Ah Kalbim 295. Bölüm Özeti #Disha Hamile Sıra Sende Pragya

Kanal 7 ekranlarının finali merak edilen dizisi Ah Kalbim bölüm özetlerini sitemizde sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. Bu yazımızda Ah Kalbim 295. Bölüm özeti ni paylaşacağız. 

Ah Kalbim 295. Bölüm Özeti

Pragya parmak izinin alınmasını durdurur ve Simonika’nın parmağında olan Avantika’nın parmak izini çıkarır. Simonika da dahil mahkeme salonundaki herkes şok olmuştur. Pragya zorla parmak izinin şimdi alınmasını söyler. Adam parmak izi kontrolü yapar ve karşılarındaki kadının Simonika’nın olduğunu söyler. Avukat bu duruma da itiraz eder ama gerçek gün gibi ortadadır. Pragya diğer kanıt olan telefon kaydını da hakime sunar. Kayıtta Sangram elinde bıçakla Simonika’nın yanındadır ve Simonika açık açık Simonika olduğunu söylüyordur. Söylediği sözler ile Simonika olduğunu orada da itiraf eder. İkinci kayıt görüntüsü gelir. Bir az önce kendisinin Simonika olduğunu açık açık söylüyordur. Simonika iyice saldırganlaşır ve seni öldüreceğim deyip Pragya’nın boğazını sıkmaya başlar. Polisler onu zor tutar. Pragya ise nefes nefese kalmıştır ama amacına da ulaşıp Abhi’yi kurtarmayı başarmıştır.

ah kalbim 295. bölüm özeti resmi 1

Hakim Abhi’nin serbest bırakılmasına karar verir. Pragya sevinçten ağlar. Abhi ise sevinç içerisinde evde kim var kim yoksa sarılır. Humsafar şarkısı eşliğinde birbirine sarılan Abhi ve Pragya el eledir. Aliya ve Tanu ise o durumda bile kıskançlıktan geri durmazlar. Eve geldiklerinde Daadi onlara yine şakasını yapar. Mitali ise elinde tatlılar gelir ama Abhiye sadece bir tane tatlı kalır. Abhi, Pragya’ya elleriyle o tatlıyı yedirir. Tanu ise haset bakışlara devam etmektedir. Konu Avantika’dan açılınca Pragya olanları anlatıp mal varlığını ona falan vermediğinden de bahseder. Dadi gelinimle gurur duyuyorum der ve ona sarılır. Ayağa kalkan Disha ise fenalaşır. Purab onu kucağına alınca Aliya dik dik bakar. Pragya Disha’nın yanından gelir. Pragya her şeyin sorumlusu sensin, onun her şeyine dikkat edeceksin diye kızınca Purab şaşkına döner. İşin aslı ortaya çıkar: Disha hamiledir. Aliya çılgına döner. Abhi nasıl oldu da benden önce baba olacaksın diye şaka yapar. Disha ise Daadi’nin ayaklarına dokunup duasını alır. Bu güzel haberin ardından parti yapma kararı alırlar. Dşsha ve Purab gerek yok dese de Pragya olmaz öyle şey deyince ikilimiz mecburen kabul eder ve utanarak birbirlerine sarılırlar. Aliya ise odasına gidip ağlıyordur. Tanu teselli için geldiğinde ise Aliya sen beni anlayamazsın der. Tanu gözyaşları içinde onu dinler. Aliya ile sarılırlar. Simonika ise polislerin zoruyla hapse düşer. Bunu size bırakmayacağım diye avazı çıktığı kadar bağırır.

Ah Kalbim 295. Bölüm Özeti – Disha Hamile 

Parti başlar. Daadi nazar gelmesin diye gelini Disha’ya bileklil bağlar ve alnından öpüp dua eder. Aliya bunları izlerken yine çıldırır. Abhi ise fanları ile selfie çekiniyordur ki yanına Pragya gelir. Abhi her şey için Pragyaya teşekkür eder ve sen çok iyi eşsin der. Bu sırada Abhi’nin yeğeni gelir ve spreyi açamadığını söyler. Pragya da ver ben açayım der. Açarken Abhi’nin saçına gelir. Pragya temizlemeye çalışsa da saçları fena olmuştur. Zor da olsa temizler. Abhi şimdi sıra bende deyip Pragyaya yaklaşır. Pragya biri görecek diye utanır ama Abhi yanağından öper. Pragya misafirler var diye kaçmaya çalışsa da Abhi onu belinden tutup kendine doğru çeker. Tam öpecektir ki Daadi ile göz göze gelir. Utandığından rol yapmaya başlar. Pragya da Daadi’yi görünce utanır. Daadi kızacak zannederler ama Daadi gülmekten kırılır. Abhi biz de çocuk planlıyoruz deyince Pragya utanır, Daadi ise mutluluktan etekleri tutuşmuş durumdadır.

