Ah Kalbim (Kumkum Bhagya)

Ah Kalbim 262. Bölüm Özeti #Abhi, Pragya’yı Kovar

Ah Kalbim 262. Bölüm özetine geçmeden kısaca bu bölümde neler olacağını anlatmak gerekirse;  Pragya evden kovulur hem de onu kovan kişi Abhidir. Peki neden? Gelin neler neler olmuş hep beraber özetimizden bakalım…

Ah Kalbim 262. Bölüm Özeti

 Ah Kalbim 262. bölümde; Pragya, kendisinin Pragya olduğunu kanıtlamak için elinde hiçbir şey olmadığı için hem üzülür hem de susmak zorunda kalır. Keşke Munni burda olsa da doğruları herkese söyleseydi diye düşünen pragyaya Abhi ben sadece Pragyadan gerçeği duymak istiyorum sadece ona güveniyorum der. Pragya hala sessizdir. Aliya ise üzerine gitmeye devam eder. Gerçeği söylediğimiz için sessiz der. Hatırlayın Pragyayı aradığımızı konserde duyurduğumuzda girdi bu şahıs hayatımıza, kendisinin benzediğini bildiği için bunu kullandı der. Tanu da söze devam eder : hepimize rol yapmaya başladı ve herkesi kendine inandırmayı başardı der.

ah kalbim 262. bölüm özeti resmi 1

Abhi ise Munninin farklı aksanını hatırlayıp şüphelenir. Mitali de söze katılır ve geldiğinde bana köylü gibi konuştuğunu hatırlıyorum der. Tanu söze devam ederek yeğenlerini de otelde bırakıp bu oyunu oynamaya devam edecek kadar kalpsiz biri bu kadın der. Abhi daha fazla dinlemek istemediğini söyler. Bu sırada Pragya tekrar Munninin telefonunu aradığında hastanede olan Munni de onu arıyordur ki telefon meşgul olunca konuşamazlar. Pragya çaresiz bir şekilde doktor arkadaşından Munniyi bulmasını rica eder. Disha ise Pragyaya neden sustuğunu sorar. Pragya ise birine verdiği sözden dolayı susmak zorunda olduğunu söyler. Tanu yanlarına gelip Pragyaya eve son kez bakmasını söyler.

Abhi Pragyayı Neden Evden Kovdu?

Aliya elinde kimlik, gazete haberleri ile Abhinin karşısına geçer ve karşısındaki kişinin Munni olduğunu kanıtlama peşindedir. Abhi şaşkın bir halde olanları izleyip üzülüyordur. Aliya daha sonra Pragyanın yanına gidip eğer munni olduğunu söylemezsen yeğenlerini bir daha göremeyeceksin der. Tanu da çocukları alıp arabaya oturtur. Daadi dayanamaz ve Pragyaya susmamasını söyler ama nafile. Abhi gözlerime bak Pragya, Tanu ve Aliyanın bin kanıtına senin bir sözün yeter, lütfen susma der. Pragya hala sessizce ağlar. Abhi ise ellerini tutar. Ardından da ben bu yüzün sahibine aşığım, sense bana ihanet ettin deyip evden kovar. Abhi peki Pragyam nerde, iyi mi ona ne oldu diye kaygısını Daadi ile paylaşır. Disha ise olanları telefonda Purab’a haber verir.

ah kalbim 262. bölüm özeti resmi 2

Pragya son kez Daadinin yanına gidip onu ikna etmeye çalışsa da Daadi ona inanmaz ve odasından kovar. Abhinin yanına da gider ama Abhi tekrar onu kovarken arka fonda Judaai şarkısı vardır. Aliya ve Tanu Pragya ile dalga geçerek o çocukları da öldüreceğiz deyince Pragya onlara bir şey olursa bunu yanınıza bırakmam der. Çocukları derhal getirmesini söyler.

Aliya çocukları planım tamamlanınca göndereceğim der. Pragya gittikten sonra Tanu onun Pragya olduğundan şüphelendiğini söyleyip, yeğenleri geldiğinde mutlu değil daha çok şaşkındı der. Aliya ile onun gerçekten kim olduğunu açığa çıkarmaya karar verirler. Eğer şimdi Sarla’nın evine giderse kesinlikle o kişi Pragya yoksa Munni derler ve onu takip etmeye başlarlar. Pragya ise annesine gitmeye karar vermiştir. Purab ise olanları duyup gelmek için çabalamaktadır ama yetişemem diyerek Abhi ile konuşmaya karar verir. Bakalım Pragya bu gerçeği nasıl ortaya çıkaracak? Bu sorunun cevabı Ah Kalbim 263. bölüm özetinde sizlerle sitemizde paylaşılacak.

