Ah Kalbim 209. Bölüm Özeti #Purab Pragya’yı Seviyor Mu?

Kanal 7 ekranlarının sevilen dizisi Ah Kalbim 209. Bölümü 15  Mayısta ekranlarda olacak. Ah Kalbim bölüm özetleri ile ön planda olan sitemizde Ah Kalbim 209. bölüm özetini haberimizin devamında bulabilirsiniz…

 

Ah Kalbim 15 Mayıs Özeti

Pragya adamların elinden kurtulup bir yere saklanır ve Abhiyi arar. Abhi ise Tanu ile basın mensuplarına mutluluk pozları vermektedir. Purab bir ara Abhiyi karşısına alır ve Nikitayı hiç mi merak etmiyorsun diye sorgular. Abhi ise Tanu cağırınca mecburen gitmek zorunda kalır. Tanu bir de dans ederken fotoğrafları olsun istiyordur. İkili Mahi Nach adlı şarkıda dans ederler. 

Pragya Abhi telefonu açmayınca Purab’ı arar ve bulunduğu yeri tarif eder. Purab kısa bir sürede seni bulacağım deyip telefonu kapatır. Abhi ise hala neden Nikita yok diye düşünürken ilginçtir ki sangeet sonrası Tanu ile evlenecek olmasına rağmen aklı hala Nikita’dadır diye düşünür. Pragya ise bu sırada tekrar yakalanır.

 

Abhi ise Tanu’nun ayağına dans ederken basınca Tanu acı içinde çığlık atıp odaya gider. Yanına Abhiyi de alır. Tanu Abhinin Nikitayı düşünürken ayağına bastığını öğrenince ağzına geleni söyler. Abhi de Nikitaya olan tüm duygularını içtenlikle anlatınca Tanu benimle bundan sonra konuşma diye sinirlenir.

Ah Kalbim 209. Bölüm Resmi 1

Purab ise tecavüze uğramak üzere olan Pragyayı adamlardan kurtarır. Pragya korku içinde ağlar ve Purab’a sarılır. Gittiklerinde sangeet başlamak üzeredir ki Pragya ile Purab gelir. Abhi nerde kaldın deyince Pragya sonra anlatırım der. Abhi hemen Pragyayı oday alır ve sorular sormaya başlar. Tanu ise sangeeti unutup Pragya ile odaya gitmesine bozulur. Ama Aliya’nın hain planı devreye girer. Aliya Purab ve Pragya’nın birbirlerine sarıldıkları fotoğrafı projeksiyonda herkese gösterir. Herkes şok olur.

Ah Kalbim 209. Bölüm Resmi 2

Pragya fotoğrafların gerçek olduğunu da kabul eder ama açıklama yapmasına dahi izin verilmeyince sadece ağlar. Tanu ile Aliya ise olayı iyice abartıp hem Purab’a hem de Pragyaya hakaret ederler. Abhi Pragyaya konuşmasını söyler ve anlatacağın her şeye inanacağım der. Pragya her ağzını açtığında Aliya susturur. Purab ise yeter artık der ve Pragyayı seviyorum deyince herkes şok olur. Abhi de ona tokat atar ve nasıl bu gerçeği benden saklarsın der. Tanu ve Aliya sevinçten uçarken Abhi düşüncelere boğulur. Purab neden bu yalanı söyledi? Gerçek ne zaman ortaya çıkacak? Bu sorularınızın cevabını Ah Kalbim 210. Bölüm Özetinde bulabilirsiniz…

Ah Kalbim 210. Bölüm Fragmanı

Henüz yayınlanmamıştır.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 11 Şubat 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 209. Bölüm Özeti #Purab Pragya’yı Seviyor Mu? (253 Yorum)

  1. Evet ya süper bir filim ama daha yeni başladı sonun soylemiyim heyecanı kaçmasın

  2. Zaten akshay kumar hem cok iyi bir oyuncu hem iyi bir yonetmen hem de cok iyi bir yapımcı yani 4 dörtlük bir adam bayılıyorum

  3. Alevcim çıktı seyrediyorum çok komik ya 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

  4. Ay ne güzel haber bu çok sevindim ya buraya yeni yazsamda gerçekten sevindim bu habere dualarımız kabul oldu demek inşallah daha iyi olur sema ♥️♥️

  5. NUR HANIM BAYILDIK BAYILDIK BU HABERE ÇOK SEVINDIM..
    LUTFEN SEVGİ VE SELAMLARIMIZI ILETIN. ALLAHA ŞÜKÜR SEMOŞU BEKLİYCEZ..

  6. Rabişim benim şarjım bitiyor hint filmi başlayınca gireceğim sende gir canım

  7. Cok guzel bir haber verdin bize bizi cok mutlu etin inşallah allah izniyle en kısa sürede iyileşecekdır

  8. Arkadaşlar doktorlar semayı üç gün sonra taburcu edicekler çok mutluyum allaha binlerce kez şükürler olsun alçıları 1 ay sonra çıkıcak birde fizik tedaviye gidicek kardeşim önceki gibi rahat hareket edemiyekmiş ama düzelmesi 6, 7 ayı alır dedi doktorlar hepinize çok teşekkür ederim kardeşim sizi sordu bu gün bende haber verdiğimi söyledim o sizi çok seviyor semoşumun zaten tek bir dileği vardı bir kız kardeşi olmasıydı allah sizi göndermiş çok sağolun Allah’a emanet olun arkadaşlar

  9. Bildim Survıvır çıktı Alevcim reklam olsun konuşuruz 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  10. Hangi oyuncuyu kas ettiğimi anladın mı ulan istanbulda var dı bildin mi

  11. Rabişim yakupu benzetiyin biri var mı ben Ömeri klavye delikanlıların da bir cocuk vardı ya ona cok benziyor şimdi de yeni dizisi çıkacak kanal D de insanlık suçu adlı dizi de baş rol de oynayacak

  12. Aynen ya çok yakışıklı ama bizimkiler kadar değil 😂 😅 😅 😅 😅

  13. Rabia abimle sevgilim olduğunu öğrenirler se ne yaparlar düşünmek bile istemiyorum

  14. Ya bu ömer deli 😜 herkes çay içerken yengem dedi ki ömer niye böyle sırıtıyorsun dedi yoksa sen aşık mı oldun ömer de evet dedi çay boğazımda kaldı ben ohh ohh yaptım o da hemen lafı deyişdirdi yok nerde dedi

    • Bilmem hiç bir fikrim yok ama cok güzel birşey yapar her halde bu günden sonra çıtayı bayağı yüksekti

  15. Yaaaa Alevcim
    Ömür boyu mutlu olursun inşallah canım kardeşim benim 😊

  16. Ay rabişim anladım hemde cok iyi anladım şu an ben aşk sarhoşuyum

  17. İzliyecem inşallah …. Hani bana bir şey demiştin bana demiştinki Rabia sen aşk sarhoşu olmuşsun bende sana dedimki sende aşık olunca beni anlarsın anladınmı şimdi birtanem

  18. Hayatımda hiç bu kadar mutlu hissetmemiştim yakupum beni çok mutlu ediyor yaralarımı sarıyor ben onu çok seviyorum aşığım

  19. 💘💘💘💘 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑 💑😝

  20. Teşekkür ederim Rabia canım ben de çok mutlu inanmadim ömerin bunları yaptığına ya ay cok seni çok seviyorum iyiki varsın tatlı arkadaşım

  21. Alevcim ya çok mutlu oldum senin adına ayyyy çok güzel 👫👫💘 romantik

  22. Kumsalda seni seviyorum Alev yazıyor du ateşle sonra ömer yanıma gelip seni seviyorum nasıl oldu bilmiyorum ama sana aşık oldum dedi ben az kalsın kalp krizi geçirecekdim ya sonra bana baktı sen diye sordu bende seni seviyorum dedim o kadar sevindi ki bana sarılıp beni tondurdu sonra yağmur yağmağa başldı biz hemen arabaya bindik bir yere gidip yemek yedik yemek yerken sürekli bana bakıyordu ben niye bakıyorsun diye sordum o da dünyadaki en güzel manzaraya bakıyorum dedi ben utandım tabi sonra ben bişey unuttum dedi bende ne unutun ömer dedim sonra bir kutu çıkardı açtı içinde melek şeklinde bir kolye vardı ömer dedi ki benim şans meleğim olurmusun bende evet dedim kolyeyi taktı sonra eve donmek için arabaya bindik ben sordum sen ne zaman bu kadar romantik oldu dedim o da ben hic romantik değildim insani romantik yapan sevdiğimiş dedi ay resmen bulutların üzerindeyim ay cok mutluyum ya

  23. Eeee Ömer bey çok romantik biri ne gördün merak ettim şimdi 😲😲😲😲……💘

  24. Şimdi kızlar ben siyah bir pantolon giydim dize kadar bir çizme üst olarak ta bir buluz ben evden çıkdım ömer gözlerimi kapadı arabaya binidik tabi benim gözlerim kapalı sonra arabadan indik benim gözlerim hala kapalı ömer 5 dakika bekle dedi sonra bir yer giti ben de beklemedim gözlerimi açtığımda ne göreyim

  25. Ay kızlar ben. Geldim ömer bana cok guzel bir süpriz yaptı cok romantik di ya

  26. miram ustune basili tutuyosun sil var tikla evete bas siliniyor ama birdaha yazarsan tekrar kayitli kaliyor anladinmi.KIZLAR KOR.193 E BI SEY SORDUM SIZDE CEVAPLARMISINIZ.

  27. sen simdi kendi telinden adiniz yerine gir orda adlar cok dimi bendede 2 tane birni silmek istiyorum ben mira bozu silmek istiyorum adiniz yerinden…sende denesen sile bilirmisin ustune sıkıb saklayinca baska sey geliyor ok dugmesini bassam nolir??

  28. rabiam adiniz yere girnce orada mira boz diyede kayitli onu silmek istedim simdir ben mesaj yazinca 4 muz adiyla yaziyorum elim deyiryor mira boz cikiyor ben adiniz yerinden mira bozu silmek istiyorum sadece adiniz yeindeki kayitli olan ismi mesajlari yok onu demiyorum

  29. rabiam canim sana bir sey sorucam buraya mesaj yaziyoruz ya adiniz yerine adlarimiz kaliyor onlarin ustune parmagimizi sıkb saklayinca onlari sile bilirmiyiz?

  30. cook tesekkur ederim canlarim benim rabiam simdi icim biraz rahatladi planim umarim işe yarar..
    rabiam serhani cok ozluyorum

  31. kizlar bellanin fikirni deniyecem uselik hazallada bi plan yaprik cook guzel bi plan simdi soylemeiycem ama tek onu soyleyicem selim yilanina hazala guzel bi oyun oynucaz ve bunlada serhana kendimi kanitliycam..yarin bu planimi hazllada gerceklesdirecem bana şans dileyin canlarim

  32. cooook sagol canim seviyorum kizlar sizleri seviyorum benim yanimda oldugunuz icin siz olmasaniz ben napardim

  33. ??????????????????????????
    Kimse yok galiba ALLAHA emanet olun sizi çok seviyorum 💘

  34. Canım kardeşim miram biraz iyimisin aklım sende kaldı güzel gözlüm benim 😊 😊 😊 😊 😊 😊

  35. Doktorum benim misafirler geldi o yüzden yazamadım daha gelenler olucak birtanem 😆

  36. Miram seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum 💕

  37. yani oyle biraz mantik simdi anlatamiyorum miram sen anlamissidir.benimde basima geldi ama bende daha degisikti isallah ise yarar.rabiam sen ve yakup nasil gidiyor.

  38. Miram seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum 💕

  39. Miram canımın içi kardeşim benim seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum 💕

  40. Miram bellamın yorumunu okudum bellam haklı ……. Bellam,çok iyi bir fikir seni kutluyorum birtanem benim💖

  41. ay miram kiyamam sana uzulme ama ben kizlarla ayni dusunmuyorum ara verme o zaman gescekten selim yilanini sevdini dusunur gercekleri anlat mesala dun beraberdiniz msj gittigi saat kacsa ozaman serhanlandin serhanda biraz mantik yaparsa anlar yani

  42. Canım kardeşim miram sende iyiki varsın sen kafana takma herşey güzel olacak 😊

  43. canim benim rabiam iyiki varsiniz siz olmasaniz ben cildiridim her halede …
    tamam rabiam senin dedigin gibi yapicam eger serhan beni gercekten seviyorsa inanir eger bana inanmiyorsa sevmiyor demekdir:( yoruldum artik aciklamakdan bikac gun ayri kalmamiz ikimizde iyi gelir kafam cok karisik

  44. Miram benim canım kardeşim telefon mesaj olayı kanıtlanması imkansız, miram Serhan seni gerçekten seviyorsa sana eminim dönecektir miram bunu unutma sakın serhana zaman tanı bir kaç gün geçsin o sana dönecektir kardeşim benim sen üzülme dik dur herzaman yanındayız seni çok seviyoruz 💞

  45. yaa rabiam aglamakdean icim disima cikdi…serhani aradim bana artik bitdi bu iş biz ayrildik selimle sana mutluluklar whtsapdanda beni engelledi ya napicami bilemiyoru. o mesaji benim selime gondermedigimi nasil aciklaya bilirm bilmiyorum serhana soyledim benim telefonumdan yazdi kendisne serhan dedi peki senin telefonun onda ne isi vardi bagirarak bana lan ben seni cook sevdimm her seyden coook bunu bana neden yapti yaziklar olsun dedi aglayarak…sonra telefonu kapatdi yuzume yaa kizlar ben dayanamiyorum ne yapiyim selimi gebertmek istiyoruum bizi ayirmayi basardiii Allah belani versin selim…rabiam alevim isabella ve diger kizlar akil verin bana nolursunuz nasil kanitlarim boyle bir sey oladigini serhana

  46. Selim selim Allah belanı versin …… Miram sakin ol canım kardeşim

  47. Miram güzel yüzlüm canım benim ya üzülme keşke yanında olsam Serhan sinirle öyle demiştir canım benim kardeşim üzülme Serhan seni seviyor bunu unutma sakın serhana zaman ver o hatasını anladığında sana dönecektir miram benim sen üzülme

    • Miram şu selimin tl numarasını ver bana ben ona ne diyeceğimi iyi bilirim ona benzeticem gününü görecek sen üzülme

  48. kizlar simdi eve geldim cook kotuyum yazmiyacaktim ama haber verdimimsoylediyim ici yaziyorum cook uzgunum…simdi ben oraya gitdiyimde selimin serhana mirayla biz bir birimizi seviyoruz aramizdan cekil dediyini duydum serhan ona cok kotu vurdu oda yere dusdu sonra ben yanlarina gitdim serhan bana bu pislik ne soyluyor dedi bende askim sakami yapiyorsun o salaga mi inaniyorsun serhan cook kotu bagirarak dogru muu onumu seviyorsun dyie bagirdi tabikide hayiiiiiir dedim ben seni seviyorum serhan bana selimin telefonundan benim ona guya ben senden hoslaniyorum serhani sevmiyorum artik mesaji atmisim serhan aglayarak bagirarak budami yalan dedi vee artik bitdiiiiii kizlar bennnnn nefes alamiyorumm selim ben orda olarken benim telefonundan kendi telefonuna mesaj atmis serhana napsam inandirmadim simdi her sey bitdi….kizlar ben napicami bilemiyorum aglamaktan oldüm serhanda cook kotuu simdi hazalin abisiyle birlikde hazal bana soykedi

  49. tatlisim ah kalbim 170 bolumde biteceyini soyledi filiz abla sen yerine hangi dizinin olmasini istiyorsun

    • Aldığımız duyum bu yöndeydi canım ama Kanal 7 net bilgiyi duyurmadığı için net bilgi olunca sitemizde paylaşacağız 😉 şu an için yeni bir hint dizisi yayınlacağı haber yok yayınlanmış olan diziler yeniden yayınlacak haber alırsam hemen paylaşırım sizinle 😉

  50. Luba filmin ismi Rowling Rathbe müthiş bir filim bence zaten akshay kumar hayranıyım akshay kumar harika bir oyuncu izle hayran olacaksın

  51. Luba evet bizim aile de herkes abhi cok gülüyor bende seviyorum en azdan kördüğümden daha iyi

  52. Rabia kızlardan kim ben sema ve nagehan onlar cok hızlı yarışıyorlar cok güçlüler

  53. Survıvır izlediniz mi fovariniz kim benim ki Hilmi cem
    Mira tatlım ümarım kotu birşey olmaz bizde haber dar et
    Luba sen ah kalbim izliyormusun ben izliyorum büyükannem ah kalbim hastası cok seviyor

  54. Güzel geçti doktorum benim ah kalbim dizisi bitmesini istiyorum dizide sıkıldım😊

  55. kizlar hazal simdi beni aradi hazalin abisi onlari kavga ederken gordu bende adersi aldim orya gidiyorum sizlere haber vererim

  56. Rabia canım izle cok güleceksin hep komedi var hep aksiyon dolu hep de duygusal yerleri de var danslar ve müzikleri de harika

    • Heyecanla bekliyorum Alevcim komedi ve aksiyon diyince ben dayanamıyorum 😅😅

  57. kizlar simdi hazal beni aradi hazalin abisi onlari gormus adersi ogrendim simdi oraya gidiyorum sizlere haber veirirm

  58. Peri canım nasılsın inşallah iyisindir hoşgeldin sefalar getirdin

  59. alev bende gitmek istedim ama arabani kapini kilitledi bende kapisini acamadim oda hizla gitdi coook korkuyorum ellerim tir tir titriyor kalbim yerinden cikicaki gibi oluyor napabilirim offffff nerden geldi bu bela basima

  60. Selam arkadawlarm canlar sizi cok özledim umarım beni unutmamwnzdr nasılsnz canlar sizi sevyorum doru durust yazamyorum bu aralar kusura bakmayn nolur:-*

  61. Hele arayıp cevap vermeyince ayy ben o duyguyu iyi bilirim ya miram korkma

  62. Rabia canım bu arda hint filmi ah kalbim bitkiden sonra başlayacak cok gece izleye bilecek mısın

  63. Bu arada FİLİZİM senin adını unuttumuş ümarım bana kırılmamışsındır
    Mira hala haber yok mu

  64. Miram canım kardeşim Alevcim haklı sen neden serhanın peşinden gittmedin berki sakinleşirdi

  65. Canım miram zor biliyorum ama sakin ol serhan kotu birsey yapmaz keşke sende onunla gitseydin en azından sakineşdiridin canım

  66. isabella burda o kadar konu var unutdum..
    evet alev rabia serhan cok sinirliydi oraya gidincee serhanin en cok kizdigi sey selimin bir birmizin sevdigini biliyor olmasi mesajda yaziyorum bakmiyor kii napicam yaaaa cook korkuyorum kotu bir seyler olur diye korkuyorumm yaaaaa selimmm seni gebertmek istiyorum aramiza girdinnnnn 🙁

  67. Ay mira tatlım ümarım kotu birşey olmaz ama sen gendini üzme skin ol tatlım

  68. bencede soyle mira versin dersini.kiz mira ne kadar unutkansin gecen dedimya tipta 2.sinifim bende goruyorum dersler zor dedim ne cabuk unuttun …kizlar benim hazirlanmam lazim yazamicam bay…

  69. iyim kuzum alevim sen nasilsin canimm..
    rabiam canim serhana soyledim simdi bana onun icin mi dun yanliz gitmedin bana neden anlatmadin diye kizdi bana bunu biliyordunda neden soykemedin cook kizdi bana.. bende emin olamdin oda emin diyilsen peki benle neden gitdin oraya ve simdi gitdi selimin yanina yaa cok korkuyorum kavga cikacak diye…serhana ariyorum mesgule veriyor telefonu cok korkuyorum salak selimm senden nefret ediyorummmm..,ya kizlar ben simdi ne yapmaliyirm akil verin bana

  70. Buradayım miram yok sadece İstanbul’da okumuyuacam başka şehirde okuyacam okadar emek sarf ettim okuyacam tabi…. Miram serhan a söyle Bir tanem 😘

  71. rabiam canim msj simdi gordum kuzum tıpı brakicakmisin canim benim rabiam canim bu kadar guzel meslegin olacak bence brakma kuzum ilerde pisman olursun

  72. bende iyiyim isabellam..ben dun serhana dedim benle gelirmisin dedi benim ne isim var orda dedim yaa iste bize yardimci olursun sen bize yardimci olursun dersler zor diye kecisdirdim oda kabul etdi tamam dedi nese serhanla gitdim selim kapiyi acinca beni gordu gulumsedi salak piskin piskin hosgeldin dedi hemen ardinda serhan gelince surati dusdu serhanin ne isi var burda biz sinif arkadaslari olarak ders calisiyoruz bende serhan bizden buyuk bize ders konusunda yardimci olacagini dusundum selimde e tamam o zaman ama surati bi garip sekilde neyse ders calisiyoruz salak gozu hep bende insanirmisiniz cokmonemli sinav olmasaydi hayatta gitmezdim oraya 10 kisiydik orda isabellam serhana daha soylemedim selimin benden hoslandigini..sence soylesem mi rabiam alevim sizce soyleleyimi kizlarrr

  73. Ben geldim….. Ay miram seni çok özledim ya kadavra bende görmüştüm ilk gördüğümde kaçmıştım sonradan alıştım yazık kız ya evet miram üniversiteyi dondurdum berki başka yerde okuyabilirim Yakup istanbulda okumamı istemiyor ama neyse…… Biliyorum ya tıp konuları çok zorlaştı derslerinde başarılar diliyorum birtanem Allah zihin açıklığı versin sana

  74. Merhaba kızlar kızlar ömer geldi akşam saat 7 de dışarı çıkalım dedi ben de olmaz abilerim izin vermez dedim oda ben halledersem gelirmisin dedi bende inanmadığım için gelirim dedim sonra disari ciktim 2 saat sonra eve dondum bir geldim ahmet abim nişanlısının ailesiyle yemek gidecek miş ateş abim de sevgilisile sınamaya gidecek en yakın arkadaşım muke de dedemden izin akmış sınamaya gitmek için ama sınama yalan ömerle gitmem için hepsi iş birliği yapmışlar tabi bu işin ele başı ömer ve yengem sonra ömer yanıma gelip ee akşam gidiyoruz dimi diye sordum bende soz verdim ya akşam giticez ama neye niye hic birşey bilmiyorum ne giyeceğim ya bana fikir verirmisiz lütfen

  75. saol miracim iyiyim sen nasilsin ya bunlar kadavra gorunce niye fenalasiyorlar vallaha ben cok derste calismiyorum daha dogrusu gunduzleri ben gece 22 den sabah ezani yada 3 4 ekadar calisiyorum cunku ben kendimi tanidim geceleri anliyorum ben hic korkmam

  76. merhablar kizlar nasilisniz bakalim???rabia,alev ,hazal,helin,luba,filiz,isabella adini unutdugum varsa affola sitenin gulleri seizkeri seviyorum canlarimm…
    rabis kiz kac gundu duzgun yazamiyorum kizim yaa bu tıp ne zormus calis calis oldükk yaa bugun okuldan bi arkadasim 1 sinifta kendisi kadavra gordu kustu:)) rabia canim sen okulu dondurdun mu naptin canim devam edecekmisin dimi?? devam et brakma sakin okulunu

  77. Canım arkadaşlarım eniştenizle dişarı çıkıyorum sizi çok seviyorum çok çok çok çok çok çok çok seviyorum ……..💙💛 Doktorum benim beni affet bitanem seni çok seviyorum 💕💛💚

  78. Enişten çiçek getireceğine lahmacun getirmiş çok komik biri 💐 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

  79. PURAP YOK YA GERÇİ BEN SEVDIGIM PURAP DEIL AMA…

    NASILSINIZ
    ❤💚💛💜😊💖💕💙☺
    PAPATYALARIMM
    ☺💙❤💕😊💜💛💚

  80. Günaydın arkadaşlarım 😁😁😁😁
    Doktorum benim valla işim olmasa yazacam birtanem enişteniz bize geldi de………. Alevcim birde lahmacun almış 😍 😆😂…… Sizi çok seviyorum 😃 😃 😃 😃 😃🌹🌺🌸

  81. evet gulcicek amma ben ah kalbim diziye ilk bakdikda onlari kardesler sanmisdim prav ragya isimler eyniya

  82. Luba sanda merhaba canım purab yalandan söylüyor pragyaya aşık olduğunu oyun sadece
    ………..
    Alevcim sanada günaydın ….

  83. Merhaba kızlar nasılsınız herkes günaydın
    Hazalım 😗
    Rabişim 😘
    Mira 😚
    Luba 😍
    Züleyha❤
    Defne 💖
    Almira 💗
    kaınat 💕
    Deniz 💞
    Gulçiçk 🌷
    Ay💛
    Adını unuttuğum arkadaşlarım:| affola

  84. Hepinize günaydınlar arkadaşlar güzel bi hafda sonu sizlerin olsun mutlu huzurlu bi gün diliyorum sizlere
    …………..
    GÜNAYDIN FİLİZİM ELİNE EMEYİNE SALIK FRAGMAN GÜZEL OLMUŞ BİTANEM
    ……..
    KAİNAT YANİ KANKAM GÜNAYDIN GÜLÜM NASILSIN İYİMİSİN BİTANEM BENDE SENİ ÇÇÇÇOOOOOKKKKKK SSSSEEEEVVVVVİİİİİYYYYYOOOORRRRUUUMMM AKŞAM NASİP OLURSA GÖRÜŞÜRÜZ

  85. Merhabalar ilk yorum benden olsun.Ee ne yapiyorsunuz bakiyim.
    Ciceyim
    Helinim.
    Defnem
    Rabisim
    Alevcim
    Hazalim
    Miram
    Almiram
    Ayim
    Elifcim
    Isabellam
    Nurdan ablam
    Filizim
    Nasilsiniz.Hepinizi cok seviyorum.Opuyorum guzel yanaklarinizdan.