İYİMİSİN CANIM BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM

  44. Kızlar bb sonra görüşürüz biz sinemaya gidiyoruz ömer sıkıldığımı görünce kalk sinemaya gidelim dedi benim de canıma minnet zaten yalnız kalmaktan sıkılmış dım ömer ben dayım yengem sinemaya gidiyoruz NOT SİZİ ÇOK SEVİYORUM canlarım benim biricik arkadaşlarım

  45. Bende iyiyim canım benim Alevcim misafirler geldi oturuyoruz geçmiş olsun a geldiler hediye getirdiler …. 10 YIL KONUSU AÇTILAR RABİANIN ANNESİNİN HABERİ VARMI DİYE 10YILDIR ANNEMLE görüşmüyorum YA ONLARA KIZDIM ODAMA GİTTİM ANNE OLSAYDI BİZİ BIRAKIP GİTTMEZDİ AKLIMA GELDİKÇE ÜZÜLÜYORUM küçüklüğümden beri ben aileme ANNELİK YAPTIM ??

      1. Canım seni anlıyorum bende hem annesiz hem babasızım annem 14 yaşındayken öldü babamda annem den bir sen sonra başaka bir kadın için bizi bırakıp gitti

      2. Alevcim annem bizi bırakıp gitti başkasına anne sevgisi nedir bilmiyorum hep ağladım misafirleri kovdum

        1. İnan bana seni anlıyorum bende senin yaşadığıların yaşadım alla yardımcın olsun bazen sevdiğin insanlar ölür ama sen onu içinde yaşatır sın bazende insanlar yaşar ama sen icinde öldürürsün en acısı da o işde

  46. rabia alev kuzularim bende oyle yapicam artik bide serhanin instada bi fotorafini beyendi merve takip ediyor serhani bilemiyorum belkide arkadas olaram kafam iyice ksrisdi kizin gunahinida almak istemem off napicam bilemiyorum ama yani bide kizz fena guzel adriana lima gibi kiz cooook guzel..serhanlada dun tanisdirdim ayni okulda okuyoruz ya

  47. KIZLAR MERABALAR NASILSINIZ İYİMISİNİZ BEN YENİYİM VE SİZLERLE ARKADAŞ OLMAK İSTİYORUM TABİ İSTERSENİZ

  48. Ooo neler geldi başıma neler bir bilsen Hayır ankarada yaşıyorum ama bodruma gitgimde yüzüyorum tatilerde yani

  49. Tabi janda gendini tanıt sana bize ben alev 19 yaşındayım boy 170 kilo 52 sacların koyu kahverengi gözlerim acık kahverengi saclarım belime kadar üzün felsefe okuyorum kitap okuyaı filim dizi izlemeyi spor yapmayı müzik dinlemeyi dans etmeyi ve en büyük tutkum keman ? çalmayı cok seviyorum tarihi yerleri gezmeyi sinemaya gitmeyi seviyorum sen de gendini tanıt

  50. Peki canım zaten benim de gitmem lazım seni çok seviyorum bunu bil tamamı ve hiç unutma canım Rabiam

  51. Adım jinda 20 yaşındayım mersinde yaşıyorum okumuyorum boyum 1.67 kilom 62 saçlarım uzundur gözlerim kahverengi hobilerim yeni arkadaşlıklar kurmayı çok seviyorum müzik dinlemeye bayılırım çok seviyorum bu kadar başka sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz hoşbuldu

  52. Miram ben daha barışmadım gönlümü almaya çalışıyor… NAZ EVİ KIZ EVİ DERLER biraz daha pişman olursun miram

  53. KIZLARRRRRRRRRRRR
    HAYIRLI AKŞAMLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..
    JİNDA HOŞ GELDİN TOPRAGIM❤️ NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    GERÇEK ALDINMI JİNDA
    ..
    NİHANIM PIRLANTAM ❤️❤️❤️ ŞEKERPAREM BANA KIRILAYACAGINI BİLİYORUM
    BİRTANEM
    BEN KÖRDÜĞÜM SAYFASINA YAZACAM SENDE GEL BEKLİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️❤️❤️❤️

  54. kizlar ben bi arkadasimdan bu siteyi bahsetdim oda bizim aramiz katilmak istiyor kendisi yakin arkadasim karedesim gibi adi hazal birazdan yazar hazal

  55. kizlar merhabalr ben hazal 19 yasindayim ogrenciyim.. mira benden bahsetmis mesajlari okuyrom deminden cok sicak geldi burasi bana

  56. Tabi tanışalım 19 yaşındayım 1.69 boy ağrılıyım Eskişehir de yaşıyorum gözlerim mavi saç rengi toprak tonunda açık … Miramı çok seviyorum

  57. Çok teşekkür ederim miram bende seni ve Alevcim mi aileme bahsediyorum sizi çok sevdi?