ah kalbim 295. bölüm özeti resmi 2

Simonika ise ellerinde kelepçe arabayla götürülüyordur. Araba fran yaptığında polisin silahını da alıp arabadan kaçar. Elinde silah geliyorum diye Mehraların evine gitmeyi planlar. Polis Purab’ı arayıp Simonika’nın kaçtığını haber verir. Purab durumu hemen Abhi ve Pragya ile paylaşır. Onlar da şok olur. Durumu kimseye yansıtmadan içeri geri dönerler. Simonika ise onların mutlu hallerini izleyip az kaldı üzülmenize der. Kin doludur. Garsonlardan birini tehdit edip kıyafetlerini alır.

ah kalbim 295. bölüm özeti resmi 3

(adsbygoogle=window.adsbygoogle||[]).push({});

Abhi ve Pragya ise bir arada olmanın tadını çıkarıyorlardır. Abhi bebek istediğini hatırlatıyordur ama Pragya biri duyacak deyip utanmaktadır. Daadi ise sahneye çıkıp önce yanına Disha ve Purab’ı çağırıp tebrik eder. Ardından da Pragya ve Abhi’den ikinci torun istediğini herkesin önünde söyler. Tanu da Aliya da kızgın kızgın olanları izler. garson kılığındaki Simonika’yı Tanu fark eder.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler:
Eklenme Tarihi:

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 295. Bölüm Özeti #Disha Hamile Sıra Sende Pragya (232 Yorum)

  1. Hep ayny seyler cok sykycy olmaya baslady bu film yonetmeni varya delimidir nedir filmi cok uzatdy ayo ne guzel baslamysdy cok sevmisdim ama artyk cok sinir oluyorm bu diziye

  2. seni çok seviyorum abhi pragya sizleri özlüyorum ama her an sizleri düşünüyorun siz her an aklmdasınız

  3. Iy etmissin hazalim ya????gercekden iy gunde kotu gundede kiymetinizi bilinya?kavkada olsa asla bir birinizi burakmayin ??????olurmu

  4. Sagğol esnamm..alev canım çok kötü bir şey gercekten emir böyle biri değildi..benim yanımda arkadaşlarının yanında hep güclü görünür ama? annesin yanında öyle olmuyor..başını annesin mezarına koyup hep annesiyle konuşdu.alev emirde senin gibi annesizliğini nasıl kötü bir şey olduğunu söyledi?bide kızlar annesinde benim gibi gamzeleri varmış.emir tlden resmlerini gösterdi..emir bana iyiki sensin hazal iyiki hayatımdasın ne olur gitme ne olur bırakma beni.bende emir seni asla bırakmam.diyerek sarıldımm…

  5. Ay çok kötü oldum ya Allah rahmet eylesin yazik emire yaa anne insanın herşeyidir emir seni gerçekten çok seviyo hazalımmmm birbirinizin kıymetini bilin???

  6. Esnam canım evet doğru tahmin etdin…neden böyleyim şimdi ben??yeni eve geldim..emiri hiç böyle görmemişdim???nasılda küçük çouklar gibiydi annesin mezarının başında..o an emire öyle sarıldım kii..emir öyle ağlıyordu ki..kızlar emir bana hazal benim çok sevgilim oldu..ama hiç birini annemin mezarına getirmedim.ben kendimi söz vermişdim taa 5 yıl önceden gercekden sevdiğim kızı annemle tanışdırmaya getiricem diye annesi emire çoçukken bak emir aşık olduğun kızı ilk benle tanışdıracaksın ha babandan öncee.emir 10 yaşında felandı sanarım annesi öldüğünde?…kızlar ilk defa emir annesin mezarının başında ellerimden tutarak hazal sen benim aşık olduğum tek ve son kızsın..anneminde tek gelinisin diye..

  7. Alevim ordamisin sakin sen alama ya????siz aladinizda uzuldunuzde bende uzuluyorum ya????sakin alev sen alama bu aci ne eniy sen bilirsin ??????hazalim ya??

  8. Ay hazal cok üzüldüm emir en iyi ben anlarım benim de annem öldü dünyanın en büyük açısı insanın annesi ölünce çaresiz olur ama bunu başka insanlara göstermez çünkü güçlü görünmek ister ama asılında cok güçsüz dür çünkü hayatın da sırtını dayıya bileceğin tek liman annen dir başı sağolsun allah annesinin yatığı yerleri cennet eylesin amin

  9. Kızlar emir geldi sokağın başına bende gitdim..neyse emirle yolda gidiyoruz.baktım emirin moreli bozuk bende aşkım noldu nereye gidiyoruz.emirde hazal canım gidince görürsün..neyse susdum yol boyu emirde ağzını bıçak açmadı bide üzgündü?..neyse kızlar geldik bi mezarlık.arabadan indik..emir önden gidiyordu..bakdım emir bi mezarlığa yakınlaşdı.kızlar o mezarlık emirin annesin mezarıymış.emir annesine çiçek almış mezara koydu..sonra emir annesine bak anne kimi getirdim.emir gözü dolarak anne bu hazal senin gelinin..kızlar o an nasıl kötü oldum anlatamam??.emir bana hazal küçüğüm burası annemin mezarı.bende sesni annemle tanışdırmak istedim.ben ne zaman başım sıkışsa ne zaman üzgün ve ya mutlu olsam buraya anneme gelirim..bende ağladım ve emire sımsıkı sarıldımm emirde ağladı????emiri hiç böyle çaresiz görmemişdimm.

  10. Gece yenen yemekler cok kilo yapıyor tamam da bu yiyecekler
    Gece olduğunu nerden anlıyor?
    Hayret verici

  11. Alev haa???ay sen bunlari nerden biliyosun ya akil kitablarimi okuyorsun ya kiz ele cekilin ben babasiyim esek cikti???

  12. +Anne Sınavdan 90 aldım
    -konuşunun çocuğu 100 almış
    +anne konşunun çocuğu annesinden 200 tl harclık almış
    -Alalem bizi ilgilendirmez yavrum

  13. Bir tirafik kazası olmuş her kes toplanmış meraklı birisi yakından görmek için çekilin ben babasıyım demiş ve bakmış ki yer de yatan bir insan değil eşek miş ????

  14. Vay vay aksam yarasa olmussunuz bune sobet kizlar ya birini kacitiyor diyeride istiyor kacirtmasini haaa??ay gercekden hazalin haline guluyorum ya keski bu olan istemeye gelselerdi hersey bitseydi nisanli olsaydilar ya ne guzel olurdu artik hersey yolunda olurdu istediyi zaman istediyi biyerde olurdu ya???????hazalim artik emire soyle seni istemeye gelsin ya????

  15. Ay almirosum bende patliyorum ya artik bahar havasi gelmis ozlemekden beteri olmus ya???ben ozluyorum ya?

  16. Cok sukur en azindan sakarlikdan kurtulmussun????canim ya nezeman sakar olsan haa????gulmekden oluyorum ya alevim 1maysi kutliyacakmisiniz yani kutlasaniz burada olmicakmisiniz???

  17. 23 nisan da bizim yarmaz ikizlerin okuluna gitim orda gösteriler oldu cok güzel di ama oyle bir olay olmadı

  18. Vardan yoktan alevim???hos bulduk alevim dun kafandan pastami yemissin ha???ay afiyet seker olsun kuzum????ya sende nevar neyok 23 nisanda basina bisey gelmedimiya?

  19. Ay nazla geliyorum bana yer aç yemek dedin gözüm döndü cok da açıkmışım ha ??

  20. Kizlar hos bulduk nasilsiniz ben iyim sabah gozlerimi acinca bi baktim tl calismiyor kapanmis aciyorum acilmiyor neredese aliyacaktim ya???kocam oldu deye???cok sukur ay aksam tam doldurmustum ya sabah acinca bitmis bunun sarji deye odum koptu bidaha acilmayacak deye cok sukur calisiyor ay galiba ablam kurcalamis tlmi??????

  21. Gelmeden once yorumlari okinca bir guldum bir ha????ay kizlar dunya donuyor ama sizi ask ramantikten baska yazacaniz yorum yok aynen yaslanana kadar davam edersiniz ask yorumunuzu kim kacti kim tutu haaa?????

  22. Nazlam birde kaçıcaktın güzelim sofrayı bırakıp? afiyet bal şeker olsun ikinize de??

  23. Oy askym beni odaya kapatmys sofra hazyrlamys ay cok guzel yemekler var gelin yemek yiyelim acdy kapyy askym kacamadyn heralde sinirlisin dedi bende koluna akdym tamam diye cekdi kendine saryldy neden kapatdyn beni buraya dedim hadi gel kendin gor dedi bakdym cok guzel sofra yemekler ay????????

  24. Kızlar emir hazırlan diye yazdı bana.gidiyoruz bakakım kimmiş..ben birazdan yazarım hafi görüşürüz???

  25. Kyzlar atylyamadym bu deli pencerenin onine kopek baglamys kacyym diye atlajsgymdan emindir o yuzden yapyor bu uffffffffffff?????????????

  26. Kız dur nereye kaçıyorsun hazır kaçırılılmışsın oh ne guzel???tadını çıkar…ben senin yerinde olsam bacak bacak üstüne atıb.gel keyfim gel????????

  27. Ay
    Nazlam nasılsın
    Almiroşum sen nasılsın
    Hazalım evet ya aynenen öyle şimdi de tutuldu ki sen annisa rawles benziyorsun off ya ben o kızı hiç sevmem o beni ona benzeti
    Busem ne romantik buse sen romantiğini buldun ben ormantiğini buldum ??????

  28. Kız sende sürekli hintliler gibi kucakdan kucağa??????..ayy ne güzel..bende en son annemin babamın kucağında oldum??

  29. Ay kyzlar kyryn su kapyy??aaaa pencere var vari ondan atyyp kacyym oh bekleyin atlyym ben heman yazarym????

  30. Kızlar yok bilmiyorum ki.acaba kim..gidince sizede söylerim..
    Kız nazla kaçırma 2 oldu?????bende daha tık yok???

  31. Ayy buse emirde kızınca çokmu yakışıklı oluyor? tam bi karizma oluyor???..banada hep gül diyor çünki gülüncü gamzelerim gözüküyormuş??

  32. Hop diye aldy kujagyna tabi kimse yok bende boynuna kolarymy koydum simdi nereye dedim aldy bi odaya koltuga atdy pat die dusdim koltuga ay napyosun dedim cykdy kapydan bende musa diy bardym kapyy kilitledi uzerime gelijam bekle orda dedi ay bu bana jezamy veryor yoksa suprizmi yapajak anahtar hala bende yoksa onun jezasymy ufff oldum burda ???

  33. ????????????????????????????????????????❣❣????????????☀☉⭐⭐⭐⛇⛇⛄⛄⛄⛄??????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????

  34. ????????????????????????????????????????❣❣????????????☀☉⭐⭐⭐⛇⛇⛄⛄⛄⛄???????????????????????????????????????????????????????????????????????

  35. Tuh gitdi tekrar yazajam artyk
    okuldan sonra dans provasy yapmak icin dans salonuna gitdim bakdym beyfandi burda bakmys gulyor bir sure seyretdi bana cykdy gitdi bir sur sonra bende cykdym yuryodum biri saryldy arkadan askym diye ay odum kopdu byrak bir gorecek dedim ama kimse yokdu guldi kimse yok burda dedi ve kucagyna aldy dur napyosun kimse yok burda dedi ve arabaya atdy nereye dedim gidince goreceksin dedi bende busame sarky yazdym arabada ay bu beni tek yasadygy eve getirdi in dedi indi…..devamy var

  36. Ayyy nazlam se alışdım haaa.olmadı se beni kaçırırsın????.almira o kadar öküz olurmu..ıan gebertitim..millet ne süprizler yapıyor benimkiside maçamı götürücek?…
    Aa bu arada emir whtspdan yazdı bana..hazal 1 saat sonraya bahne bul seni biyere götürcem..bende nereye emirde emirde söyleyemem gidine görürsün..sadece benim için hayatımdakı en değerli biri olan biri..bende tamam dedim..acaba kim ki?.

  37. Allah ım sen niye çiçek gibi kızlara hıyar gibi adamlar veriyorsun ya ???

    Saol cnm nazlam

    Kızlar ama çok güzel gülüyor tam eşek ya ??????

    Hazalım bilmiyom burcunu ya Boğa olmuş ha tosun olmuş farketmez ya ??

  38. Hazalcim sen o hayalini anca rüyada görürsün galiba çünkü gerckete öyle bir şey olmuyor malesef bu herkesin hayali ??????keşke olsa

  39. Ayyy nazlaaa kızzzzz????.dur bende geliyorummmmm??????..bari araya biryere sıyışıb bende kaçıyım????
    Dilek almira kızlar habersiz olsun gözlerimi açtığımda dağ başında bi yerde emir yanımda beni kaçırmış.ordayız.dışardan odun topluyor evde sobaya atmak için.dışarızı ise kar yağıyor.ayy ne romayik?????tabi disilerde olur bu????..

  40. Yaa almiram..emir aslında telefonda her konuşurken kapatdığımız vakit seni seviyorum der.bana güzel sözler söyler ama beni şaşırtan süprizler yapar ama..işte kızlar ne ister romantik süpriz ister dimi..hem ben onun doğum gününde yaptım romantik süpriz dimi..yaa işte bide bugün akşam serhanla görüşecekmiş erkek erkeğe..

  41. Niye kiz habersizmi kacirsin haberli daha güzel ya kimsede sizi yakalamaz öyle da hem hangi erkek habersiz kacirirki hepsi öküzün tam dibi????????ben çok öküz tanidim

  42. Yani hazalımın haberi olmaması gerekiyo sonra kendisi diyecek yaaa emir niye kaçırdın beni madem kaçırdın sırada nikah var yoksa seni yaşatmazlar lennn?????

  43. Kız yok dilek durub duruken kaçırmak olmaz ki hem benim haberim olmamalı???..
    Alev canım senin ömerinde benim emirim gibi desene??

  44. Busemmmm bak dedi ki bana bak sakallı ciddiysen bu is olur değilsen git işine uleennn beni oyalama sakalını keserim yoksa haaa?????
    Napim hazalım tv bakıyorumm ahh bu emirin öküzlüğünü napıcaz bilemiyorum artık kabullenecen ???

  45. Bir kavga nasylda hoyrat savserken savrylirken buyitdi hayat
    Ben sensiz yapa yalnyzdym suyum oldu asyl oldu ama asksyzdym
    Bir vurgundy gecdigim yolar duse kalka yasanyrmys ovretir yylar
    Ben sensiz her seye susdum koca dunya doniyordu icinde yokdun
    Sevdany bulmak yylar syrdi hos geldin gonlime kaderim guldi

    Tut elimde beni cok sev kimseye verme
    Seveceksen omurlik sev bir gunik sevme
    Iy gunde koti gunde sakla govsinde
    Sen bu kalbe iy geldin benden hic gitme

    Bir sabahsyz giceydi ruhym gun misaly gozlerinde gunesi buldum
    Bir dertli ruzgardym esdim umudym sen huzurym sen yeniden dogdum
    Sevdany bulmak yylar surdi hos geldin gonlume kaderim guldi

    Tut elimde beni cok sev kimseye
    Seveceksen omurlik sev bi gunik sevme
    Iyi gunde koti gunde sakla goysinde
    Sen bu kalbe iy geldin benden hic gitme

    BUSAM KUZUM TEVRIK EDERIM JANYM HAYYRLY UGURLY OLSUN BAK KYZ BIZI ASKA ZORLADYN SYRA BIZDE ASKYNY IFADE EDERSE YUKARDEKI SARKYY SOYIJEKSIN SAKALYNA??JANYM MUTLY YYL DILERIM IYK DOGDUN IYKI ARKADASYMSYN?????????

  46. Kız hazal bıraksaydın ya seni kaçırmaya gelseydi bakalim ne yapacaktı sen öyle diyince kesin korkmuştur ??????? ha anladim busecim bende yabancı sandım ya uzgunum?

  47. Hazal kız aşk sana yarmış bir neşe gelmiş üstüne ne güzel hep gül tatlım benim
    Ben de ömer kütük diyorum o da bana kelbek doğum günüme bana sevdam yazan kolye almış ama nasıl ver di diyorum işte tam kütük

  48. Ayy busem bu emir bana hiç romarik supriz yapmıyor yaa????..kız siz şanslısınız???..ya bana romantik süpriz yapıcak yada kaçırırm???
    Kız yok emir bebeklere bayılır.konuşurken lafı keçmişdide ondan biliyorum?..

  49. Evet???ben ne edicem ne yapıcam kendimi kaçıtdırıcam en sonunda?????????…ayy neyse yaa..sen ne yapıyorsun almiram???bide diğer kızlar nerde..buse şu anda sakalıyladır kesin?

  50. Ay emir sarafogluna bak ya öküz gillerden biraz benim sakalidan ders alsinda hazalima süpriz yapsın kız bu evlenince ben çocuk yapmam Kariyer yapcam demesin????

    Dilek benim akrabam sakalı

    Almiram eğer o demesede ben ona muhakkak hissettiklerimi soylecem bu akşam ziyarete gelcek Beni dicem böyle böyle seviyom Lan dicem sevmiyorsan söyle boş a heveslenmek istemem dicem bakalım ama kaçmak istemiyor m Artık

  51. Ayy bide babam sabah bahçeden söylene söylene işe gidiyordu..bende babam noldu babamda nolucak kızım bu salak kediler yine benim ekdiyim çiçekleri ezmişler mahv etmişler.bende yok babam o kedi değildir öküz ezmişdir????.babamda kızım öküz ne arasın burda.bende gece gece öküzler gelmiş ola bilir..babamda kızım sen daha uyanmamışsın heralde git uyu????

  52. Almiram yapa bildiği tek çey o zaten pencere tıkıltatmak??
    Ay demin emir aradı bende efendim öküzüm diyecekdim neyse ki toparladım????.neyse konuşuyoruz. Öyle laf arasında siz aklıma geldiniz emire benikaçırırmısn dedim??????emirde kaldı ses yok bende ordamısn emirde..hazırlan geliyorum..bende dur dur????.şaka yaptım dün arkadaşlar arasında lafı keçdide ondan söyledim????? şaka yaptım tabikide

  53. Yok kız hazalım emmirin hakkını yeme oda gece gece pencereni tıklatıyo ya daha ne istiyon??

  54. Ay almiramm eveeeeeett aynen bol bol konuşuruz??????.

    Busem birtanem ayyyy siz mercimeği fırından götürün yanıcak?????.kız almiram haklı baya olmuşsunuz yaa ayyy çok mutlu oldum.şimdi düşdün elimee busee hele bir evet demede gör sana neler yapıyorum????..ay senin sakalında musa gibi romantik bi süpriz yapmışş??????????ay bayıldıım böyle süprizlere???.
    Adı:emir öküzü
    Soyadı:öküzcügiller
    Yapa bilgiği en iyi şey:kariyeri
    Yapamadığı şey;romantik süpriz??
    Benimkisnin yaptı tek romantik çey geceleri gelib beni korkutsun?

  55. Buse sen bunu taniyormusun evine öyle girip kahvaltı hazırlıyor ay ama çok güzel sakallı romantik cikti demekki seni takip ediyor ondan istediğin elbiseyi almış ????

  56. Ooooo busemmmm siz olmuşsunuz kız ee artık nişana gidersiniz??şimdiden tebrik ediyorum sizi?????????????

  57. Kızlar doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim????
    Bana geçmiş Olsun diyenlerden Allah razı olsun ???

    Hazal kuzum Burak Bana süpriz yaptı ???

    Kız sabah bi baktım müzik çalıyor en sevdiğim şarkı Ferhat göçer sen elimden tut şarkısı gozlerimi açtım ne oluyor Diye basimi çevirdim yaaa kırmızı beyaz mavi sarı güller başımın ucunda üstünde not iyiki doğdun prenses yazmış Ay edemiyor bakim evde kim var yengemi çağırdım yok ama mutfakta sesler geliyor korktum hırsız mi var diye Ay tlf arıyom yok ağrım var kalkamiom neyse odanın kapısı açıldı kahvaltı tepsisi elinde bana doğru geliyordu sakalım????
    Ay bana kahvaltı hazırlamış aptal yaa ????
    Günaydın dedi korktun beni dedim özür diledi yani başıma oturdu doğum günün Kutlu olsun dedi bana hediye almış ?????????
    Aç bakalım dedi Ay bide baktım almak istediğim elbise yaaa yengemle bakmıştık çok güzeldi gözüm kalmıştı kızlar sizce bu Bir tesadüf mü bence değil ?♥♥?
    Neyse ellerile Yemek yedirdi bAna gine o salak kız aramasın buragi tlf kızı gereksiz diye kaydetmiş önce kızdım ama sonra güldüm dedim niye gereksiz Diye kaydettin dediki gereksiz ve önemsiz diye aldı tlf sildi numarasını??????
    Ayrıldınız mı dedim hiç beraber olmadık dedi konuyu kapatalım senin yanında mutluyum dedi neyse yemeği kaldırdı benim biraz yürümem lazım dedim tm ben yardım ederim dedi ellimden tuttu yürüdük Birlikte sonra annesi aradı Acil gitmem gerek dedi Beni yatağıma kucaklayarak götürdü uzattı üstümü örttü yanağımdan öptü burnuma dokundu görüşürüz güzellik dedi

    Ya ilk öpüşudu ????♥♥

  58. Hazalım burdayım canım seni çok özledim
    Almiroşum hoş bulduk
    Sizi görüp de hoş olmamak ne mümkün ?

  59. Kızlar ben bugünde işe gitmedim..ama benlik bişey yok kafe tadilatda bide yeni masalar felan gelecek.sabah iş arkadaşım aradıda o söyledi.bugün iş yok.

  60. Kızlaaar kardeşlerim ben geldiiiiiiiiim.???????
    Defnemmmmm hayatımmm hoş geldin çiceğim??????….

    Kızlar şu anda emiri kaçırtdım amerkaya elini ağzını bağladım.bana romantik süpriz yapmıyor diye öküze yemek suda vermiyorum???????ayy şaka şaka???.almıram nazım kızlar ben gece gece nasıl giderim emirn evine.emir beyfendinin tabi altında arabası var onla geldi gece gece.bende bahçemizde el arabası var onlamı gideyim?????.ama emiri kaçırsam kaçırsam el arabasıyla kaçırırım??
    Nazla kız alemsin yaa???fikirlerin çok dahice ama 3 tane adamı nerden bulayım.bide emir haftada 2 kez kickbox yapıyor.def eder onları?????.sonra sırada bana gelirse elinde kalırım?.

    Ayyy doğum günü çücuğu nerde bakayımm?buseeeeem canım iyiki doğdun birtanem.Allah seni hep mutlu etsin nice güzel yaşlara birtanem???..kız bu ara sakalın sana süpri yaparsa bizede haberdar et çatlarızz?

  61. Alevimmmmm
    Naz Ablammmm
    Hoşgeldiniz ben iyiyim sizler nasilsınız napıyosunuz ballarımmm??

  62. Merhaba kızlar nasılsınız bakalım sizi cok seviyorum
    Yanış hatırlamıyorsam bu gün busenin dağum günü onu cok özledim haydı doğum günü kızı gel iyiki doğdun iyiki varsın seni cok seviyorum benim canım

  63. Cnm bende bulaşik yıkayacam şimdi o zaman işlerimizi halldedip sonra burda buluşalım dilekcim ???

  64. Valla canim yeni kalktigim için ev dağınık evi toparliyip temizleyecem işte sonra buraya bol bol girecem ??sen ne yapiyon canim

  65. Gunaydin kızlar tabi tunaydin olmuş yeni uyandım ya???buse canim doğum günün kutlu olsun mutlu yillar?❤??

  66. Ay sahiden mi Almira gerçek mi diyon kiz dur okuyum ben 290. Bölümü ???
    Zaten görüp göreceği bu olur Abhinin o sümsük hemen hamile kalır ??? yahu adam vebalı gibi kaçıyor arkadaş

  67. Defnem yok kız pragya 290.bölümde abiye kendini ellettirdi kız ilk gecesini geçirmiş fakkkiiirrr?????

  68. MERHABALAR..??
    Yahu elimden gelse yalvarıcan şu yönetmene şu diziyi bitirin diye 😡
    Off off Pragya salağı 3 yil olmuş kocasina kendini elletmiyor kanka olmak için mi evlendin asker arkadaşı misiniz siz?? Şu Pragyadan gerçek tiksiniyorum. Abhi başkasıyla alsatsa bunu hakki var. Yeter artik ya insanlara biraz mutlu şeyler gösterin
    Purab gerzegine ne dersin. Karısını Alyanin evinde yaşatıyor görün bakin 3 vakte kadar Alya Dishayi zehirliycek ve bebeği dusurtecek.. Bu DISHA BÜLBÜL MU HALA ANLAŞILAMADI MI FİLİZ ⁉⁉⁉

  69. GÜNAYDIN HEPİNİZE BALLARIM
    DAHA HİÇBİRİNİZ UYANAMADINIZ HERHALDE TABI O KADAR GEÇ YATARSAK OLACAĞI BUDUR???
    HADİ GELİN ÇİKOLATALARIMMM??❤??????????❣??❣????????????????❣

  70. HAZAL hanym aksam yazdym ama gondermemisim bak emir seni kacyrmyyosa sen onu kacyr??nasylmy soyle uc tane kurbetli erkek bul ve emiri bi yere cary ysyz bi yere ordan adamlar emiri alsyn ve bi ormana goturip agaca baglasynar ve ordan ayrylsynar??eee sende git yanyna dedik sen beni oyle kacracakdyn ama ben onje kacyrdym seni ??okuzik kyzarmy bilmam ama orda askyn tadyny cykaryn bol bol konusyn???ama basga biseye izin yok kyz??bi sorun daha sakyn gece ormada kalyym deme sebep????gelirse yardama edemam janym basynyzyn caresine bakarsynyz????????????

  71. Busam gunaydyn janym nasylsyn iymisin biraz daha gulum iyki dogdun janym iyki varsyn seni cok sevyorum janym benim????????????????????????bunar sana BUSAM seni cok sevyorum opyorum janym ????kyz sakalyn bu gun supriz yapar benje oyle dusinyorum olupda yaparsa soyle tamam merakda byrakma bizi????????

  72. Gunaydyn hayyrly sabahlar nasylsynyz guzel ailam iymisiniz ben iyim okuldayym gelince gelirim buraya gorsuriz opdum ?????

  73. UGURLADIM BIRTANEM IYI GECELER TATLI RUYALAR ALMIRAM TAMAM CANIM KUCUK NAZIDA ÒPTUM KENDINE IYI BAK ÖPTŪM SENI GUZELLIM BYE?????

  74. Naz ablam beni de uğurla uykum geldi gelmişken kaçmasın?küçük nazımızı da öp yerime??? iyi geceler tatlı rüalar ablam yarın görüşürüz inşallah seni de öptümm..)))???

  75. Kucuk hanimla konuştugum zaman sesi cikmiyor telefona daldigim zaman hemen ağlamaya başlar naz hanim???

  76. ALMIRAM kucuk naz ellerinden öpsūn teyzesi cok sukur iyidir sabahlara kadar uyutmuyor ama bizi teyzesi

  77. Naz ablam aşkin gözü kör hazalin gözüdemi kör kız hazal gece gece yollara düşme sakin ?????

  78. İyi geceler rabişim demek yakup enişte aklından çıktı???
    Bu savaşta Kazanan sen ol rabişimmmm????

  79. ALMIRAM AŞKIN GÖZÜ KÖRDŪR KORKU FILAN SÖKMEZ HAZALCIMA AŞKIM BEN RUYADA GORDUM SENI BIR GÖZŪMŪ ACTIMKI YANINDA KENDIMI BULDUM HEYYY AŞK SEN NELER YAPTIRIRSIN HAZALCIMA????

  80. Bende uyuyim rüyamda yakupu ve sizleri görim??
    İyi geceler tatlı uykular
    Almiram
    Nazım
    Dilekçim
    Hazalım
    Esna ablam
    .
    Yarın okul var kurtuluş savaşına gidicim ? ? ? ? ? ? ? ? kitaplara savaş açıcam?

    • Afiyet bal şeker olsun canım dileğim ? benim yerimede çay iç???

  81. Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı rüyalar Dilekcim benim ???

  82. Hem hazal şimdi güzel bir rüya görüyordur emir tarafından kaçırıldığını görüyordur???

  83. Yok yok naz ablam hazal daha evdeyken korkuyordu bide dışarıyamı çıkacak hazalımda o cesareti görememmm..?????

  84. Kıskanç halam var ehh ne yapayım ? ? ? ? ? ? sizin gibi arkadaşlarım var ???

  85. Yakup enişte lütfen rabişin aklindan çıkmaki bize yazabilsin çıkarsan hemen uyur rabişimmm??….

  86. ALMIRAM KIZ SEN NIYE OYLE DIYORSUN HAZALA ODA BU SAATTE GIDER EMIRIN CAMINA KEDI GIBI TIRMALIYA TIRMALIYA CIKAR ????HAZALCIM IYI GECELER TATLI RUYALAR CANIM??????

  87. Kafama yorgan çekmişim
    Kimse görmesin diye ?? yoksa gece gece dışarı atarlar beni ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

  88. ???? ah almiram güldürdün beni ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
    Uyku tutmadı nişanım aklımdan çıkmıyor ki??

  89. Keşke bende alabilsem telefon ? ? ? ? ? ?
    Halam yüzden alamıyorum ah ah hala benden ne istersin kızz????

  90. Kızlar uyuyun bakayım sizi gidi yaramazlar????

    Size bir bakayım dedim GECE KUŞLARIM???

    Dilek canım benim Allah kabul etsin inşallah ? ? ? ??

  91. Ahaaa naz ablam hazalı da uğurluyoruz???ıyi geceler hazalım sende emiri rüyanda görürsün inşallah??

  92. Kızlar inanki doyamıyorum sislerle sohbet etmekden..ama hem tl hemde benim şarjım bitiyor..canlarım iyi geceler tatlı rüyalar İnşAllah yarın konuşuruz bol bol sizleri çook seviyorum canım ailem??

  93. Ne kırılması naz ablam ne zaman istersen bitanem bizler hep burdayiz nasıl olsa…gece kuşummmmm ??

  94. Ben 3e kadar burdayım sabah anca 12de siteye girerim cunki bugün oruç yüzünden geç uyuyacam sabanda geç uyanicam ??

  95. Ola bilir almiram bende bakıyordum..birsi yemek yaptın mı diğeri eve geldin mi yazıyordunuz??bende buraya dizi hakkımda yorum yaparlar zanetddim meğer siz aile olmuşsunuz????

  96. Yazıcam hazalım sizlerleyim ben beni sizler yarattınız teveccüğünüz gece gece kendimi övüyorum tövbe tövbe??sevgimiz karşılıklı hazalımm.????

  97. Evet ya 3 müz kaldık?teker teker uyufular..almiram yarın yaz tamam mı kuzum.bi ara yazamadın ya seni çok özledim..naz ablaam sende buraya yaz olurmu ablam..ya kızlar ben neden sizi kadar seviyorummm?????

  98. Ay durun saka yapdym ???????kyzlar enim cokk uykum var yaryn kkula gidecam size iy gejeler tatli ruyalar dilerim Allah rahatlyk versin herkese hediye icinde tesekurler kyzlar siz benim in guzel ediyamsiniz ?????????????????

  99. Şimdi kızlar ben buraya yazmadan önde..bu siteye giriyordum annem için özetleri okumaya..altda bi kere yorumlara bakayım derken..yorumların normal olmadığını sanki mesajlaşıyorsunz gibi geldi..bende Allah Allah bunlar bir birilerini tanıyorlar neyse önemsemedim cıkdım..sonra mira birayı bana tavsiye esince bende zaten siteyi biloyorum..ama hiç yazmadım..mirdada çok iyi kızlar gel dedi..iyikide yazmışım Allaha şükürler olsun ki sizin gibi insanlar tanımışımm????

  100. Kızlar şimdi ben buraya yazmadan önce.bu siteye 2 ay boyunca giriyordum..ama bi tek annem için bilgi vermek için ozetleri okuyordum..hep altda yorumlara bakarken..bende kendi kendime dedim..bu yorumlar normal değil..sanki bunlar bir birleriyle mesajlaşıyor gibi..neyse bende neyse önem vermedim çıkdım..sonra mira bana burayı tavsiye edince.bende miram zaten siteye özet okumak için giriyorum..sizlerin çok iyi bi kızlar olduğunuzu söyledi..bende yazyım dedim..iyikide yazmışımmm.Allaha şükürler olsun ki sizler gibi insan tanımışımmm????

  101. Ay durun saka yapdym ???????kyzlar enim cokk uykum var yaryn kkula gidecam size iy gejeler tatli ruyalar dilerim Allah rahatlyk versin herkese hediye icinde tesekurler kyzlar siz benim in guzel ediyamsiniz ???????????

  102. Kızlar ne güzel sizlerle sohbet etmek yaa?????????
    Kızlar bi şey itiraf edicem..yazıyorum şimdi sizlerle ilgili

  103. Nazcımm almiracım..canım ben olmasa kendimmi zorla emire kaçıtdırı veririm??????
    Ay nazlammm ben o yellozları gebertirim lan?????..defolun gidin emirn ruyasından sizi gidi yellozlr????

  104. NAZLAMA HEDIYEM YAKIŞIKLIMI YAKISIKLI ROMANTIKMI ROMANTIK ALLAHIN EMRIYLE MUSAYI VERDIK GITTI BIR YASTIKTA KOCAYIN????

  105. Hazal gitdim emrin ruyasyna kapyy caldym acan olmady kendim acyp girdi ay sok oldum ya cyplak cyplak giyinmis kyzlar bu emir ruyasynda baska kyzlarla egleniyor yazyk ya????

  106. Eline sağlik filizim tühhh bu pragya ve abiue purabla disha ne hizĺı çıktı aferim size bu prayga ve abhiden bir cacık olmaz????
    Nazla sana dondurma ısmarlıyorumm???

  107. Bu pragya 1000 yıdır abhiyle evli..bu dişha pragyadan hızlı davrandı????..
    Bu arada filizcimmm????ellerine gözlerine sağlık..

  108. Kız nazla..ben aladdin lambasından çımış bir cinim..ne istersen iste benden..3 dileğin var hadi????