Ah Kalbim 208. Bölüm Özeti #Pragya Yine Kaçırılır

Kanal 7 ekranlarının sevilen dizisi Ah Kalbim 208. Bölümü 14  Mayısta ekranlarda olacak. Ah Kalbim bölüm özetleri ile ön planda olan sitemizde Ah Kalbim 208. bölüm özetini haberimizin devamında bulabilirsiniz…

Ah Kalbim 14 Mayıs Özeti

Pragya ile arabada olan Abhi yanıyorum deyince Pragya Abhi’nin tişörtünün düğmesini açar. Şimdi iyi misin diye sorduğunda Abhi senin olduğun her yerde ben iyiyim der. Arabada Aa Zara Khareeb Se şarkısı çalmaktadır. Abhi bu şarkıyı hatırlayıp Pragya’ya dokunmaya başlayınca Pragya kapatın şu şarkıyı diye şoföre kızar. Abhi sevmedin mi bu şarkıyı der.

 

Pragya ise hayır diye cevap verir. Abhi ise ama bu şarkı çalarken benimle dans ediyordun deyince Pragya Tanu olarak kendisini gördüğünü düşünür. Abhi de yaklaşıp tam Pragyayı öpecekken arka fonda Sanam Re şarkısı vardır. Pragya bakakalır. Tanu ise avukatını aramak bahanesiyle Aliyayı arar ve durumu haber verir. Abhi’nin ise başı dönmeye başlar. Pragya kucağına yatmasını sağlar ve uyumasını ister. Abhi Pragyadan ninni söylemesini ister. Pragya da Chandaniya adlı ninniyi söyler. 

Uyurken çok masum görünen Abhiyi Pragya öpecekken arabanın fren yapması ile uyanan Abhi fark eder. Pragya ise sadece kontrol ettiğini söyler. Abhi ise acıktığını söyler. Bir yerde durup yemek yerlerken Abhi neden gözlük takıyorsun der ve gözlüğü alıp kendi takar. Gözlerinde birini sevdiğini ama söyleyemediğini görüyorum der.

Ah Kalbim 208. Bölüm Özeti Resmi 1

Hatta onu gözlerinin içinde görüyorum der. Pragya gülümser. Abhiye yemeğini yedirir. Oradan geçen çocuk nedeniyle Abhi Pragyaya çocuğun olsa adını ne koyadın deyince Pragya Abhigya der ama Abhi bu ismi hatırlamaz. Daha sonra eve giderler. Abhi mışıl mışıl uyur. Aliya da Tanuyu karakoldan çıkarmayı başarır.

Ah Kalbim 208. Bölüm Özeti Resmi 2

Yemekte herkes vardır ve din görevlisi gelince herkes şaşırır. Aliya ise onu Tanu’nun annesi gönderdi çünkü kadın kanserin son aşamasında ve bir an önce kızının mürüvvetini görmek istiyor der. Sangeet olacağını da sözlerine ekler. Abhi başta karşı çıksa da sonunda ikna olur. Bu sırada Pragya da annesinin yanına gitmiştir ve bu durumdan habersizdir.

Ah Kalbim 208. Bölüm Özeti Resmi 3

Daadi haber vermek istese de Aliya telefonunu alır. Purab da Abhi’ye Tanu ile evlenmeni istemiyorum deyip Pragyanın adını söyleyince abhi o kim diye soracaktır ki lafı yarım kalır. Bu sırada Aliya gelir ve Abhiyi alıp götürür. Purabı da boşver duygusallaştı der. Abhi ise Pragya kim diye düşünür. Bu sırada Pragya da sangeet törenini duyunca şok olur. Başta gitmez ama Abhi çağırınca mecburen yola çıkar. Bindiği arabadan da kaçırılır. Pragya gelmeyince Abhi iyice meraklanır. 

Ah Kalbim 208. Bölüm Fragmanı

Henüz yayınlanmamıştır.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 10 Şubat 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 208. Bölüm Özeti #Pragya Yine Kaçırılır (107 Yorum)

  1. Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı rüyalar arkadaşlarım 😇😇😇

  2. Hazalım benim şakamı yaptın 😂😂😂😂😂😂 ya valla çok üzülüyordum içim ferahladı ya seni çok seviyorum MİRAMA SELAM SÖYLE BİRTANEM💞

  3. Bellam bildiğimiz lastik terlikler olur ya o terliğin ucunu yuvarlak bir delik aç hani küçük anpuller olur ya işte o ampulü çalışması için sen bilirsin yazmama gerek yok sonra o deliğe yerleştir düğmeye basımca ışık yanar o terliğin deliğine koy sonra ayağını terliğin içine sok parmakların düğmeye basınca yanar iki terliğide aynı işlemi yap ANLAMADIĞIN VARSA SORABİLİRSİN ama yutuptan izle daha iyi anlarsın birtanem 😊 Allah rahatlık versin

    • Ampul ve düğmesi markete ve bilgisarcıda bulabilirsin ben hep oralarda alırım BELLAM😊

  4. yok birtanem saka yaptim sana kusermiyim hic canim benim..
    yaa ben bu aralar cook yazamiyicam dersler baya yogun telefonumu elime almaya vaktim yok bile ama ara bir yazarim.
    rabiam seni seviyorum canim mirada muhtamelen cok yazamiyacak onunda benim gibi dersleri yogun

  5. ben şimdi gördüm kusura bakma yarin kursum var ders çalşyordum 1 haftaya okulda başliycak kötü günlerim başliycak

  6. mesela butun sinavlarin aradan kalkmasi mesela yerken ne. kadar yersen. ye kilo almamamiz hava sıcaken sokuk olmasini dilemek mesela ben sicakhavada kilimayla uyuyorum sonra sevdiyimiz bir şeyi yapanda zamanin geçmemesi. umarimyardim ede bildim

  7. HERKESE
    ❤💜💙💖💛💚💕😊☺
    İYİ
    ❤💚💛💖💙💜💕😊☺
    GECELER
    ❤💜💙💖💛💚💕😊☺
    TATLI
    ❤💚💛💖💙💜💕☺😊
    RÜYALARR
    ❤💚💛💖💙💜💕☺😊
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💛❤❤❤❤❤❤❤❤
    SIZLERI SEVIOMMM 💕💖

  8. Bellam aileme sordum düşündüm bizim düşündüklerimiz hayata geçmiş bellam özür dilerim düşündüğünüz şeyleri araştırdık hepsi hayata geçmiş tekrar özür dilerim canım benim 😞

  9. saol cnm iyiyim sen nasilsin.simdi gunluk hayatta kullandimiz seyleri pratiklestirmek orneyim gece kalktimizda onumuzu gormek icin terlikte isik olmasi.gunluk hayatta kullandimiz aletler ama hayata gecirilecek seyler olmali.aycim lutfen yardimini bekliom

  10. evet ben sizin sözlü tam bilmiyorum. o yüzden tam anlamadim dedim belki soruyu açarsan. yardim ede bilirimizabela canim sen nasilsin

  11. ya kizlar bir sorun var kuzenimin projesi var bulamiyoruz yardim edermisiniz KURGU KUSAGI lutfen acil yardimmmmmmmm……………………………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Hadi kizlar ben kaçarım büyükannem çaya çağırıyor onlarda surıvır izliyorlar bende gideyim sizi çok seviyorum canlarım yarın görüşürüz iyi geceler tatlı rüyalar

  13. Miram neredesin almiram nerdesin aydanım nerdesin sizi çok özledik 😁

  14. İzledim luba benim dediğim çikti etriyinin babası hakmont muş
    Rabişim ya saat şu an hatırlıymadım aklıma gelince yazarım ama mutlaka izle cok komik dir ve Hazal canım biz seni cok seviyorum Rabia sadece adını unuttumuş hem biz seni sevmesek kendi ismimizin yalanına seni ismini yazarmıyız lutfen küsme biz seni çok seviyoruz

    • Buradayım yazacaktım 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

  15. İlk yorum atım herkesin ismini yazdım sadece hazalım ismini yazmayı unuttum bana küstü aşağıya baksana benim yüzümden bir daha yazmıyacak buraya 😐

  16. Alevcim ben izliyecem saat kaçta çıkacak sırf senin için izliyecem 😃

  17. Yarın benim en sevdiğim hint oyunculardan biri olan akshay kumar filmini yani Rowling Rathbe filmi kanal 7 de olacak izleyecek misiniz acaba ben ilk yayınlandığında da izlemiş dim ve cok begendim ikinci kez yine izleyeceğim

  18. Nişanlımın selamı var az önce konuştuk bu yüzden yazamadım kusura bakmayın canımın içi arkadaşlarım

  19. Anonim benim luba bende üğürboçeği ve kara kediyi izliyorum ve kıral şakir Tom ve Jerry bu 3 cizik filmei cok seviyorum ha bide şirinler

  20. tatlisim abimin sevdiyi kiz bizim uvey kuzenimiz Melek
    yani bizin uvey dayimin uvey kizi yani dayimin onun yiyeni ama Meleyin anne babasi yok ve uvey dayim Meleyi evlatluga goturmus

  21. Ben bilmiyorum ama ben gaboll ve sürekli dizi çizgi filimine bakıyorum bu yaşta 😂😂

  22. Alevcim iyi yapmışın valla biz erkekmişiz gördük kız gibi korktunuz çok komikti ya yaşlı teyzeler de yakışıklı kavgasına girmiş çok şirin gine beni güldürdün Alevcim seni çok seviyorum 😅 😅 😅 😅 😅 😅 😅 😅😂…. Doktorum lubam çok güzel bir haber çok sevindim birtanem 😆

  23. siz ugurboceyi ile karakedi bakiyormusunuz bugun yeni bolum var
    buyuk bir kiz olsamda bu cizgifilme bakiyorum aranizda bakan varmi ??

  24. Ya büyükannem beni çağırdı misafirleri gelmişti bi teze beni yanına çekip oğlunun fotoğrafın gösterdi oğlunu ovmeye başladı sonra diyer Teze de gel kızım benim oğlum daha yakışıklı sonra diğer teze de kızım benim oğlum daha yakışıklı ben de dedim ki teze ben zevksizim bulunamaz hint kumaşı olsan da ben kotu giyiniyorm tabi sessizce dedim eyer sesli deseydim büyükannem beni sopayla kovalarıdı bu sever😊😊😊😊😊

  25. suanda anne ve abim diger odada konusarken kulak misafiri oldum
    abim anneme bir kiz hakkinda konusuyordU
    abim birininimi seviyor ?? anlamadim

  26. Rabia canım anlatacakdım ama büyükannem çağırdı benden gitmek zorunda kaldım tur anlatayım dün gece su almak için mutfağa aşağıya indim baktım dayım abilerim ömer korku filmi izliyorlar beni görünce gel sende izle dediler ben de yok ben korku filmi sevmem dedim benle dalga geçmeye başladılar korkak diye ben de siz korkumuyormusunuz diye sordum onlar da neden korkalım erkekiz biz dediler bende hemen yengemin yanına koştum bana bir balon 🎈 bul dedim yengem de zar zor buldu ben de balonu şişirip yavaş yavaş arkadan onlara yaklaştım 4 de koltukta oturuyordu ben birden balonu patladım 4 de yerden zıpladı bağırdılar bende gülmeye başladım hanı sizi korkmazdınız dedim dalga geçdim sonra onlar beni kovalamaya başladılar ben de otama kaçıp kapıyı kitlendim ay cok komik cok korktular ya

  27. Tamam kimse yok görüşürüz sizi çok seviyorum ve gerçekten özledim 😞😞😞😩☹😶 sevgilerimle Rabia 😐

  28. ÜZgünüm Filizim özetleri okumuyorum ama başkıklardan gördüğüm kadarıyla yine kaçırmışlat pragyayı sanki efsunludur kıza bişe olmuyo bir abi vuruluyo kaçırılıyor bir pragya acaba denarist insanları saf yerinemi koyuyo ya bu ne saçmalıktır avam senaristler😡😡😡

    • nurdanım o yüzden başlığa b,le yine kaçırıldı yazmak istedim Abhi ile bir araya gelemediler gitti

  29. teşurler tatlişim benim birtanem benim sizin dualariniz sayesinde cok cok cok iyi doktor olucam tabikide diyebilirsin ne istersen onu soyle bana

  30. Ben hemen sana gelirim inşallah sana doktorum diyicem olur mu doktorum benim 😊 😃

  31. evet tatlişim beyemdim cook guzel yerdi ben bir doktor olucam hastalansan benim yanima gele bilirsin seni bir iyne vurucam ve hic bir zaman hastalanmiyacaksin heyacanliyim ama 1 ay ben orda isledim sadece kendimi denemeye gitmisdim

  32. Lubam valla hiç iyi değilim ya hiç kimse yazmıyor iyiki geldin ya sıkıntıdan patlıyorum

  33. FILIZIM gezme denmez mecburiyetten annem babam iremsu gitti halamda zaten iremsuyla gitti kos koca evde tek kaldim bende tek kalinca teyzisime gidip orda kalayim dedim.evet filizim sevgilerimiz karsilikli market alisverisimi ev ihtiyaclari.

    • evet canım sebze meyve aldım canım marketten 😉 en iyisini yapmışın canım insan tek başına sıkılır

  34. saol rabisim iyiyim bende.Filizim cnm cok yorulmuşsundur cnm kolay gelsin birtanem bende annem ve babami yolladim teyzemlere gidicem birazdan seni cok seviyorum filizim…

    • aynen canım şimdi hemen yerleştirmeye geçiyorum eşyaları birazdan geri gelirim yine 😉 gezmeye gidiyorsun yani görüşürz canım sevgiler karşılıklı canım ben de seni seviyorum bella

  35. İyiyim bellam sen napıyorsun birtanem hazalım öyle deyince biraz üzüldüm

  36. Hazalım benim yüzümden mi yazmıyorsun birtanem küstün mü yoksa özür dilerim hazalım canım benim

  37. purabi deyişdirmişler. aaa ben. o rolü ona çok yakışdiryordum yenisi. mi yakişyor ya esgi purap ben daha bakmadim şimdi bakarim

  38. Alevcim anlatsana canım benim 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊😉 😉

  39. Alevcim 💘
    Miram 💖
    Bellam 💕
    Almiram 💗
    Aydanım 💓
    Lubam ❤
    Helinim 💚
    Defnem 💛
    Züleyha’m 💝
    Gülçiçeğim 💜
    Kainat güzeli 💟
    Nurdan ablam 💙
    FİLİZ Ablam 💞
    SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK ÇOK SEVİYORUM VE YANAKLARINIZDAN ÖPÜYORUM unutuğum varsa özür dilerim hepimizi çok seviyorum 😇😇😇

    İlk yorum benden 😘