  58. Hazalım valla ben miramı çok seviyorum çok iyi biri Alevcim de öyle onların sayesinde çok mutluyum ? ?

  59. ben bu sitede rabia, alev nihancan cok yakinim daha3-4 gun oldu siteye katilali zaman gitdikce hepinizi taniyicam rabiamin yeri bende baska tabi

  60. canim bende seni…rabia sen en cok alevle yakinsin dimi bende alevi seviyorum rabia senin instagram hesabin varmi??

  61. mira kiz msjlari okudum merve serhana mi asik? bana neden soylemedin galiba ben kutuphanedeyken ondan bahsedecektin hoca geldi kaldi

  62. bende ondan bahsedecektim serhan bana sitedekilerin numarani verme daha yeni taanidin biraz zaman gecsin iyice tani sonra cnm bana kalsa veririm konusurduk ama serhan iste izin vermiyor offf

  63. rabia benim yerimde olsan ne yapasin yakupu cook guzel ama gercekten cook guzel bi kiz asik olursa naparsin???
    burda guven meselesi var biliyorum ama yinedee

  64. rabia aslina yazamaycaktim siteye ama bil istedim az once hazalla konustuk dogruymus merve asikmis serhana su anda yazamiyoru. ellerin titriykrum cok kotuyum varyaaa gebertmek istoyorum ama kendimi sakinlesdiricem.. hazal bana dedi ki ben okukdan erken ciktim bugun benim yoklugumdan firsat bulsrak merve serhanin yanina bahceye gidib onu sevdiyini dedi onun elini tutacakken serhan ona iterk defol burdan ben mirami cok seviyorum canim askim serhanim..,ama o merveni varya arkamsdan ne isler ksristiriryor arkadas olucak bide

  65. rabia sence ben ne yapmaliyim?????soyle akil fikir ver bide merve serhan ama serhan sen guzel kizlar seversin noldu bide serhan naza cok benziyor diye seviyorun dedi serhan merveye bagirarak suuus dedi bunlari hazal gormus hepsini bana anlatdi simdi naz kim? benizyor seviyor anlamsdi offff yarin olsun ysrin buyuk gun sinirmde batliyacam rabiam alevcim sende yarum yazarsan

  66. Üzülme miram ben orda olsaydım kızı iyi bezetirdim keşke ben orda olsam şimdi … Serhan seni seviyor bak bunu unutma en önemlisi bu kıza deki sen kim oluyorsun da benim sevgilime aşık oluyorsun de Serhan seni seviyorsa yeterli kimse sizi ayıramaz bir tanem üzülme sen ? bende üzülüyorum

  67. coook tsk kuzum iyiki varsin….hesab sorucam o merveye gunun gostericem bide hazal naz diye birinden bahsetdiklerini duymus naza benziyo diyemi sehandan oan suus diyerek bagirdi ve orani terk etdi
    cadi mervede guldu onu anlamadim… merve 22 yasinda serhanla yasit cadi kiz. yarin herseyi ogrenicem sana soylerim canim sunda yerimde duramiyorum serhan aradi sesin bi garip dedi dedim yarin konusruz .. rabiam serhana guvenim tam ama naz diye birisinden konusuyorlardi ondan supelerim var korkuyorum

  68. 7 yaşımdan beri namaz kılıyorum.. Allah senin bütün dualarını kabul etsin inşallah amin

  69. Arkadaşlar size bu merak yüzünden başıma geleni anlatayım birgün camiye gitmiştim ama neden gittim çünkü ben caminin minaresi çok merak ediyordum ama nasıl merak hergün oraya çıkma hayali kuruyordum sonra birgün gittim camiye ordaki hocaya dedim ben buraya minareye çıkmaya geldim çünkü orayı çok merak ediyorum dedim oda tamam çık dedi kapısını bana acıverdi sonra gitti bende başladım merdivenlerde yürümeye aman tanrım içerisi çok karanlık geri döndüm kapı kilitli kapanmış içerden değil dışarda açılıyor neyse geri döndüm o karanlıkta yürüyorum fareler dolu kimisi ölmüş kimisi ordan oraya hopluyor kuşlar desen yuva yapmış yumurtaları var sonra ilerken ucuna geldim ve minarenin üstüne çıktım bide nolsun ben yüksekten korkmamı sonra aşağı baktım hersey normal insanlar aynı merak edilecek bişey yokmuş bende ordan insanlar nasıl görünüyor diye merak ettim çıkmıştım sonra başım dönüyorum midem bulanıyor gözüm kararıyor geri dönemiyorum çünkü kapı kapalı hemen telefona koştum caminin hocasının aradım burda kaldım diye eğer gelmeseniz hazır camideyken namazımı kılcanız çünkü ben ölüyorum dedim hemen üç tane adamla geldi birisi kapıyı Tutu biri lama Tutu hocadan beni indirmeye çalışıyor ben merdivenler bastım tam yürücem birden adamın elinden kaydım mehersem bayılmışım bi baktım bir bankta oturuyorum biri kolanyagı koklatıyor diğeri elimi ovalıyor biri su serpiyor dedim ben buraya nasıl geldim hoca ben getirdim seni kucağımla dedi yani kısacası ölümden döndüm neniceksin işte Seyhan otur oturduğunu yerde napıcan sen cami minaresinde neden merak ediyorsunki minareyi sen neden çıkmak için inat etin otur dur evinde ya ille çıkıp bakıcam çünkü merak ettim eğer bakmasam ölürüm bakıncada ölüyordum ikiside aynı oldu nolacak benim bu halim nasıl geçer bu merak öf öf öf

  70. Allahtan minareden düşmedin seyhanım merkın yüzden sana bişi olsaydı aman dikkat et Seyhanım benim?

  71. Ben ve Yakup 9 yaşındayken bize gelmişti ozaman ona tutuldum dışarda koşturup oynardık hep o günden beri ona aşıktım ve 19 yaşımda sevgili olduk hiç hayal etmiyorum ve oldu çok mutluyum… Sen Serhan la nasıl tanıştınız ❤

  72. Sağol miracim aynen iyikine düşmedim Rabiacım çok kötü bişey daha bu ne daha neler neler geldi başıma bir bilseniz

  73. HELİNİM ABLASININ GÜZELİ
    BİZ KÖRDÜĞÜM SAYFASINA YAZIYORUZ HABERİ OLSUN SENİ GÖRMEDİM MERAK ETTİM

  74. Arkadaşlar bişey daha anlatayım Gine lise yıllarında bizim okula afad geldi bize yangın söndürmeyi gösterecek okulun bahçesinde yangın yaktılar ve söndürün diyerek yangın tüpü verdiler neyse bende dedimki çok merak ediyorum ben bu ateşin üstünde atlaya bilirmiyimki dedim hocalar saçmalama dedi ama merak ediyorum atmak istiyorum baya diretim sonra müdür babamı aradı kızın ateşin üstünden atlamak istiyor atlarsa biz karışmayız babam ne dedi biliyomusunuz bırakın atlasın yoksa eve gelir ateş yakar atlamaya kalkar eminmisiniz dedi müdür evet dediler iyi madem hadi atla dedi hemen üst kata soyunma odasına çıktım eşortmanlarımı giydim geldim üçe kadar saydılar üç deyince koştum koştum ateşe deymemek için çok yukarıya sıpladım allahtan ateşe deymedim ama hızla yere düşünce kolumu kırdım 1 ay alçıda kaldı sırf o ateşten nasıl atlanıyor diye merakımdan kolumu kırdım kızlar

  75. NAZIM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    BEN SENİ ORDA BİLİYORDUM YOKSA SANADA YAZARDIM KUSURUMA BAKMA
    GİRDİGİMİZ YERİ YAZDIM GEL BEKLİYORUM
    Kördüğüm 183. Bölüm Özeti #Bebeğim Olmayacak (Part – 2)

  76. Seyhanım ya sen çok şansızlık yaşamışsın canım benim ya bir daha öyle bişi yapma sana bişi olursa canım benim dikkatli ol birtanem ⚠ ?

  77. Miram uyudun mu canım benim bu günlerde atlatırsın inşallah canım benim iyi geceler tatlı rüyalar sana ? ? ?

  78. Alevcim sinema nasıl geçti iyi geçmiştir inşallah merk ettim seni iyi geceler tatlı rüyalar sana yarın anlatırsın birtanem Seni seviyorum Alevcim ve miram ?

  79. miram ben orda olsaydim sacini basini guzelini yok ederdim gvzel deyil kiz denmez o yellozu bitiririm benim domuslvyvm var 10 15 kiz felan kac kere bunlari dovunce disipline gittim

  80. rabiacim gec yazdim canim..biz serhanla okulda tanisdik… serhan okulun bahcesine gelince ben ilk gorum cok hoslandim kendi kendime dedim mira sevgilisi falan olir bide yakisikli cocuk.. ben boyle 1-2 gecti serha i uzaktan uzaga izliyorum serhan ama hic bilmiyor farketirmiyorum kendimi…neyse bigun okulun merdivenlerinden tam inecek ken ayagkm takilti djsecekken serhan tutdu bana uzun uzzun bakti kimsin sen dedi bende heyacanlsdim gitdim sorna 1 gun gecti aklimda hep serhanda baktim hazal ariyor bana serhanin seni okulda aradini bulmadigi dedi serhanda benim arksdssimi bulmus beni sormus sonra okulda ksrsilatik bana senin kim oldugu. sordum neden bana cevab vermedin dedi bende cocuk gibi adim mira dedim gulumsyerek bana bakti….ogun ona asik oldum bizimkide boyle rabiacim.

  81. Miram derslerinde başarılar diliyorum canım benim bende rahatıma bakıyor um şaka şaka ağrımdan sızlanıyorum?

  82. rabia seninle konusa konusa kafami dagitiyorum..bi tek aklim hep o naz kim korkiyoumm..ya serhsnla naz yaaa kim o deliricemmmmmm

  83. simdi iyiyim hazlda morel verdi dedi kizim onemli seni sevio olmasi….agrin mi var canim kecmis olsun acil sifalar

  84. Miram nazın belasını versin iyi şeyler düşün canım benim Serhan seni seviyor ? canım benim sizi ayırmaya çalışıyorlar canım benim sen Serhanı bırakma ?

  85. rabia var yaa serhani cook seviyorum onsuz yasayamam..inanirmisin baska birsne bakarsa dusuncesi bile beni olduruyor.. ya bazen kendi kendime diyorum keske bu kadar asik olmasaydin miraa ask bazende aci vere biliyromus her ne kadar seni sevse bile

  86. Ağrım var bir türlü geçmiyor sabahtan akşama kadar ağlıyorum… Allah razı olsun miram ?

  87. Doğru söylüyorsun bazen aşklar acı veriyor ama sen bunları kafana takma birtanem

  88. iyiki varsi rabiam hisslerimi seninle paylasmak beni rahatladiyor her ne kadar seni gormediysem bile bana cok yakin geliyorsun kardesim benim

  89. Sende iyiki varsın iyiki varsın sen benim dostumdan daha öte oldun kardeşim benim miram

  90. tarkan beni cok sev bana bu bizim sarkimiz olsun dedi ve dugunumuzde bu sarkiyla dans ederiz o an var ya cok kizardim

  91. sanslisin rabiacim benim babm isler yuzunden yurt disinda simdi…babamin isleri okadar yogun ki dogru durus goremiyorum bile babami(

  92. Miram babam uyandı uyumamı istiyor… Yarın konuşuruz olurmu seni yanlız bıraktığım için çok özür dilerim canım benim seni çok seviyorum…ALLAH RAHATLIK VERSİN İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KARDEŞİM BENİM MİRAM

  93. amin sizinkide insAllah… canim msjlsri okudum annenle ilgili anlata bilkrmisin cnm uzdusem seni anlatmaya bilirsin anlairm seni

  94. Merhaba kizlar kusura bakmayin dun yazamadim.Nihayet Aide benide hatirladi.Ben onun yanina sik sik giriyordum.Bir girdiyimde bakdim kiz adimi dedi.Ben sok oldum.Ay o kadar sevindim ki.Inanamassiniz.Dunden beri onun yaninda kaldim.Bop bol sohbet etdim.Ha istedim burayla ilgilu bit soyleyim.Ucundan kulagindan dedim.Yok hatirlamadi.Bende zorlamdim.Dedim bir sey olur.Ama merak etmeyin.Sizinle gorusfuricem onu.
    KIZLAR UMARIM AIDEYLE YAZISMAK ISTERSENIZ.O ZAMAN AIFEYE BURAYA GIRMESINU SOYLEYECEM.AMMA ARKADASLAR AIDE YENI GELEN ARKADAS GIBI YAZACAK.YANI SIZI ILK GORMUS GIBI.SIZDE GUYA ONU ILK GORUYORSUNUZ GIBI YAPIN.LUTFEN.TAMMAMI.COK ZORLAMAYIN.MAZALLAH BIR SEY OLUR.COK KORKUYORUM BIR OLACAGINDAN.YA AKSAM BURAYA YAZAR.YADA YARIN ERKENDEN.O HEP ERKENDEN KALKIYORDA.BAKIN AIDE BURAYA YENI GELEN ARKADAS GIBIYAXICAK.HATDA ONA “KAINAT”ISMINI KULANMASINI SOYLEYECEM.TAMAMMI.HADI INSALLAH.BENARTIK KACDIM.BUNDAN SONRA SIZINLE BEN DIYIL AIDENIN KENDISI OLUCAK.BIRDE ARKADASLAR AIDEYE NASIL OLDUN.AGRILARIN VARMI.BASIN NASIL SOYLEMEYIN ME OLUR!!!!!!!!

  95. Miram ben uyuyamadım. Sen benim aklıma geliyorsun canım benim şimdi iyidir inşallah seni ve Alevcim mi çok seviyorum bunu unutma

  96. rabiacim canim cok sagol kardesim benim. ah kalbim 194 bolum ozeti yorumlarina yazdim her seyi ordan oku canim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu