Gelinim Mutfakta

Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap Yapılacak! (29 Eylül)

Fıstıklı Kebap Tarifi ve Malzeme Listesi

Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap yapılacak. 29 Eylül Salı günü Kanal D ekranlarında yayınlanacak olan 542. bölümünde yarışmacılar Fıstıklı Kebap yapacaklar. Bizler de Fıstıklı kebap nasıl yapıldığını malzeme listesini verdikten sonra video olarak anlatacağız.

=> Gelinim Mutfakta Harem Güveci (5 Ekim) tarifi ve malzeme listesi için tıklayınız.

Gaziantep yöresinde yapılan ve kısa sürede ülkenin her yerinde yapılmaya başlanan bu lezzetin en büyük özelliği et ile kuruyemişi bir araya getirmesidir. Osmanlı mutfağında fıstıkla etin pilavla dansına şahit olduk. Şimdi kor etin altında fıstıkla etin muazzam lezzetini deneyimleyeceğiz.

=> Gelinim Mutfakta İçli Köfte (30 Eylül) tarifi ve malzeme listesi için tıklayınız.

 

Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap resmi

Bu yazımızda 29 Eylül Salı Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap malzeme listesini hemen alt kısımda verip yazının sonunda ise videolu tarifi sizleri bekliyor.

=> Gelinim Mutfakta 29 Eylül Salı Puan durumu sonucunu görebilmek için tıklayınız.

Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap Listesi

Fıstıklı Kebap Malzemeleri Gelinim Mutfakta

  • 250 gram kuzu döş kıyma
  • 250 gram dana döş kıyma
  • 50 gram Antep fıstığı içi
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 2 çay kaşığı kaşığı pul biber

Servis için;

  • 2 adet kuru soğan
  • 1 tutam sumak
  • 1/4 bağ maydanoz
  • 6 adet lavaş

Hazırlama süresi yaklaşık olarak yarım saat olan bu lezzet son zamanlar da Gaziantep yöresinde yapılmaya başlandı. Antep’in hem fıstığı hem de kebabı meşhur olunca, bu iki lezzeti harika tarifle birleştirenler sonuçların çok iyi olduğunu fark etti.

Fıstıklı Kebap Gelinim Mutfakta günün yemeği (29 Eylül)

Bugün bu lezzeti yarışma programında yarışmacı gelinler de yapacak. Özelikle yarışmacılar arasında Zeynep Kalyon Gökçe Kebap konusunda kendisine çok güveniyor. Bakalım günün sonunda kaynanalardan en yüksek puanı alacak mı? Hep birlikte göreceğiz. Gelinim Mutfakta Puanları ile Puan durumu Resim 1

Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap püf noktası => Kebabın kalınlığı yatay olmalı ve kor ateşe konmalı ki etin içindeki su içeriye hapsolmalı. bu sayede kuru olmayan ve lezzetli bir kebap ortaya çıksın.

29 Eylül Gelinim Mutfakta Fıstıklı Kebap Yapılışı

29 Eylül Salı günü Gelinim Mutfakta yarışmasında Fıstıklı Kebap yemeğinin yapımı için alt kısımda video eklenmiştir. Bu videoyu izleyip harika Fıstıklı Kebap yapabilirsiniz.

BUNLARI MUTLAKA OKUMALISIN!

100 Yorum

  1. Tamam sen. İstedin Fırat Sağol iyiyim
    Elimde çok şükr iyi gofretim nerde?

  2. Fırat yoksa gofret için, marketemi gittin
    Bu soğukta, yaa şak a yapıyorum ?
    Almasanda olur yaa ?

  3. Aynen Gofret aldım, sana uçakla gönderdim bile ???? koli boş gitmesin diye, yanına çekirdek fıstık Çerezlik de koydum ??

  4. Ayy çok teşekkür ediyorum arkadaşım
    Koli ne? Anlamadım karadeniz dilindemi
    Konuşuyorsun yoksa ? Uçakla gelirse,
    Ne zaman Azerbaycanda olur Fırat??

  5. İyi geceler Fırat bugünde kimse gelmiyor yemektenmi ne ? seninde işlerin var galiba ben çıkayım o zaman biraz, muzik dinlerim ? sana
    İyi uykular? Allah rahatlık versin.

  6. Koli bizde paketlere derler, yani bir paket yerine bir koli diyorlar ? valla aktarmalı geldiği için, yarın sabah herhalde senin orda olur ? tamam sanada iyi geceler dilerim, görüşürüz yine Gönül ?☺️ bende dizi bakıyorum biraz daha.

  7. Fırat abi bana da yollayabilirsin istersen hiç hayır demem bak koli daha iyi hem??

  8. Tamam o zaman kilimi bekliyorum ailecek oturup yeriz yedikçe seni hatırlarız ??

    1. İyi akşamlar Fırat nasılsın? Az önce,
      Yorum yazdım buraya spama girdi, gelince okursun Teşekkürler bi koli
      Gofretler için birtane alsaydında olurdu arkadaşım ama bitek Gofret
      Geldi haberin olsun?? dedim eee, neler yaptın ben yokken neler yedin?

  9. İyi akşamlar Fırat ben geldim? umarım
    Rahatsız etmiyorum. Buraya giremedim
    Beni az kalsın kayb ediyordunuz ?❤
    Diğer, yerde yazdım şimdi iyi düzelmiş
    Nasılsın? Yaa çok teşekkür ederim ya
    Bi Pakete ne gerek vardı 1 tane ?
    Alsaydın yeterliydi yinede Sağol kesene
    Bereket arkadaşım?? eee neler yedin ben yokken ?? Fırat bugünde
    Seda sayan geldi nedense isınmıyorum Sedaya Peki, sen Fırat??

  10. İyi akşamlar Fırat nasılsın? Az önce,
    Yorum yazdım buraya spama girdi, gelince okursun Teşekkürler bi koli
    Gofretler için birtane alsaydında olurdu arkadaşım ama bitek Gofret
    Geldi haberin olsun?? dedim eee, neler yaptın ben yokken neler yedin?

  11. Fırat iyi akşamlar nasılsın İki tane yorum yazdım beni kovuyor burası?
    Gitmiyor neden acaba anlamadım çok
    Özür dilerim Fırat iyi geceler sana.

  12. FİLİZİM SEN İYİMİSİN CANIM MERAK
    ETTİM BİTANEM SAYFANI YENİ YIL
    BAYRAMINDA YAPTIN YAA ÖYLE KALSA OLURMU LÜTFEN

    1. abla aslında site ilgi direk olarak bir şey yapmıyorum. Sadece reklamları kaldırmıştım.

  13. İyi akşamlar dilerim Fırat nasılsın? Anonim sanada iyi akşamlar ismin ne
    merak ettim, sürekli arkadaşımla konuşuyorsun ? bi biliyim kimsin Sena Hümeyra, Hava Amaramı Anonim ben sevmem Lütfen isminiz
    Yazın Fırat, doğrumu dedim ne dersin? Bana kâtılıyormusun?? eee sen
    Neler yapıyorsun bi yenilik varmı ?
    Sen anladın Fırat???

  14. BENİM YORUMUM SPAMA GİRDİ CANIM FİLİZİM LÜTFEN HALL EDERMİSİN BURAYA YAZDIM CANIMM
    SENİN BİR SORUNUN VAR GALİBA İNŞALLAH İYİSİN BİRTANEM?

  15. İyi akşamlar Fırat nasılsın? Bi bilsen,
    Ne kadar yorum yazdım hepsi kuş, gibi uçtu ?? gelir inşAllah eee ne, var ne, yok Havalar nasıl Burada kar
    Havası var ama yağmıyor ?

  16. SİTEDE GERÇEKTEN ÇOK CİDDİ Bİ SORUN VAR GALİBA İNŞALLAH HAL
    EDEN BİRİSİ ÇIKAR

  17. TEŞEKKÜRLER FİLİZİM SANA BUGÜNKÜ
    5 OCAKTA GELİNİM MUTFAKTAYA SORUNUMU YAZDIM CANIM ÇOK. GEÇMİŞ OLSUN BİRTANEM ??

  18. Iyi akşamlar Gönül ☺️ ben iyiim teşekkür, bugün günlerden salı, yine hamsi günüydü ?? yani iyiim ? vallah havalar soğuk, Aralık ayı bukadar değildi, ocak ayı şimdi baya soğuk, ama kar yağacakmış bu gece veya yarın, bakalım ? sen naptın bakalım görüşmeyeli, iyimisin, morelinin ne durumda, çay içiyorsundur sen şimdi ?☺️

  19. İyi akşamlar Fırat hoş geldin ? Ayy rica
    ederim ne demek, dostlar ne için iyi,
    günde kötü, günde birlik olmaktır hal
    Hatır sormaktır diyimi? Sağol bende ayni bildiğin gibi Temizlik, yemek , bulaşık derken bi bakıyorum akşam olmuş Zaman su gibi akıyor ? hayırlısı olsun inşAllah cümlemize Aaa
    Nerden bildin Çay içtiğimi evet uykum yok nedense bende Tv ye bakarak çay içiyorum ?☕? Tabiki,
    Yine Gofretle istermisin bi bardak süzeyim tamam geeliyorr☕ yanında ne
    Seversin bilmiyorum ? Fırat Burada çok soğuk Az önce bahçeden çamaşırları topladım dondum baya o
    Yüzden Çay içiyorum ? Karmı yaa ne
    Güzel oynarsın işte Fırat böyle. Kardan adam yaparsın ? güzel olur
    Hamsimi dedin bana yokmu küserim
    Yoksa arkadaşım senden ? Afiyet olsun Fırat salı günü neden hamsi?
    Başka gün olmuyormu? eee sen ne
    Yapıyorsun eminim diziye bakıyorsun? Buldumm diyimi

  20. Fırat, misal sokakta işe doğru gidiyorsun. Sokağın yan kanalında boğulmakta olan bi köpek var. Patronunda sana bir daha işe gec kalırsan kovulursun Ne yapardın ??

    Bide Fırat senin ismin kendi öz ismin,
    Benim kendi öz ismim gönül sizin
    Dilde Azerice könül ? Biliyormusun neden sordum Senin ismin Bi tatlı su
    Nehri var Fırat ordan biliyorum kim
    Koydu ismini peki? Benim Rahmetli Annemin Annesi koymuş ama beni
    Göremeden göçmüş? Çok soru soruyorum galiba susayım ben?

  21. Filizim ablan kurban olsun güzel aklına yüreğine Benim sorunum reklam diyil nasıl desem benim telim
    Eski Yorumları zor görürüm 10 yorumdan sonra aşağısı boş kağıt görünmüyor bende telden sekme var onu arkaya doğru yaparım okurum canım ama Sitede bilmiyorum kim ne
    Yaptısa Yeni yıl bayramında güzeldi emojiler böyle ? diyildi farklıydı canım
    Sen bilirsin yap ben iyi olsa sana
    Bak böyle olsun Filizim kurban olsun
    Ablan sana Aferin derim rica ediyorum biliyorum seni çok yordum
    Bunu yapsan çok mutlu edersin beni
    Canım minnettar olurum olurmu canım Şimdilik iyi geceler tatlı kuşum
    Benim öptüm? Tekrar geçmiş olsun.

  22. Nasılsın Gönül, rica ederim ☺️ tabiki bilirim, akşamları çay içersin ? Oo bahçen de mi var kapının önünde, ne güzel ☺️ bizde ekseriyetle salı günleri hamsi gelir, taze, ama Türkiyeden değil tabiki, bizim hamsiler italya sularından geliyor, aşağa yukarı aynı sayılır ? en azından hamsi tadını lezzetini unutturuyor ☺️?☝️ hemencicik sana da yolluyorum ??? pide de var yanına ?? hmm köpek suda boğulma sorusunu hiç düşünmemiştim hiç, çünkü bizim ülkede öyle sahipsiz hayvanlar yoktur, yani dışarıda köpek görürsen, zaten hep sahibiyle beraber yanyana, bide eğitimli ☺️ keşke bu Türkiyede de olsa, ama çok şey değişmesi lazım sevdiğim Türkiyemde, olacak yavaş yavaş inşallah ☺️?? ama yaz aylarında gider kurtarırdım, ama kış soğuk aylarında yardım çağırırdım ?? soğu hiç sevmem, kusura bakma ???? yok estağfurullah, sorun yok ☺️ ismimi kim verdi, şöyle bir hikayesi vardır. Bizim tanıdığımız ve çok sevdiğimiz bir amca ve yenge vardı, öldüler maalesef, onların galiba bir evladı vardı, o zamanında demişki, annem hamileyken, sizin bir erkek çocuğunuz olacak diye, nerden bilecen demiş bizimkiler, daha çok erken bide kız mı erkek mi, ama o yinede demiş erkek olacak olursa ben isim koyabilirmiyim diye, bizimkilerde tamam oğlan olursa senin istediğin ismi koyalım demişler, o da demiş ” benim ismimi koymanızı isterim” demiş, yani Fırat, öylelikle ismim Fırat oldu ☺️ ama Onun nerde olduğunu, yaşadığını vesaire hiç bilgimiz yok, inşallah iyidir ? hmm senin isminin gelme şekli de güzel bir anı ☺️ senin tek ismin mi var, yani sadece Gönül mü?

  23. İyi akşamlar Fırat Sağol iyiyim sen nasılsın? Ayy çok sevdiğim pideyle,
    Hamsimi gönderdin çok teşekkürler?? O zaman salı günleri burdayım?
    Hamsi için çok Sağol Fırat yok ya
    Ne kusuru soğuku bende sevmem ama yinede bi köpek için soğuka
    Dayanırım sende iyi yapıyorsun bravo yardımcı çağırıyorsun güzel bi
    İş ??? Fırat adlı sizin şehirde bi
    Güzel gölde var biliyormuydun bunu
    Güzel bi hikayesi var ama üzücü
    Allah rahmet eylesin Amcayla, yengeye inşAllah iyidirler görüşürsünüz
    Ayy çok sevindim yaa evleniyormusun yoksa çok mutlu ol
    Arkadaşım kim o şanslı kız Türkiyede gercekten çok. Sevindim
    Düyün ne zaman Fırat ???Mutlu
    Ol arkadaşım Evet benim bi ismim
    Var Gönül Annem Ayçiçeğim derdi
    Hep gönülüm derdi Çiçekleri severim
    Ayda beyaztenli olduğum için annem
    Hep öyle seslenirdi bana Çiçeğim?
    Gönül ismim gerçekten çok güzel ismim var maşallah tüh tüh????
    İyi kide koymuş Canım ninem keşke
    Onu görseydim Allah rahmet eylesin
    eee ne yapıyorsun Fırat ?

  24. İYİ AKŞAMLAR FİLİZİM CANIM YORUMUM SPAMA GİRDİ BURDA YİNE
    LÜTFEEN HALL EDERMİSİN TATLIM

  25. İyi akşamlar Fırat Sağol iyiyim sen nasılsın Az önce sana yazdım uçtu? gelir inşAllah Güzel günün olsun Evet bahçem var Benim evim diyil
    Kira kaldığım ev ama inşAllah yeni
    Evime göçecem cevaplarımın hepsi. İlk yazdığımda var gelince okursun?
    eee ne yapıyorsun Fırat yine dizimi

  26. Iyi akşamlar Gönül, evet tv ye bakıyorum biraz, dizi de tabiki ? dizisiz olmaz ?? yok ya, evlenmeyi nerde okudun, öyle birşey yazmadım ki ???? nerdeeee o günler, olsa keşke hahaha ?? Sen napyon bakim, yine çay ve gofret mi yoksa ??? evet salı günleri kaçırma artık, hamsin yolda ??

  27. İyi akşamlar Fırat tühh bende çok sevindim yaa demek yanlış okudum? Kusura bakma Fırat inşAllah olur.
    Üzülme arkadaşım Yok Salı günlerini
    Kaçırmam gelirim hamsimi verirsin ?
    Köpek ler için yazmışsın Sevdiğim Türkiyemde olsun Fırat onu yanlış okumuşum çok özür dilerim? diziye
    Bakıyorsun Ben komik kedi vidiolarına bakıyorum?? Evet çay içiyorum ama gofretim Yok????
    Malesef bende şekerle içiyorum istermisin çay süzeyim bi bardak?☕ Akşamlar ı çay içiyorum çünkü, tüm günümü çay içmeden iş yapıyorum Kolay diyil 3 erkeğe bakıyorum evde ? o yüzden akşam
    Zamanım böyle telefonla çayla böyle
    Sen ne yapıyorsun Fırat boş zaman ın olurmu hiç? Ne yapmayı seversin
    Boş zaman bulunca ?

  28. Hahaha evet Türkiye için demiştim, olsun sorun yok ? kediler tatlı, en güzeli şu küçücük kediler olur, onların videosu acayip, öyle kalsalar çok tatlı olurlar ?? hmm demekki gofretin bitti, almak lazım yine bir koli, paket ?? afiyet olsun, banada bir açık çay koyabilirsin ☕ valla boş zamanda spor salonuna gitmeyi severdim, oda tarihe karıştı şimdiki zamanda ??? genelikle bu aralar ya dizi, haber programları ara sıra, en sevdiğim ama esra erol, zaman buldukça onu kaçırmam ??? ama tabiki bunlar pandemi dolayısıyla böyle, yoksa şehirlerde gezerim, hele yazın yüzmeye giderim havuza, bizim burda deniz olmadığı için, her yer havuz dolu, yürüme yerleri çok var, öyle oturmak için sohbet yerleri var çok güzel.. Yani yazın evde olmazsın hiç, ama bu pandemi yazı da batırdı resmen ?? bu yaz da hiç iç açıcı gözükmüyor, bakalım nolcak. Bende dizilere bakarım artık ???

  29. Yaa gülmesene Fırat zaten mahçubum
    Her insan hata yapar buda benim bi
    Hatam oldu ? Bundan sonra dikkat etmem gerek Sağol istemem daha
    Bi koli gofret herdefa olmazki ayıp olur Gerek yok arkadaşım şekerle içiyorum çok şükr Tamam bi açık☕ Çay Afiyet olsun? Yaa demek spora giderdin sen yüzmeyi biliyormusun ne güzel ben bilmem bizde deniz yok ama denizi çok severim Böyle Mavi güzel olur ??
    Ben bi şeyi fark ettim Sen italiyadamısın hamsiler ordan gelir dedinde yoksa yinemi yanlış okudum
    Yaa ne güzel yerler varmış hayelimde canlandı sanki ??inşAllah
    Düzelir Fırat gezirsin Esra erolmu bakmam ben ona Evet yaa küçük kediler çok tatlı olur ? dizilere bak
    Ne güzel Sağlık olsun düzelir ben
    İnanıyorum Her şey güzel olacak?

  30. İyi geceler Fırat gec oldu güzel sohbet için çok teşekkürler arkadaşım
    Tekrar , özür dilerim yanlış okudum?Allah rahatlık versin sana.

  31. Selam gönül naber nasılsın ☺️ bugün fox tv de ” Son Yaz” dizisine baktım, yeni dizi, ikinci bölümüydü, valla ben çok beğendim, müthiş bir dizi, benim için, tavsiye edebilirim ???

  32. İyi akşamlar fırat hoş geldin sağol iyiyim seni sormalı iyimisin yoktunda
    Ondan dedim iyimisin arkadaşım yoksa benmi sana kötü bi şeymi söyledim aslında dememde asla ne
    Biliyim böyle gec gec yazınca biraz
    Korktum? Ne suçum var bilmiyorum
    Yinede özür dilerim Fırat ? Biliyorum
    Bende bakıyorum sonra uyudum şimdide uykum kaçmış ? Güzel dizi
    Sevdim ben??Bakalım nasıl oluyor.
    Sen neler yapıyorsun Soruma cevab
    Gelmemiş galiba olsun sorun diyil
    Canın sağ olsun arkadaşım?

  33. AY BENİM YORUMUM NEDEN BURDA
    SPAMA GİRİYOR SEVGİLİ DİZİCENTER
    EKİBİ LÜTFEN HALL EDERMİSİNİZ YORUMUM TIKANDI GELMEDİ

  34. Selam Fırat Sağol iyiyim seni sormalı
    İyimisin arkadaşım sana az önce yazdım ama uçtu gelir görürsün biliyorum dizi yi Güzel dizi bakıyorum? ? Şimdi uyandım dizi bitti bende
    Uyuya kaldım? uykum kaçtı iyice?
    Sen nasılsın peki?

  35. Bende iyiim Gönül ☺️ yok bee birşey yapmadın ki, niye küseyim veya kızayım ??? rahat ol Gönül, birşey yok ?? soruna bakim, belki görmedim.. Haa yok, italya dan değilim, ama Avrupadanım, öyle diyeyim sana ??? Avrupanın hamsisi ekseriyetle italyadan gelir, onun için ? demekki uyudun, şimdi mum mu tutcan Gönül ????

  36. Evet dizi güzel, inşallah güzel reyting almıştır, bugün öğlene doğru belli olur.. En azından erken bitirmezler ozaman ?

  37. Mummu tutcam ??? ne mumu yaa
    Alemsin Fırat ya Sağol asın gecegece
    Yüzümü güldürdün ?? Yok çay içiyorum gofretle bugün yalvardım Abim e oda Sağol sun aldı çilekli 5 tane istermisin arkadaşım sanada veriyim?? Yok dedim belki kızan yada küsen birisin bende böyle boşboş konuşuyorum? bilmeden kâlbini
    Kırdım belki oda iyisin diyimi ??
    Arkadaşım yaa demek avrupa Parisi
    Gördünmü hiç Fırat Benim Hayellerimin Şehri Paris orayı çok isterim geziyim inşAllah nasip olur.
    Evet, Güzel dizi inşAllah uzun gider
    Sevdim ben ? Fırat senden bi sey
    Sorcam Esra Erolda bugün düğün vardı daha önce bakmadım Çoçuklar
    Var Evleniyorlar anlamadım Ayfer bi
    Gelin sen bilirsin ?

  38. Hahaha hani daha uyumazsın ya şimdi, bizde öyle derler, uyudun uyudun şimdi napcan mum mu tutcan, derler ???? ooohh afiyet olsun, yine köşe oldun, gofretin de geldi ??☺️ yok bak Paris bana hiç öyle daha çekici gelmedi, normal bi şehir bence, daha güzel güzel şehirler var bence.. Ben bide öyle kalabalık yerleri sevmem pek ? Esra Erolda evlenenler zaten 10 senedir beraberlermiş, oğlanın ailesinin gelenekselinde evlilik yokmuş, öyle kalıyorlarmış, onun için Esra Erol kızdı, evleneceksin dedi, orda yaptılar düğünü ?

  39. Sağol Fırat evet gofretim Güzel çok
    Severim??? ??? Ne Güzel komik sözmüş mummu tutcam yaa
    Evet mumu severim ama eliktrikler
    Geçince mumla böyle gölgemle elimle
    Tavsan yaparım köpek yaparım eğlenceli olur Sen yaptınmı hiç Fırat
    Bi dene mum işığında? Parisi neden Orda Aşıklar Kulesi varmış ?
    Oraya gitmek için Ben Romantika seven bi kızımda ? ondan Sen çal kapımı dizi si Güzel bakıyormusun Aşk
    Dolu bi dizi? Yaa demek Esra israr etmiş onu biliyorum 10 senedir Evlidirler Oğlan bi garib geldi Ayferi
    Sevmiyor galiba şov yapmaya gelmiş
    Gibiydi nedense ben öyle hiss. Ettim
    Fırat ?

  40. YORUMUM YİNE TIKANDI YAA BENDEMİ SORUN VAR FIRAT SENDE
    NASIL GİDİYOR ANLAMADIM BEN

  41. Bende Avrupadan geldiği için, torpilliyim Gönül ?? şaka şaka, bende bilmiyorum neden takılıyor, bende hiç takılmıyor ? neyse ben yatıyorum, yarın okurum, yazışırız yine Gönül, iyi geceler dilerim ☺️?

  42. Tamam anladım Fırat Sağol sana da iyi geceler Teşekkür ederim Güzel sohbetin için Allah rahatlık versin sana

  43. İyi akşamlar Fırat ve Sena nasılsınız?
    Oleyy?? Yorumum gelmiş Teşekkürler
    Filizim❤ Sena canım Sağolasın iyiyim sen nasılsın tatlım sana diğer yerede
    yazdım canım Fırat eee ne var ne ,yok iyimisin arkadaşım hayat nasıl gidiyor ? yine mumu yapacam Fırat? uyumuşum şimdi de uykum yok ?

  44. Uyi günler Gönül ☺️ iyiim şükür, hava buz gibi ama güneşli. Camdan dışarı bakınca sanki yaz gibi sıcak görünüyor ?? demekki yine mum tuttun, bu gidişle mum da kalmicak evde ???? bende birazdan yürüyüşe çıkıcam, hava soğukda olsa güneş var, D Vitamini değerlendirelim, güneşin doğal vitamini ?☝️? sen napyon bakim, ne var ne yok.

  45. Hayırlı akşamlar Fırat sağolasın iyiyim
    Sen nasılsın? Aynen, mum kalmadı
    Evde benim yüzümden? ama ne edeyim Tvye bakıyorum sonrada uykum ? geliyor uyuyorum? Sende bana deli bu kız yaa hergece beni
    rahatsız ediyor diyimi arkadaşım Bugün bizde Hava çok sıcaktı inanmazsın Fırat öyleydi ama güzeldi
    Sıcakı severim ben doğum günümde
    Sıcak ayındadır? Yürüyüşemi yalnızmı
    Peki, bana haber vermeden beraber
    Gezirdik ne güzel kötü arkadaşsın
    İşte ??? Şaka, şaka yaptım Fırat ??
    Küsme benden? iyi yapıyorsun güneş
    İyidir sana iyi güzel gezmeler Fırat?
    Akşam yine bakarım uyku tutmazsa
    Tabi ? görüşürüz arkadaşım.

  46. Fırat buraya yazdım ama gitmedi yine
    Ama ismimi yazmadan gitti benim ?
    Yani başkası diyil istemeden oldu özür ben anonim yazmayı sevmemde
    Nasıl oldusa oldu anlamadım gelirse
    Benim Anonim?

  47. FİLİZİM BİRTANEM İYİ AKŞAMLAR NASILSIN CANIM YORUMUM SPAMADA LÜTFEN HALL EDERMİSİN TATLIM TEŞEKKÜRLER ÖNCEDEN??

    1. abla yazılarında hiç emoji kullanma sadece yorum yazsana spama düşecek mi? Merak ettim

  48. Tamam olur canım emoji kullanmadan
    yazarım Teşekkürler birtanem.

  49. FİLİZİM Canım sorun bence bilmiyorum tam aşagıda son eklenen
    Yorumlarda bak ben 3 tane yorum yazdım orda yok bi bak birtanem.

  50. Iyi günler Gönül, nasılsın bakim görmeyeli ? buralar beyaza büründü, iyi kar yağdı bugün, güzeldi ?☺️ sen naptın bakim, napyon.

  51. İyi akşamlar Fırat hoş geldin sağol
    Ben iyiyim sen nasılsın peki benim
    Hamsilerim nerde bakiyim bugün salı?
    Karmı yagdı ya hemen giynelim karla oynayalım arkadaşım ?⛄⛄⛄⛄

  52. Hamsi dün maalesef yoktu ????? gelmemişti, herhalde yasaklar vardi yine, bu ara hamsiler küçük diye, yasak getirmişlerdi, belki ondandır ☺️ yok valla be oynamam karda, küçük çocuk olsa yanımda neysene ?? bugün de her yer kaygandı, dünkü kardan sonra azıcık yağmur yağdı, gece de sabaha kadar eksi 6 dereceydi, her yer buz tuttu ? sizin orası nasıl, daha herhalde kış gelmedi oralara.

  53. Selam Fırat nasılsın? Ayy neden??
    Üzüldünkü. Şimdi arkadaşım üzülme ya önemli diyil yoksa bunda üzülecek durum yok ben yemek için
    Üzülmem asla arkadaşlarıma sevdiklerime kötü bi şey olmasın yeter
    ? Yok, bizde hava güzel geçiyor bugün Güneş vardı soğuk yoktu bende bi güzel temizlik işine koştum?? Şimdide yemek pişirecem
    Abimler gelene kadar hazır olmalı .
    Karda oynamak çoçuklukmu herkes
    Oynar Fırat akşam görüşürüz yine?

  54. FİLİZİM CANIM YORUMUM SPAMA GİRDİ LÜTFEN HALL EDERMİSİN GÜZEL KARDEŞİM ??

  55. Selaam Gönül, nasılsın bakim görmeyeli ☺️ Maraşlı dizisine baktın mı, muhteşem bir ilk bölüm oldu, bugün bakabildim anca, ama harbiden güzelmiş ????

  56. Selaaamm Fırat benim neşeli arkadaşım
    nasılsın iyimisin ?? Benim telefon bozuk zor yazıyorum. İnşAllah Abim yenisini almayı düşünüyor tam bilmiyorum o zamana kadar tamirci biraz düzeltmiş demişki bu telefon kafasını iyice üşütmüş düzelmesi çok
    Zor yenisini alın. Neyse arkadaşım rahatsız ettim çok özür dilerim. Dedim belki merak edersin. Ama ben
    Kimimki merak edesin diyimi Fırat sana iyi günler dilerim ? Ha az kalsın
    Unutuyordum Evet Maraşlıya bakıyorum
    Çok GÜZEL ??❤ Dizi Alina Boz oynuyor çok severim Elimi bırakma
    Dizisinden tanırım ??❤ ? Kendine iyi
    Bak Fırat görüşürüz inşAllah???

  57. Ooo hoş geldin Gönül ? ben iyiyim teşekkür ederim, demekki telefonun gidici, bari güzel bir telefon alsın abinler ?☝️tabiki merak ederiz, nerede kaldı Gönül, tatile mi gitti yoksa diye ??? şaka şaka, iyi ol da, gerisi önemli değil ☺️? Maraşlının ikinci bölümü kaçırdım, ama bugün belki bakarım youtube dan tekrarını ?

  58. İyi akşamlar Fırat ? Hoş buldum sağol
    Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın.
    İyisin sevindim??? Yine mum tutuyorum ? fırat telefonumun şarjı gec
    Olur bende uyuya kaldım şimdi bu
    Saatde uyandım? Tatilemi gitmişim??? rüyamda görsem inanmam?
    Ben bu yaşıma kadar hiç tatile gitmedim Fırat inanmazsın ama doğru
    Benim tatilim hep Ev oldu gezmeğe
    Gitmedim Fırat işte böyle arkadaşın
    Var? senin Evkuşu gönül? Sağolasın
    Fırat çok iyisin gerçekten sende iyi
    Ol yeter gerisini Rabbim inşAllah herşeyi yoluna koyar arkadaşım Bende Maraşlıya 1 e baktım 2 ye bakamadım işlerim çoktu o yüzden
    Bende yarın youtubeden bakarım inşAllah eee sen neler yaptın ben
    Yokken Fırat? Bizdede kar yağdı ama hemen suya döndü kalmadı?
    Sizde nasıl hava ??

  59. İyi akşamlar dilerim Fırat nasılsın iyimisin arkadaşım bakıyorum yoksun? Fırat surviora bakıyormusun? Hangi
    Takımı seviyorsun ünlülermi yoksa gönüllülermi ben gönülüleri seviyorum?? biliyormusun orda Reşat var Karadenizli tanırmısın Fırat??

  60. Iyi günler Gönül, nasılsın bakim ☺️ yoktum bir kaç gün, ne var ne yok buralarda 😂 yeni telefonun alındı mı bile? 🤔 Evet Maraşlı güzel, ikinci bölümüne de baktım, üçüncü bölümede yine hafta sonu bakarım, müthiş bir dizi şimdiye kadar 😁👍👍 survivora bakmıyorum Gönül, sevmiyorum pek, açmıyor beni 🙄😂😂 valla bizdede kar yağıyor geceleri, gündüze kalmıyor, eriyip gidiyor hemen 😂😂 bugün günlerden hamsi Gönül 😂🤣 gittim şansa bakim dedim geldi mi diye, yasaklar var çünkü, ama baktım gelmiş hemen aldım, soğanlı gene yaptık yedik off off, değme keyfime 😂😂🤣

  61. İyi akşamlar Fırat nasılsın. Geldim senlede sağollaşım gidiyorum burda beni nedense istemeyenler var dünden yorumlarımı siliniyor şimdi baktım bitek benimkiler silinmiş neyse
    Seni tanıdığıma çok mutlu oldum😊🙏
    gerçekten iyi birisin Allah bahtını açık
    Etsin arkadaşım mutlu ol hep gül😀
    Olurmu Yok arkadaşım senin bu
    Arkadaşın çok saf aptal abimler beni
    Kandırdılar almadılar💔😢 üzdüler yine
    Olsun ben alıştım zaten mutlu olmak
    Pek bana göre diyil Fırat güzel Afiyet olsun arkadaşım kendine dikkat et Allah a emanet ol üzülme Gül😀
    Hep Sağol bugün e kadar kalbini kırdıysam Aff et hakkını helal et arkadaşım mutluluklar dilerim Fırat güzel bi hayatın olsun inşAllah😢👋

    1. GÖNÜL ABLA KİMSENİN YORUMUNU SİLMEDİM. SİTEYİ BAŞKA BİR FİRAYA TAŞIDIRK. BU NEDENLE YORUMLARIN BİR KISMI ESKİ SUNUCUYA İŞLEDİ. CROME TARAMA VERİLERİNİ TEMİZLEYİP YENİ SUNUYU TELEFONUN GÖRMESİNİ SAĞLAYABİLİRSİN. ESKİ YORUMLARIN MAALESEF TAŞIDIĞIMIZ FİRMADA KALDI.
      ŞÖYLE DÜŞÜN DEREDEN SU AKIYOR VE AKMAYA DA DEVAM EDİYOR. SENİN YORUMUNDA ELİNDEKİ KOVA OLSUN. SEN KOVA İLE DEREYE SU DÖKTÜN. LAKİN DERENİN İKİ KOLU VAR. SEN ESKİ KOLUNA SU DÖKTÜĞÜN İÇİN YENİ YERDE YORUMLARIN GÖÜKMÜYOR. BU SÜREÇ BİR GEÇİŞ AŞAMASI. HER ZAMAN ÖYLE OLACAK DİYE BİR ŞEY YOK.

  62. İyi akşamlar Fırat nasılsın😊🇹🇷 ben geldim ❣️🇦🇿🌹 sana bizim sayfayada
    Yazdım Ne dersin Maraşlı dizisi sayfaya geçelim diziden konuşuruz😊 olurmu

  63. İyi akşamlar Fırat😊 nasılsın arkadaşım iyimisin yoksun merak ettim🤲
    Hasta diğilsin inşAllah, Sana bi sorum olacak Sence Komutan Maraşlı haklımı Mahuru öldürmek isteyen Ailesimi Bence Abisidir🤔
    Peki sence kim? Fırat 😊🤔 Komik tarafını gördünmü😊😊 Celal komutan Soğanı eliyle nasıl kırdı hamsiyle yedi ya gerçekten bravo 👍 Sen yapa bilirmisin ?😊

  64. Fırat şuan Maraşlı dizisini veriyorlar👍😊 Aç bak istersen Yaa ben çok üzülüyorum Celalın kızı. Zelişe yazık çoçuk konuşamıyor Mahur iyileştirecek Fırat bak görürsün😊

  65. Fırat bu Maraşlı dizisinde Celal var ya Aynen, Benim Biricik Umut abime benziyor Sabaha kadar uyumaz şikayet etmez Askerden alışığım der Mahur hastalandın Dağ evinde yanında oldu Abimde
    Dağ evlerini sever yaa insan bu kadar mı benzer😊🤔 Fırat Mahur
    Celal komutan soruyor yaa neden senin için bu kadar değerliyim😊❤️ Çünkü , Aşık olmuş Cevabı bu Mahurcum😊 Seven biri ancak,
    O kadar zorluğa dayanır doğrumu buldum😊🤔 Sanada iyi geceler
    Fırat inşAllah iyisin 🤲

  66. İyi akşamlar Fırat nasılsın iyimisin arkadaşım yoksa sendemi Umut
    Abim gibi🤨 kızgınsın Filizime öyle sözleri söylemez olsaydım dilim
    Kurusaydï keşke çok üzgünüm😔😔 hatam büyük hemde çok büyük
    Peki o zaman sanada zaman veriyorum arkadaşım sakinleşince🤨
    Yazarım özür dilerim Fırat bu Şarkıyı ben güvendiğim birisine
    Veririm Umut abime verdim Şimdi sana güvendiğim derken yani
    Aynı ismiyle yazar hep başka kılığa girmez anladın sen DİNLERSİN MELİKE KARADAĞ ARKADAŞ HOŞCAKAL FIRAT 😊🤲🇹🇷
    KENDİNE İYİ BAK ALLAH A EMANET OL🤲🇹🇷🇦🇿🌹

    1. Pardon çok özür dilerim Fırat Melike Karadağ diğil yanlış
      Yazdım DEMİRAĞ OLACAKTI 😔🤲 İYİ GECELER.

  67. Iyi akşamlar Gönül ☺️ yok bee ne kızgını, birşey yok ki 😁😂 Maraşlı acayip yaa, ama Mahur sayesinde konuşacak çocuk 😁😁 sence kim aileden Mahurun ölmesini isteyen?? Ben aile Avukatından birde Mahurun Abisinden şüpheleniyorum, ama o sarhoş olandan değil, onun dili kolay okunur sarhoş olduğu için 😂😂 o değildir diye düşünüyorum.. Babası da ama şüpheli olabilir, çünkü yeni karısı pek sevmiyor mahuru.. Ama şu an Mahurun abisinin karısı gibi gösteriyorlar, çünkü telefonda birisiyle konuşuyordu diye, bence ama o değil. Bakalım baya güzel bir dizi 🤯😂😂 sen nasılsın bakim görmeyeli, herşey yolunda mı, telefon da gelmiş ohh ohh değme Gönülün keyfine artıkın 😂😂🤣🤣

  68. İyi günler dilerim Fırat 😊😊 gelmişsin çok sevindim iyimisin arkadaşım merekta bıraktın beni gerçekten herşey yolunda mı ben
    İyi diğildim Abimi seni görünce iyi olmamak mümkün diyil benden küstünüz sandım istemem arkadaşlarım benim yüzümden
    Üzülmesin 😊 hep gülsünler istiyorum🤲 Aynen Zeliş Mahur sayesinde iyi olacak Celal onun için Mahuru seviyor kızı için Bende Abisi diyorum Evet karısıda şüpheli gösterdi bakalım Bugün akşam 20:00 heyacan bizi bekliyor diyim i Fırat😊👍

  69. Selam benide gurubunuza alin luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

  70. Bir ben merhaba. Öyle denmez gelirsin selam verirsin merhaba ben de katılabilirmiyim. Hepsi bu biz kimi kovduk şimdiye kadar. Kendini Bi tanıtırmısın TANIYALIM hep beraber görelim. Anlaştık mı.

  71. Gönül istersen bu sayfaya gelelim yorumlara burada devam ederiz hem fıratıda yalnız bırakmamış oluruz. Ne dersin

  72. Iyi akşamlar

    Umut yüzümü güldürdün saol. Kisa ama her şeyi söylemişsin büyük görmen beni gururlandirdi😊.
    Son zamanlarda Hasreti gören oldumu? Çok merak etiyorum kendisini🙄 iyidir IŞALLAH.

    Ben arkadaşlarimin hepsini özleyorum hepsini burnumda tütüyorlar.

    Gönül canim sen nerdesin gel artik kiz az biraz konuşalim şurda.

  73. Ama bişiy var Umut bu yemek yarişmasi sayfaya gelen ç9k oluyor şuan kimseler yok ama bazen çok yorum yaziyorlar burda zor olmasin sonra yagmurdan kaçip damca uçramiş olmalim sonra…

  74. İyi akşamlar Gülalekim 🌹 Abim şimdi kusura bakmayın Maraşlı dizisi
    Gidiyor bittsin sayfa bulacam geçeriz olurmu Fırat iyi seyirler
    Başlıyor😊👍 Bakalım Mahurla Celal komutanı ne bekliyor 🤔

  75. İyi akşamlar gönül gülalek. Teşekkürler gülalek 🙏🙏. Gönül iyi seyirler.

  76. Hepinize iyi aksamlar ben 16 yasindayim Turkiyeliyim istanbulda yasiyorum, cok ozur dilerim tanismamiz tuaf oldu ben digger sayfayi gordumde cok ama cok kotu insanlar varmis orada onun icin ben yeni oldugum icin bana guvenebilirsiniz hakkinizda kotu yorumlar olmus ama ben onun gibi insanlari cok iyi taniyorum ve haksiz buluyorum onlari ben sizin iyi kalpli oldugunuzu dusunuyorum sizi tanidigima memnun oldum simdilik bu kadar, iyi aksamlar herkese. :)

  77. Birde bir sey soyliyecegim, beni burada istemiyorsaniz sadece kendi kendinize konusmak istiyorsaniz soyliye bilirsiniz ben kirilmam tekrar iyi geceler. :)

  78. İyi akşamlar tekrar dizi bitti güzel oldu ama diyim Fırat😊👍 selam nasılsın

    Abim 🌟iyi akşamlar yorumunu okudum seninle bi anlaşma yapacak
    Sayfa bulma işini bana bırak ben Hall ederim sayfa dolunca 😊
    Şimdi sen iş giden insansın yorgun oluyorsun bunu benim ❤️ kalbim hiss ediyor ve anlıyorum. Senden ve Filizimden ricam var.
    Bana ve kardeşlerime hakeret yazan görürseniz hemen biz görmeden kayb ede BİLİRMİSİNİZ Benim isteğim bu Abim mümkünmü anlaştık umarım😊🤲 Gitmediğin için Sağol abicim senden birtanedir çok sevindim😊😊 Her şeyi gayet iyi anladım abim bundan sonra senden başka Gülalekten Filizimden Fırattan
    Başka kimseye cevab yok bitek size bu kadar Şimdilik iyi 🌟 geceler Abim görüşürüz inşAllah🤲🌟🇦🇿❤️🇹🇷

    🌹Gülalekim🌹 canım benim çiçeğin kurban olsun sana benim Tatlı
    Kardeşim seni çooooooook sevirem Evet, kırılganlım itiraf ediyorum Benide böyle kabul edin Ama gerçekten ❤️ kalbimde kinlik yok sadece çoçuk gibiyim biraz yaşım çok olsada belkede beni görsen şaşırırsın canım dersin bu gönülmü bizimle konuşan daha çok seversin çoçuğun gibi gerçekten 😊
    Ne biliyim Abimde öyle yapınca üzülüyorum hepiniz için üzülürüm😔😔 görmeyince ama umut abimin yeri başkadır hemde biliyormusun canım Abimde n biçokta korkarım böyle nasıl desem küçük kız kardeşler olur yaa Abilerine söz demeğe
    Çekinir bende öyleyim abim biliyor bunu gülalekim sende ne ,var
    Ne yok canım Yok bende özledim 😔😔 kızların hepsini inşAllah
    İyidirler en kısa zamanda gelirler çok merak ediyorum canımm
    Her şey için Sağolasın Ben teşekkür sözünü🤨 sevmem bu sevdiklerime ait bitek o yüzden teşekkür desen küserim bilgin
    Olsun istedim olurmu birtanem iyi geceler seni çok seviyorum
    Lütfeeeen kendine iyi bak tamammı canım Allah a emanet🤲🌹ol
    Güzel kardeşim🌹🤲😚🇹🇲

  79. Sağolasın canım sanada iyi geceler. Birde sen diyorsun ya
    Çabuk dost oluyorsun Fırata güvene bilirsin bugüne
    Kadar konuştuk bidefa olsun saygızlık etmedi bana
    Abim bak bildiği için buraya geldi Yemeklerden konuşuruz bide yeni diziden bu kadar iyi bi insan tanışan göreceksin canım Allah rahatlık versin canımm

  80. Umut abim, Gülalekim, Fırat, bu sayfa baya doldu herkes arkamca😊 ben orada olacam görüşürüz

    MARAŞLI DİZİ MUZİGİ BEĞENDİ ALDI D.C👍❤️👈

  81. İyi akşamlar zor yazıyorum suyun içindeyim şu an bir ben hoş geldin aramıza katılabilirsiniz. Gönül gülalek bana deli dersiniz herhalde bunun üstüne şu an gecenin yarısı 00.25 kayığın içinde sudayım bataklık berbat soğuk üzerim yaş avdayım yarın dönerim herkese iyi geceler. 😁😁😁

  82. Ben size anliyorum yeni katilan insanlara guvenmeye bilirsiniz cevapda vermeye bilirsiniz bende sizin yerinizde olsam bende oyle yapardim ama yinede bir sans verebilirmisiniz bana vermesenizde caniniz sag olsun iyi geceler tatli ruyalar. :)

  83. 🤨🤨🤨Abiiiiimmmm sen neredesin yine az önce evdeydi ne çabuk
    Gittin bu soğukta ne yapıyorsun delirecem gerçekten sen beni
    Öldüreceksin abim sana hiç deli dermiyim ben Aşk. Olsun abim
    Ama suyun içindesin hasta olacaksın hemen Ateş yak olurmu yalnızmısın peki abim fındık yanında mı abim birbene yazma bu
    Gariplik var yazısında tanıdık geldi o sayfadan galiba inanma hemen olurmu Dikkat et aklım sende ama iyi geceler🙂 bide
    Gülüyor yaramaz çoçuk 😊 abim benim çabuk dön eve geç uyuma
    Tamam mı abim yorumları oku yeni sayfa yazdım oraya gel. Biz
    Orda olacaz iyi geceler🤲😊

  84. Iyi akşamlar herkese , Umut Bey balık mı tutuyorsunuz yoksa😁 bakın salı günü geldi, bir kilo hamsimi isterim 😂😂 bak hamsi dedim, şimdi canım çekti 🤣 neyse öğleni beklicem, inşallah gelir yine hamsi, alırım yine ☺️👍 Gönül sen nasılsın, çay içiyorsundur yine kesin 😂☝️ bir ben sanada hoş geldin 👍

  85. Günaydın güzel sabahlar herkese de bana hiç güzel değil sabaha dek yaş elbise ile oturduk yeni geldik eve. Fırat günaydın burada hamsi olmaz mersin burası. Ceyhan nehrinin döküldüğü noktadayız ak denize burada kefal levrek bol olur. Yeni kayık aldık denemek için gittik çok güzel çok iyi kayığın bakımını yapıp cuma günü dört günlüğüne gideceğiz. Gönül günaydın yeni geldik uyuma vakti şimdi görüşürüz gülalek günaydın sanada. Görüşürüz 😴😴😴😴😴😴

  86. Günaydın aaa ya Aşk olsun siz. Hayla burdamısınız Abim Fırat kızları yalnız koyub orda burda kendi kendinizle konuşmak isterseniz Siz bilirsiniz Ama yani Lütfen bu kadar zahmet 😊😊
    Çektim sayfa buldum bana saygınız yoksa emeğe saygınız olsaun TAMAM BÜYÜK HARFLE YAZIYORUM MARAŞLI DİZİ MUZİĞİ
    BEĞENDİ ALDI DİZİCENTER.NET HADİİ GOFRETSİZ GELMEK YOK😊😊 SİZE KIZ KARDEŞİNİZDEN😊 CEZAM OLSUN SİZİ BEKLİYORUZ ABİM UYU SEN BENİ ÖLDÜRMEK İSTİYORSUN YAPMA DİYORUM
    ÇOÇUKSUN İŞTE BU KADAR😊😊😊 SEN ŞİMDİ HASTALAN. GÖR
    BAK NE YAPIYOR ABLAN SANA DUGA ET HASTALANMA😊🤨
    Sağol Fırat iyiyim sen yok çay içmiyordum uyuyordum😴😊baktım gelen yok bekleyemedim😊😴 yazdığım sayfadayız hadiii
    Görüşürüz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu