Ah Kalbim 205. Bölüm Özeti #Abhi Vurulur

Kanal 7 ekranlarının sevilen dizisi Ah Kalbim 205. Bölümü 11  Mayısta ekranlarda olacak. Ah Kalbim bölüm özetleri ile ön planda olan sitemizde Ah Kalbim 205. bölüm özetini haberimizin devamında bulabilirsiniz…

Ah Kalbim 11 Mayıs Özeti

Soyguncular planlarının mahvolmasının sorumlusu olarak gördükleri Pragya’yı rehin alır. Tanuyu da serbest bırakırlar. Pragya vurun beni, korkmuyorum, ben sizin gibi silahlara güvenen biri değilim der. Purab ise polislere vakit geçiyor artık içeri girseniz der. Polis ise duygusal davranıp hemen giremeyiz der.

 

Soygunculardan biri tam Pragya’yı öldürecektir ki köpek sesi duyup korkar. Bu ses Tanu’nun telefonundan gelmiştir. Soyguncu herkesin telefonlarını toplar ve tekrar Pragyayı öldürmek üzere harekete geçer. Tam vuracaktır ki Abhi kurtarmak üzere ona doğru gelince adam tetiğe basar ve Abhi’yi vurur. Pragya şok olur. Silah sesini duyan polisler de harekete geçerler. Pragya Abhi’ye doğru gitmek ister ama adamlar onu durdurur. Adamlardan biri de öldü mü diye kontrol ederken Abhi adamın boğazını sıkar.

Ah Kalbim 205. Bölüm Özeti Resmi 1

Pragya da adamın elinden kurtulur. Abhi yere düşer. Pragya onu kucağına alır. Polis içeri girer ve adamları götürür. Purab da içeri gelir ve ambulans ayarlamaya çıkar. Bu sırada Abhi Pragya ile evlendiği dakikalardaki görüntüler gözünün önünden geçer ve bayılır. Ambulansla hastaneye giderler. Daadiler de Abhinin vurulduğunu haber alıp hastaneye koşarlar. Abhi hemen acil ameliyathaneye alınır. Doktor kurşunu çıkartırken dışarda bekleyen Aliya Pragyaya her şey senin yüzünden oldu diye kızar.

 

Pragya ise hiçbir zaman iyi bir kardeş olmayı başarmadın der. Bu sırada Abhi’ye kan gerekir. 0 Rh negatif kana ihtiyaç vardır. Kan bulunamayinca Purabın kanı uyar hemen kan verir. Pragya da kan verdiği için teşekkür eder. Doktor çıkar ve Abhinin durumunun iyiye gittiğini ve tehlikeyi atlattığını söyler. Doktor 24 saat gözetim altında tutacaklarını söyleyince Pragya Abhiyi görmek için izin ister. Doktor başta müsade etmese de sonra girmesine izin verir.

Ah Kalbim 205. Bölüm Özeti Resmi 2

Pragya gözyaşları içinde Abhinin elini tutup seni kaybetmekten çok korktum der ve aglar. Tanu gelir ve cik burdan der. Pragya burda konuşmayalım der ve dışarı çıkarlar. Tanu sen bu hakkin boynundaki mangalsutradan alıyorsun der ve çıkarmaya çalışır. Pragya Tanuyu tartaklar ve gönderir. Gece rüya gören Pragya kalkar ve Abhi’ye sarılıp ben senin için lanetliyim hep bela getirdim sana der ve vedalaşıp odadan çıkar. Beeji onu durdurmaya çalışır ama başaramaz. Durumu öğrenen Daadi hızla hastaneye gelir. Sarla da burda kalıp onu durdurmalıydım diye kendini suçlar. Aliya ve Tanu ise bu duruma çok sevinir. Bakalım Abhi uyandığında Pragya olmayınca ne yapacak, Pragya geri dönecek mi ? Bu sorularınızın cevabını Ah Kalbim 206. Bölüm özetinde bulabilirsiniz…

Ah Kalbim 205. Bölüm Fragmanı

Henüz yayınlanmamıştır.

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 9 Şubat 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 205. Bölüm Özeti #Abhi Vurulur (69 Yorum)

  1. Filiz ablam çok çok geçmiş olsun canım benim ya kendine çok dikkat et seni çok seviyoruz 💞

  2. ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM 10 GİBİ GÖZÜME KAN OTURDU. HEMEN DOKTORA GİDEMEDİM. DOĞAL TEDAVİLERLE (PATATES KOYDUM) O YÜZDEN YORUMLARA BAKAMADIM ŞİMDİ KONTROL ETTİM HAKKINIZI HELAL EDİN….

  3. Abi nin ne zaman hafızası geri gelecek ne zaman pragya mutlu olacak ne zaman tanu ve Aliya hakettiği cezayı bulacak. Bu gidişle finalde bile olmayacak bunlar

  4. Günaydın kızlar nasılsınız bu gün cok guzel bir gün olur ümarım 😘
    ALMİRAM 💕
    İsabellam 💞
    MANYA 💖
    Mira 💗
    Hazal 💜
    Rabia 💖
    Ay😍
    HELİNİM 😘
    Züleyham 💞
    Gulçiçk 💘
    Hepinize saygılar sunuyorum ve cok öpüyorum 😘 sizi.
    Cok seviyorum tatlı arkadaşlarım

  5. GÜNAYDIN HEPİNİZE ARKADAŞLAR MUTLU HUZURLU Bİ GÜN GEÇİRİRSİZ İNŞAALLAH
    ………..
    KAİNAT YANİ AİDEM SANADA GÜNAYDIN KANKAM NECESEN BİTANEM YAXŞISANMI NEDEN KISKANMISAN GÜLÜM AKŞAM GEL SENİNLEDE GÜZEL SOHBETLER EDİRİZ CANIMIN İÇİ SENİ ÇOK SEVİREM BENDE SENİ ÖPÜREM GÜZELLER GÜZELİM EZİZİM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
    …..
    FİLİZİM GÜNAYDIN BİTANEM MUTLU HUZURLU Bİ GÜN DİLİYİREM SANA GÜZEL Bİ GÜN GEÇİRİRSİN İNŞALLAH CANIMIN İÇİ

  6. Gunaydun guzeller nasilsiniz bakiyim.
    Rabisim dun nisan oldy kiz nasil gecdi.Umarim vok iyi olmus.Hayatim senide enistemizide tebrik ediyorum.Allah tamamini erdirsin.Bir yastikda kicayin.Hep bir olun ve mutlu ve mesut yasayin.Canim benim seni vok seviyorum.Opuyorum.KIZ DUYUN OLDUGUNDADA YAZ TAMAMMI.
    .
    HELINIM askitom nerelerdesin.Canim s

    • Ay anonim benim.
      Helinim nasilsin askitom.Dersler nasil.Hayatim seni cok ozledim.Opuyorum seni.Seni cok seviyorum.Opdum.
      .
      CICEYIM gunaydin hayatim nasilsin.Kankam is guc.Kiz dun ne guzel muhabet wtmissiniz bayildim.Keske bende olsaydim.Kiskandim.Canim sohbetlerinuz hep bol bol olsun.Opdum hayatim.
      .
      Alevcim nasilsinKiz duyunemi yoksa kinami.Duyundu sanirim.kiyafet almaya gitmissin.Cok kotu oldum.Mahv olmusdi.Amma Omer yetisdiya.Alevcim Rabisiminkahramani Yakup oldugu gibu seninde kahramaninOmeroyle diyilmi.Hayatim sen azerilimisin.Ben azeriliyim de.Peku Omer nereli.Opdum hayatim.
      .
      Mira canim nasilsin.Hayatim islerin nasil.Sinavda sana basarilar benimde sinavim var.Iki tane biri yarin biri gelen hafta.Ikimizede basarilar.Insallah iyi olur.Canim benim yorumunu gotdum.BencedeSerhanla git.Amma yinede sen bilirsin.Opdum seni.
      Filizim gunaydin.Canimin ici nasilsin.Islerin nasil.Basariarin bol bol olsun.I love you.I kissed you.See you soon.

  7. Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı uykular dilerim saygılarımla sizi çok seviyorum

  8. Tamam canım benim kardeşim Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı rüyalar bir tanem 😘 bende seni seviyorum canım benim

  9. rabiam kuzum canim benim sen benim ksrdesimsin seni seniviyorum kuzum benim uykum geldi canim iyi geceler tatli ruyalar kuzum bugun cok ders calistik yorgunum

  10. rabiam selim deye salak cocuk biliyormusun kime benziyor baris ardunc varya tipki aynisi cok benziyor aynii

    • bella bahsettiğin başlık altında ki yorumlara baktım canım senin ıp numaran dışında bir ıpden yazılmış galiba ama sadece “uyumadım” demiş galiba o yorumdan mı bahsediyorsun ?

  11. evet bencede bulbul neden dizide. ayrildi ki zaten.. rabiam sana dizi soylemisdim hint dizisi baktin mi netden dil se dil tak diye dizi??

    • dizi ile ilgili gelecek bölümlerde olacakları söyleyince yapımcı kızmış o yüzden böyle bir senaryo yazmışlar

  12. Ah kalbim izliyordum sonra sıkıldım kördüğüm izlemeye başladım bülbülün ölümüne çok üzüldüm ya yazık oldu kıza

  13. oyle yapicam bende..
    rabiam canim sen ah kalbimi izliyormusun ben cok seviyorum ya buraya dişa diye kiz gelicek purabla ask yasayacak

  14. Selim olayını söleme sadece onun evine gidin selim seni rahatsız etmeye başlarsa söyle enişteye miram benim

  15. Şaka sözlerine bakıyordum bende sizinle paylaşmak istedim… Miram serhanla git selim senden uzak dursun

  16. kiz sakalarin komik nerden buluyin bu espirileri yaa:)))
    rabia oyke yapican serhanla gidicem artik

  17. Miram bence serhanla git ben olsam öyle yaparım birtanem kimsenin ne dediği önemli değil birtanem bende yanlızlıktan şaka yazayım dedim

  18. yaaa rabia kizim cok komiksin:)) canim..
    evet rabiam bende bilemedim ki gitsem mi gitmezem mi off napicam ben rabiam ama yarin oraya gitmem lazim ama sinav oncesi cok calismamaiz lazim hem 10 kisi olucaz serhanada soylesem hesab soracak sonra kavga cikacak diye korkuyorum ne yapucagimi bilemiyorum rabiam akevim bana akil verin yaa rabiam aslinda bi fikrim var yarin ora serhanila gitsem mi o zamanda cocuklar bunun burda ne isi var bizim sinifdan diyil ki bende derim hem o 6 sinif bizden cok biliyo yardimci olur bize bi bahane edib serhanal gidicem serhana gitmeden soyliyecem ama korkuyorum.. rabia sen benim yerimde olsan napardin alev sende kizlar sizde

  19. Gül seven dikenine katlanır , kaktüs sevenin vayy haline
    😂😂😂😂

  20. – doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.

    – öğlen kalk o zaman

    😂😂😂😂

  21. Komik sözler yazıcam yarın okursunuz canım arkadaşlarım sözlerden beğendiklerimi yazıcam

  22. Yanlız başıma eyleniyorum….. Prakya senden nefret ediyorum ya aptal abi ye yazık valla 😂😂😂

  23. Ya bu tanuyu neden öldürmüyorsunuz tanu geber inşallah senin ecelin olucam 😂😂😂😂