BUNLARI MUTLAKA OKUMALISIN! ;)

209 Yorum

  1. Galiba dizinin finali kötü biticek instagramda ya finale doğru olucaklar yada yeni sezon tanıtımıydı emin değilim ama kötü şeyler oluyo semonika yerde kan içinde yatıyo abhinin kıyafetindede kan varken gösteriyolar parmaklıklar arkasında pragyada karşısında üzgün. Ayrıca alta konuyla ilgili biseyler yazıyodu türkçeye çevirince cümle biraz saçma çikiyo ama galiba abhi ve pragyanın çocukları olucak inşallah kötü bitmez

  2. Inşallah kötü bitmez ya ? çok seviyorum Pragyayi Abhiyide ayni, kötü bitmez inşallah , bence Pragya kanitlar Munniyide getirir bakin bu Munni ben gerçek Pragyayim şoyle oldu böyle oldu , Aliya & Tanu her şeyi pilanladi falan yani ben gerçegin ortaya çikacagina inaniyorum ..

    1. almira geçmişte yorum yazdım belki görmemiş olabilirsin diye yazıyorum ben iyiym merak etme canım

  3. FILIZ ABLA AH KALBIM NASYL BITEJEK AJABA BI FIKRIN VARMY ABLAJYM
    KORDUGIMDE ICA OLEJEKMI GERCEKDENDE KYSAJA BI ANLATYBILIRMISIN LUTFAM SAKYNJASY YOKSA

    1. nazla ah kalbim hala devam ediyor tatlım en son bir kez daha sanırım kaza yaptıklarını gördüm bu sezon devam edeceğini biliyorum ama dizi sektöründe her an değişkenlik gösteriyor

  4. BEN ERKEK SABATÇILARINDAN MURAT BOZ,EDİS,MURAT DALILIÇ SİNAN AKÇIL KADIN SANATÇILARIN DAN ISE SILA,İREM DERİCİ,DEMET AKALIN,HANDE YENER SEVİYORUMm?

  5. BEN TARKANY,MUSDAFA JEJELI,YUSUF GUNEYI,ERSAY UNERI,IREM DERJINI,ECE SECKINI ,HANDE YENERI,BUNARY COK SEVERIM.

  6. dizi kotu bitmicek dizi devam ediyor reytingletde birinci hindistanda ayrica yeni bolumleri izliyorum hint tvsinden arada bu arada dun aksamji bokum neydi o tip neydi ne yani pragyayi ona mi layik goruyorlar! bana gore pragya tanudan guzel o ne heryerini estetik yaptirmis

  7. ÖNEMLİ DEĞIL NAZLACIM SENİN SÖYLEDIKLERİNİ DE SEVİYORUM YALNIZ BANA ABLA DEĞILDE ALMİRA SÖYLEMENİ DAHA ÇOK İSTERİM O KADAR BÜYÜK DEĞILIM SENDEN KUZUM BENİM???

  8. DİGER KIZLARIMIZ NERDELER ACABA SANIRIM OKULDALAR BAZILARI
    DENİZİMİ DE ÇOOOOK ÖZLEDİM KEŞKE ÇABUK GELSE?????

  9. MERHABALAR ???
    Oh Abhinin ellerine sağlık..
    Ya böyle ezik ve melankolik aptal kadınları yok edin gitsin ya..
    Ben kesinlikle Tanuyu tutuyorum. En azından dişli ve kadinsi. Tuttuğunu koparıyor..

  10. BİZE KENDİNİ TANITIRMISIN ANONIM TABİ İSTERSEN
    DEFNEM HAKLISIN KUZUM BU BİR ICCA İKİ ANCAK MIY MIY KONUŞUP DURSUN BU NEDİR YAA?????

  11. HAYYR OLMADYM SADEJE HAYELIMDE SOYLE BI YAKYSYKLY BI ERKEGE ASYK OLMAK FILMLERDEKI GIBI AYNY SEYLERI HISETMEK ISIYORUM ROMANLARDAKY GIBI 5 6 SENE ASK YASAYYP MUTLYBI DUYN YAPMAY COK ISTIYORUM BEN BIDE EVLENEJEGIM COJUK SIZIN ULKEDEN OLSUN ISTIYORUM EVLENDIKDEN SONRADA BALAYNA AZAREYE DENZIME AIDAME GEZIYE CYKMAK ISTIYORUM AY NE GUZEL HAYEL BUNLAR KESGE GERCEK OLSA YA PEKI SEN ASYK OLDUNMY HIC

  12. HOS GELDIN HELINJIM NASYLSYN JANYM SORMADAN SOYLIYIM BEN IYIM ALIMIREYLE ASKDAN KONUSYORUZ SENDE KATYL ISTARSEN

  13. NE GÜZEL HAYALİN VAR NAZLACIM PEKI NEDEN BİZIM ÜLKEDEN BİRİYLE EVLENMEK İSTİYOSUN TÜRKİYE YE Mİ GELMEK İSTIYOSUN

  14. Hayirli gunler nasilsiniz.

    Denizim sozum sana dedigimi yapicam aklimdan yazicam.
    DENUZUME;
    ASK BİR KİRMİZİ PERDEDİR.
    DUSMANLİK KARA PERDEDİR
    SAF SEVGİ BEYAZ PERDEDİR
    KARDESLİK KAN BAGİDİR
    ARKADASLİK GUVENİN PERDESİDİR
    DOSTLUK KARDESLİKTEN OTE CAN GUVEN MUTLULUK SİRDAS HER SEYDİR SENDE CAN YOLDASİMSİN SİRDASİMSİN KARDESİMDEN OTESİN HER SEYİMSİN AHİRETTE GORUSECEYİZ ELBET SRNİ COK SEVİYORUM VE YOLUNU GOZLUYORUM DENUZUM BENİM LAZAZERİ KARDESUM.. GEL CABUK GEL..

  15. EVET ALMIRAJYM TURKIYAYA GELMEK ISTIYORUM AMA NASYL OLSINKI BOYLE SEYER BEN NARDEYIM TURKIYE NIDE KOJAYY NARDEN BULJAM HALEMDEKI GIBI BUNAR GERCEK HAYATDA OLJAK SEYLER DIL BENIM APTAL HAYALERIM

  16. GİZEMİM KARDESİM NASİLSİN BEN SENİN DERDİNE YORUM YAZMİSTİM YA CİKMADİ YADA İNTERNET GİTTİ GELMEDİNİ FARK ETMEDİM VEYA KAYNADİ ARADA KARDESİM SEN UZME KENDİNİ UFF NE UGRASİYOSUN BU SALAKLARLA SANA CİKMA TEKLİFİ YOLLADİ UFF DEGERMİ KAVGA ETMEYE BUNLARKA LİSEDE BİDE BENİM GİBİ DELİ DEYİLSİNKİ SEN TAKİYOSUN KAFANA GONLUNU HOS TUT BİRAK DEGMEZ HOCALARİN GOZUNDEN DUSERSİN SEN SİMDİ BU OKULDA KENDİNE Bİ YER ETTİN BASARİNLA HİCALARİN GOZUNDE BU MANYAK İCİN OKULUNU DEGERİNİ BİRAKİP GİDECEKMİSİN DİGER OKULDA HOCALARİN GİZUNE GİRENE KADAR OKUL BİTER SEN KAFAYA TAKMA BUNU DERSLERE ODAKLAN YETER KARDESİM SENİ COK SEVİYORUM PAPATYAM UZULME.

    Melisa birtanem canim kardesim gel neler yaptin bugun nasilsin anlat.

    MİRAM RABİSİM ESNAM ALMİRAM TUANAM ALEVİM NAZLAM BUSE EE NASİLSİNİZ NELER YAPTİNİZ..

    RABİSİM BİRTANEM CANİM KARDESİM DUNKİ SARKİ VARYA OYLE BİR OTURDUKU İCİME HALA O SARKİYİ ATAMADİM BİRTANEM.

  17. NAZLACIM BİR BAKARSIN GERÇEK OLUVERIŔ ??
    İYIYIM BELLAM OTURUYORUM ÇAY İÇİYORUM BENDE☕☕☕

  18. ISABELLA ABLAJYM SEN EFEY ABIYI ANLATDYGYNDA OKADAR DUYGULANDYM KESGE BENDEDE OLSAYDY DIYE ABLAJYM YALNYS ANLAMA OLURMY

  19. Hii tessekkur ederim cnm bizim ilk gunumuz itiraf gunu xok sey oldu bizde size anlattigim 2,3 gunluktu tessekkur ederim cnm.

    Yanlis anlanadim isallah sende burgun boyle ask blursun cnm.

  20. EVET AMA BUNU KARŞIMDAKİNE SÖYLEMEDİM YANİ KENDİ İÇIMDE YAŞADIM SONRA BİR BAKTIM SEVDIĞIM KİŞİ BENİM YANIMA ABLASINI GÖNDERIP BENİ SEVDIĞİNİ SÖYLETTİRDİ HATTA EVLILIK TEKLİFİDE YAPTI AMA ABLASINI GÖNDERTİP YAPTI 2 YILDIR BENDEN CVP BEKLİYO AMA NE DİYEBİLİRİM KI BABAMLAR BENİ HENÜZ VERMEZ Kİ BENDEN BÜYÜK ABİMLER VAR VE SEN DAHA YANIMIZDA KALACAKSIN DİYOLAR???

  21. IYIM ALMIRAMM???
    SEN NASILSIN BIRAZ YORUCU HAFTADAYIM SINAV HAFTASI MALESEF ?
    ????????????????????????????????????

    KIZLARR⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵

    Sizce SEVMEK VE AŞK ARASINDAKİ FARK NEDİR?

    HADİ CEVAPLAYIN BAKALIM??????

    AIDEMMMM NERDESINNN???

  22. yes jasmin almira aksamki dizideki sarkilar hangisiydi ya ¿ pragya siyah giymese iti olcak dimi

  23. HELINİM GÜZEL SORUYMUŞ???
    SEVMEK BAĞLILIKTIR, GÜVENLİ BİR LİMANDIR,SONSUZDUR,İNANÇTIR
    ASK İSE KUŞKUCUDUR,BENCİL VE KABADIR VE GEÇİCIDİR.
    BENIM DÜŞÜNCEMM???

  24. ABHİ VE PRAGYANIN DANS ETTİĞİ ŞARKIYI SORUYORSAN SARKININ ADİ
    (itni si baat hain)ama champak ile dans ettiği şarkıyı bilmiyorum malesef

  25. :) ay almira bana campak deme ig cok kildim o karektere bu aksam bakalim pragya nasil kutulacak

  26. almiracim biyorsun dersler falan biliyorum isin icinden cikamiyorum.cok ders calismam lazim nerden nasil baslicam bilmiyorum stres bosver otle bi gelip bakayim dedim sen neler yapiyorsun ne pisiriyorsun aksama bakalim.
    aksam diziyede sinir oldum abhiste olmasa yane :)

  27. EVET YA BU ABHİ DE SALAK OLMASA PRAGYANIN BÖYLE TİPSİZ BİR ADAMLA OLACAĞINİ NASIL DÜŞÜNEBİLİR
    AKSAMA ÇORBA VE BÖREK YAPICAM YANI YUFKADAN YAPICAM EL AÇMASI YAPAMAM BEN???

  28. Teşekkürler ısabellam kardeşim kimya sınavım da iyi geçti çok mutluyum ee nasılsın papatyam?
    Kızlar nasilsiniz?
    Yasemin adını yazarsan seni tanırız adın olmadığı için kim olduğunu bilmiyorum yazarsan sevinirim!
    Nazla ben iyiyim neler yapıyorsun?
    Busemmmm ben de iyiyim neler yapıyorsun?
    Tuanam ve melisammmm kankalarim nerdesiniz ben geldiiiimmm
    Denizim seni cokkk seviyorum papatyam kısa zamanda yazmani bekliyorum bunu hicc unutmicam deisanagi bunu hiç unutmicamm canım kardeşim
    Almira tatlım nasılsın?

  29. GİZEMIM HOŞGELDİN MELEĞİM BEN İYİYİM SEN NASILSIN SINAVININ IÝI GEÇMESINE ÇOOOK SEVİNDİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLIYORUM?????

  30. almiram sen yine yemek yapiyorsun ben sogan kesemem :)
    borek severim geliyorum payimi ayir cnm.
    almira abhis ne yapsin daha once pragya suresh gibi adamla nisanlanmisti ne dususun garibim bilmiyor.
    tanu cok fena pragya onun ahlaksizligini soylemesse boyle iftiraya ugrar iste pragya salak bence birde o elbise neydi oyle ya simsiyah mitali bile daha guzel giyinmisti?

  31. ELBİSE YINE IDARE EDERDI AMA HELE O SAÇTA NEYDİ ÖYLE İĞRENÇ???
    PRAGYA BÖYLE EZİKLİĞİNE DEVAM ETSİN BAŞTA ABHIYE HERŞEYİ ANLATSAYDI BU NOKTALARA GELMEZDİ EZİK İŞTE NAPARSIN????

  32. Helin aşk saniyelik zevk sevmek ise gelmis gecmis en büyük acıdır
    Yani ikiside çok kotu???? benim sevdigim adam bak beni çoktan unuttup nisanlanmis

    Gizommm vala ne yapim ya uğraşıyorm ?❤?

  33. tamam cnm geliyorum.borek neyliydi :)
    almira cnm nikhilin gercek adi Nikhil Arya imis simdi ogrendim.
    bu pragya tanuyu yenemicek gibi salak hala gercekleri soylemiyor neymis kanit bulcakmis o kanit bulana kadar ohoo hsklisin pragya aahmaak

  34. MERHABA KIZLAR BEN GELDIM.
    BUSE canim tanisdigima memnun oldum canim aa ne guzel aramizda sadce 1 yas farki var.Eee ne yapiyorsun canim.Opdum.
    .
    ALMIRAM canim nasilsin ben iyim sag ol sormussun.Opdum.
    .
    GIZEM canim iyi olmagina sevindim bende iyim dersler nasil.Opdum.

  35. HELINIM ASKIM burdayim canim nasilsin ozledim seni hic gozunden fikrinden kacmiyorum canim benim opuyorum seni.SENI COK SEVIYORUM.

  36. SAG OL YASEIMIN iyim canim sen nasilsin.
    .
    ALMIRAM bende istiyorum o yaptigin guzel yemeklerden.Canim cekdi hemde sen yapmissin oh mis.

  37. iyiyim kainat oturuyorum ne yapiyorsun gorusmeyeli bakalim almira borek pisirmeye gitti sanirim ses yok:)
    tesekkur ederim. helincim sen nasilsin?

  38. evet biz onustuk die hatirliyorum ?seninle yanlis mi dizilerden konustuk sanki? ders calismak hic icimden gelmiyor:( hic sorma iyice bi sogudum ben bu ders calismatan zorali caliyrum.

  39. almiram corba borek iyi ne corbasi? cayi uzerine iceriz :) abhiciyi izlerken :) cayi cok severim sen ?

  40. MERCIMEK ÇORBASI YASMINCİM SEVER MİSIN??
    NEYSE KIZLAR SİZ DEVAM EDIN GELİRİM BİRAZDAN OKEY?

  41. Ya ben sizden ayri kalamiyorum sizi cok seviyorum 3 hafta dedim ama uc gun bile kalamadim hergun buraya geliyorum aliskanlik olmus sizi cok seviyorummmmm

  42. Denizimm seni çok özledim kardeşim anlatamam seni ne kadar özlediğimii seninle ayrı kalamiyorummm

  43. Kiz esnos nerdesin ben geldim

    bellam kiz sende yoksun usaqum haydi gela konusalum

    gizemim papatyam kiz gelsene kitap kurdum

  44. Denizim benle ısabellam seni hiç unutmadık hep senin için şeyler yazdı ısabellam nasılsın papatyam ailenle sorunlar nasıl iyi oluyor mu??

  45. Denuzum hosgeldun bak sana dedum senun icun her gun bir sey yazacayum bak asaguda yazdum ilk yorumumda .

    Gizemim hosgeldin papatyam nasulsun

  46. Almira tatlım ben de iyiyim
    Kainat benim dersler iyi gidiyor senin??
    Helin nasılsın?
    Esna nerdesin?
    Mira nerdesin?
    Rabişim neredesin?
    Hazal nerdesin?
    Melisa kankammm nerdesin?
    Tuanam nerdesin ?
    Kızlar nerdesinz !!

  47. Isabellam papatyam ben iyiyim sen nasılsın neler yapıyorsun?
    Denizim nereye kayboldun bakimm

  48. Denizim yorum gönderdikten sonra biraz bekle o zaman olur hızlı hızlı olunca olmuyor kardeşimnmm

  49. Gizemim sakinlesdim kiz :-) teli kapatim acdim simdi gelir herhalde kiz kizdinmi bana kitap kurdum dedim diye ozur dilerim genel olarak abim bana kitap kurdum der bende sen cok kitap okuyosunya o yuzden dedim

    sssssssssssssooooooooorrrrrrrrrr rrrrrrryyyyyyyyyy :-D

  50. Anladım denizim kizmadim ki sana nasıl kisiyim ben eee neler yapıyorsun , nara nasıl , ailen le sorular nasıl , anlat bakayım bana ve bana kitap kurdu diye bilirsin denizim

  51. Kiz tesekur ederim alindin zannetdim papatyam nara iyi buyuk annesi calisiyo o yuzden gelemiyo dun babamin yanina gitdim narayla aile sorunu aslinda bu annemi affetdim ya simdi beni birakip gitdiya buyuk annem ben demisdin guvenme diye tum gun bunu konusup duruyo bu buyuk annem olmasaydiya hersey yolunda olurdu halamlara gitdim bu gun bana hep senin yanindayim dedi abimde oyle ya tum sorun buyuk annem ve kuzenim

  52. Selam arkadaşlar nasıl benden sizle arkadaş olmak istiyorum sizden istenirse eyer çok sevrim

  53. Anladımm denizim inşallah bir an önce sorunlarınız biter senin üzülmene dayanamıyorum sanki bu olanları ben yaşamış gibi

  54. Ay kiyamam ben sana misal biraz once buyuk annemle kavga etdik odama geldim o kuzeni gordum sinirlerim iki kat zipladi of ya esna demisken buyuk annemle etimizi yedik sumukler yerde kaldi :-) :-) :-) :-)

  55. Isabellam papatyam bende ders calisicamm sizleri gördüm sizlerle konuşuyorum işte!
    Kızlar ben yarın okula gidincem çünkü cumartesi çanakkaleye gideceğim pazartesi günü iki sınav varrr onlara çalışıcam o yüzden gitmicemm
    Isabellam ve denizim annemin sizlere selamı var ?

  56. Dilara nereye kayboldun senin için bir şeyler yazdık seninle tanışmak istiyorum ?

  57. Ay kizlar benim sarj harab oldu takayim dolsun kaybolmayin ha sizin icin geldim bari konusalim yarim saate yaziyorum tmmmmm opucuk size askitoskom sende gel kaybolfun bende bi salata yapayim aksam yeriz hhh mm nefis olur insallah yagi cok olmasinda :-P :-P :-P :-D

  58. Aleykum selam bizdende annemize selam soyle balim benimde basak prensesim hepinizin mis gibi tatli yanaklarinizdan opuyor. Yani annisim.

  59. FİLİZ HANIM SİZE BİŞEY SORABİLİR MİYİM BU SİTENİN SAHİBİ SİZSİNIZ BUNU BİLİYORUM KÖRDÜGÜM SAYFASI DEFNE VE ZÜLEYHAYA AİT BUNU DA BİLİYORUM PEKİ AH KALBİM SAYFASI KİME AİT YANİ KİM YÖNETİYO ACABA????

    1. sevgili anonim site admini olarak özetleri ben yazıyorum canım ;) kördüğüm sayfamızda züleyha ve defne bizim sürekli ve sevdiğimiz takipçilerimiz ;) kısaca o sayfa bu sayfa diye değil de genel olarak istediğin ortamda yorum yapıp bizimle arkadaş olabilirsin ;) sevgilerle

  60. Ben kendimi tamaenm ve 30 yaşdam ve doktorum ve ispanya otryorum ve saçlarım sarı ve gözlerim mavi ve burcum aslan ve gezmeye çok seviyorum ve boyum 170 boydam ve arkadaş kurmaya çok seviyorum ve sizden tanınan kedinin kızlar

  61. Dilara seni tanıdığıma çok mutlu oldum benim adım gizem 15 yaşındayım lise bire gidiyorum mavi deniz, saçlarım uzun kumral rengi hobilerim müzik dinlemeyi severim voleybol oynarım kitap okumayı çok severim bunlar dilara ben de büyük olduğun için sana dilara abla diye bilir miyim ?

  62. Kizlar yarin bella yok yarin sirin uslu tatli iyi kalpli akilli bella yok yarin serzeri lise serserisi bella var yarin yazamicam aksam ustu gelirim kizlar kordugume detayli yazdim okuyabilitsiniz hastanelik olursam hakkinizi helal edin sampiyon olursam gurur duyun yarin aksama belki gelirim k.okuyabilirsiniz.

  63. Mrb kızlar

    Denizimmm nasılsin seni cokk ozledimm bebisimm

    Hemserimmm almiramm tatlim sen nasilsin

    Filiz ablosum sen nasılsın:)

    Isabellamm sen nasılsın tatlisimm
    …….

    Kankalarım size geldimm

    Biraz gec oldu ama konumuz ne olsun konusalimm

    Gizosum nasilsin tatliskomm

    Melisosumm balım bebisimm kuzumm sen galiba benim yazmamı beklediğin için yazmadın . Ama eğer ben yazmadan yazmıyosan yazz tatlim beni bekleme benim bazen islerim oluyor yazamıyorum. Seni cokk özledim hadi yazz nasılsın:) hadi gelde konuşalım

  64. Bellamm cnm sakinles ne olur neyin var bilmiyorumm . Ama ben simdiden ürktüm

  65. Tabiki gizem diye bilsin tadanem çok memnun oldum arkadaş olduk benden müzik dinleme çok seviyorum ve müzik olarak benden irem derci diliyorum ve yusfu güneye ve hitinçi şarklar dinliyorum ve kitap okumaya çok seviyorum

  66. Bende iyiyim denizim bebegimm valla napim okul okul okul egitim egitim eğitim yaptığım baska bisi yok sen napiyosun

  67. Ben geldimm bebisimm evet aslında senin yazmanı bekliyodum. Sen bana ben gelmedende yaz demissin ama yok yaa sen geldiginde yazarım sen gelmediginde kiminle seninle konustugum anda mutlu olduğum kadar mutlu olurum. Sadece senle konusurken çok mutlu olurum o kadar. Sen geldiginde yazarim kuşum . Ssn gelince gizem ben ve sen yazisiriz oyle . Neyse ben iyiyim senn nasılsın :) konumuz ne olsun bi dusunelimm

    ……

    Gizem sen nasilsin neredesin gelsene hadi

  68. Bende iyiyimm melisosumm
    Acaba konumuz ne olsa ?

    Gizem uyudun mu sen gel yaa

  69. ??SEVGILI ADA??
    KÖRDÜĞÜM SAYFASI bana veya herhangi birine ait değil. AITLIK YOK,AİLE VAR. Yani bizden izinsiz şu yapılamaz, bu kuralı koyarız gibi şeylerimiz yok. Kapımız herkese açık saygılı ve samimi olunduğu sürece.. Hatta değişik fikirleri,sohbet konuları, kültürel ve sanatsal bilgileri olanlar varsa daha çok memnun oluruz :)
    Bizi ailenizden evinizden biri gibi görürseniz seviniriz.
    ÇIKIN ÇIKIN GELİN BEKLERİZ ;)

  70. YARABBİM BU PRAGYA ADAMI DELİ EDİYO YA BUNUN SALAKLIĞI NE ZAMAN BİTECEK AŞKINIZ BATSIN EMİ????

  71. Filiz ablam nasilsin

    iyi olmana sevindim tuanam bende hic butun gun telle urasiyorum bazen calismiyo oturup aliyorum :-) allah sana zihin acikligi versin bebisim

  72. Aaaa ARAMIZA YENİ KİŞİLER KATILMIŞ MERABA DİLARACIM ARAMIZA HOŞ GELDIN DEMEK DOKTORSUN NE GÜZEL NE DOKTORUSUN ACABA BEN ALMIRA 20 YAŞINDAYIM MERSİNDE YAŞİYORUM DİLARACIM TEKRAR HOŞGELDIN CNM?????
    EVET ADA DEFNOŞUMUN SÖYLEDİĞİ GİBİ BİZ BURDA BİR AILEYIZ SENDE ARAMIZA KATILABİLIRSİN MUTLU OLURUZ TABİ ISTERSEN CNM
    DENIZIM DENİZ GÖZLÜM GELDİM AŞKISI?????

  73. Bellosum simdi sana gelelim kiz yine sinirlenmissin :-|
    kiz allahindan bulsun niye onun icin salini tehlikeye atiyosun :-(
    sana birsey olursa napariz :-(
    gel vaz gec bu sevdadan ;-(
    ya kizin azini burnunu kirarsan gidip seni polise verirse napcan sormasi ayip :-/

  74. HEMŞERİM GELMİŞ HOŞGELMİŞ SEFALAR GETİRDİN BEN İYİYİM HEMŞERIM SEN NASILSIN?????????

  75. Kiz tuana urkme bebeyim ben eski buyum kordugumde okudunmu yorumlarimi.

    Melisa bebeyim hosgeldin nasilsin balim kiz bizi unuttunmu yoksa..

    Denuzum usagum sen unuttunmu benu

  76. YA NAZLA VE YASEMİNIM NEREYE KAYBOLDULAR ACABA KIZLAR UYUDUNUZ MU GELİNDE İKİ LAFIN BELİNİ KIRALIM YOKSA GİDERİM ONA GÖRE?????

  77. Denuzum bu sevdadan vazmi gecim ben efeden nasil vazgecim kiz..

    Kiz o beni dovmesse iyi ama ben az kalir yanim yok sikayet edemez edersede nezarede kodese

  78. Rana ablosum nasil oldun hastaligi yene biliyomusun senin icin dua ediyorum canim ablam ben iyim asil sen nasilsin hic telle urasip duruyorum ablacim

  79. Kiz bellosum ben sana efenden vaz gec demiyirum ki efe derken canindan olma diye diyorum kardesim sen daha yeni atlatdin araba kazasini simdi boyle dovus falan bide kalp bobrek var sende allah mufaza tamam ben sana guveniyorum o kizi hasad edersin peki ya senin kotu bi yerine vurarsa nolur tatli cileyim

  80. Almilosum kiz gel iki lafin belini kiralim derdimde benim uykum var yarin kirariz artiqin yarin az isim var bitirip gelirim
    kiz bu abhi senidemi sinirlendiriyo en sonunda hindisdana gidip onun o gitarasinin teliyle praqyayida abhiyide tanuyuda alyayida bogucam kurtuluruz yahu

  81. Tam canım cok tesekkurler ederim canım ve ben artık yaziyorum ve doktorları izin vermiyor lar denizm ve hakan Halet canım denizm ve seni çok seviyorum canım tüm kızlar her şey cok güzel arkadaş olduk ve işallah tekrar ilşerim canım ve isan ba şan ne zaman gelcen bilmez canım deniz ve çok üzlyorum ve kızlar hiç bir zaman annen olcama ve eşim Üzgünüz ve ne yapcam kızlar ve ben artik hiç eşim yandan olmaca ve çünkü odanın boşmaya karar verdim bir daha ne zaman babam beni nasıl terketti benden eşim odanın boşmaya karar verdim kızlar beni affden kızlar hakaz hale eden kızlar sizlere çok seviyorum

  82. Bide ben yeni gelen guzel kizlara gendimden bahs edeyim
    benim isim deniz yasim 14 burcum ikizler 2 haziranda dogdum kahve rengi gozlerim var kapaliyim namaz kiliyorum okumuyorum
    hobilerim
    kosmak dans etmek kitap okumak sarki dinlemek sarki soylemek bu arada sesim berbatdir ama yinede soyluyorum napiyim seviyirum
    oyun oynamayi coook seviyorum cocuklarla
    en sevdiyim dizi sen anlat karadeniz en sevdiyim oyuncu oyku gurman erkekse aras bulut hind dizisi zor sevda ve deli divane ay cok konusdum yine

  83. Ablam allah buyukdur uzme kendini allah yardim eder ya cok uzuldum anne olamiycakmisin insallah allah yardim eder esinde seni seviyodur senden bosanmaz insallah ablam benim hakim helali hos olsun sende hakini helal et ablam

  84. Yok denuzum vuramaz benim korume kwmerim var bide o kimki kurtarmak engelleme yollarini biliyorum saglimdan olmam balim.

  85. Hadi ben kacayim iyi geceler allah rahatlik versin herkese yarin gorusmek umudu ile bay bay abloslarim kardeslerim yasitlarim hepinizi kosss kocaman opuyorum ve sim siki sariliyorum

  86. RANAM NEDEN BİDAHA ANNE OLAMAYACAKSIN YAAA ÇOOOOK ÜZÜLDÜM???????NEDEN BOŞANMAYA KARAR VERDİN BEBEK YÜZÜNDEN Mİ YA ÇOOOOK KÖTÜ OLDUM BEN NOLUR BOŞANMA LÜTFEN?????

  87. Tamam bellosum kiz allah yardimcin olsun o zaman kizi dovde evine geri don ama cici kiz olarak serseri bella olarak yok kiz almam iceri ha haberin ola

  88. Canım çünkü ben artik dayomyor çünkü bes ettim çünkü hastalık yüzden anne olmaca çünkü doktor dedik hastalık iyice ileşimiş canım eşim dilyikm benden cçocuk istyoru canım ve benden odan boşmaya karar verdim ve benden çok uzlyorum almira

  89. ANLIYORUM SENİ RANAMM AMA BAŞKA BİR ÇARESİ OLMALI SONU BÖYLE BOŞANMAK OLMAMALI ALLAH BÜYÜKTÜR HERŞEYDE BİR HAYIR VARDIR ALLAHIN MUCİZELERİNE İNAN LÜTFEN ACELE KARAR VERME CANIM ARKADAŞIM SENİ COOOOOK SEVİYORUM?????

  90. Tm. Denuzum duruma bakicam cici bella olursam olurum ama olurum kiz benden sogumadin deyilmi beni her seyimle bilin.

  91. Rana eşin gercekten seni sevse çocugun olmuyor diye seninle bosanmaz senin hastalığında sagliginda yaninda olur normal dogum olmazsa tüp bebek yaparsınız olmadi evlatlik alirsiniz

  92. Canım tam acle karar vercim canım ve benden seni cok seviyorum ve keşke seni görmek isterdim canım canım ve benden seni çok seviyorum ve ve arkrt yazanacam hakan Hâlet canım ve sonu yazma canım seni çok seviyorum almira sana iyi geceler arkdaşam almira

  93. Tam busem çok sağol canım arkadaş benim canım ne bileyim canım ya yandan hastalık bir yandan annen olmaca duyunca çok üzlyorum ve ne konuşuldu bilyoryorum ve aklım başdan değil çünkü ben eşim çok seviyorum buse canım sen nasılsın canım ve seni cok özledim ve iyilik geldin meleğim buse ve seni çok seviyorum canım arkadaş buse sana iyi geceler

  94. RANAM ÜZERİNDE NE HAKKIM VAR CNM ARKADAŞIM AMA YINEDE HELAL OLSUN NOLUR BURDAN GİTME SENİ ÇOOK ÖZLERİM BEN??

  95. DEFNECİM DAYANAMADIN YAZDIM TANUYU TUTUYORUM NE DEMEK TAMAM ALLAHI VAR KIZ ROLÜNÜN HAKINI VERİYOR EVET TUTUNU KOPARAYI AMA ÇOK UTAMAZ AŞALIK BİR KIZ ÇOK HIRSLI ÇOK KÖTÜ KALPLİ BİR ONU TARAFINDAN OLMAN BENİ GERÇEKTEN ŞAŞIRTI AÇIKCASI ÇOK İGREN BİR KIZ TANU BENCE

    1. seyhan aslında defne ile bu konuyu konuştuk. Hint dizilerinde ezik tiplerden sıkıldık Ichcha ezik Pragya ezik. hakkını alan dediğini yaptıran kimse yok tanu ise askı için neleri göze alıyor takdir edilen nokta da bu aslında Abhi kendisini sevmese de zorlaması amacından vaz geçmemesi… tanu haksız olabilir ki bir çok konuda haksız ama kıza bravo diyorum… çoğumuz tanunun yerinden olsak çekip giderdik o ise savaşıyor… olay aslında bu yoksa haklı haksız meselesi değil elimden geldiğince açıklamak istedim seyhan

  96. :) evet canim sorma pragyacik ona mi layik bu kiza niye boyle tipleri yakistiriyprlar anlamadim ! pragya bence guzel kiz tanu estetik dolu her yeri sen yarinki fragmani gordun mu champak yeniden gelmis daha seviyom diyor adam ya deli etti
    kiz bu saatte ne misiri yahu?

  97. KARDEŞİM YAP DİYE TUTTURUNCA BENDE YAPTIM ŞİMDİ YALANCI BAHARI İZLİYORDUM REKLAM OLDU

  98. kiz yalanci bahari ben izlemiyorum onu izlefim ben canim daha once aslinda uyumus olmam laximdi nie uyaniksam :)
    champaki gorunce uykum kacti :) heralde
    kiz hic yerli bakiyon mu janim

  99. kiz cay icmekten uykum kacti cayi severimfe birde sen bugun bazi msj larima cevap vermedin kuzus neyse uyurken haber vet yarin okula gidemicem gibi kardesin kucuk mu

  100. BENDE YALANCI BAHARI DAHA ÖNCE İZLEMİŞTİM AMA ARKEYİ O KADAR ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM Kİ YİNE IZLEMEK İSTİYORUM????
    MALESEF YERLİ DİZİ IZLEMİYORUM??? SADECE AH KALBİM VE SURVİVOR İZLİYORUM O KADAR??

  101. CNM BENİM ANONİM DİYE YAZILDIĞI İÇIN BAŞTA SENİN OLDUĞUNU BILMEDIGİM İÇIN CVP VERMEDİM HERHALDE KARDEŞİM KÜÇÜK DEĞİL 12 YAŞINDA HEM YARIN NEDEN OKULA GİTMIYOSUN☺

  102. benim vazgecilmez dizim ah kalbim mutlaka izlerim kordugumu deizliyorum genelde yerki dizi pek izlemem arada ekif dizisi izliyorym birde simdi ADİ Zehra dizisune bakacagum ulginc bir dizi

  103. buyuk ihtimal uyanamam canim canim kesin degil de baksana champak uykumu kacirdi neydi o ya :) cok cay ictim :) kiz mi kardesin arkeyi eskiden seviyordum ama suan sevmiyorum suan Rock Star abhi faworim eglenceli afam :) adam :)

  104. BEN ABHİ YİDE SEVİYORUM AMA ARKEY BENİM İÇİN BAMBAŞKADIR ÇOK TATLI YAKISIKLI VE ÇOK KARİZMATİK ÇOK BÜÝUK BİR HAYRANIYIM DİYEBILİRİM???????KARDEŞİM ERKEK

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu