Kördüğüm

Kördüğüm 228. Bölüm Özeti # Mukta Gerçekleri Öğrendi

Kördüğüm 228. Bölüm ekrana 22 Mart Perşembe günü yayınlanacak olan dizinin detaylı özetini vermeden önce kısa özet verecek olursak; Veer, Ichcha diye seslenen görevliden gerçek cevabı alamaz. Mukta annesi ile gerçekleri öğrenecek. Yuvraç Aman’ı darp etmekten gözaltına alınacak.

Kördüğüm 228. Bölüm Özeti Devam Ediyor!

Kördüğüm 228.  Bölümün 3. ve 4. partının özetini okumaktasınız. Bölüm, ceza evinde görevlinin Ichcha diye çağırması ile Veer  hemen Ichcha diye seslenen görevlinin yanına gider. Görevli tam söyleyecekken Ichcha kaş göz işareti ile sakın söyleme der. Arkadaşlar şu Ichcha’nın yaptıklarına çok kızıyorum. Veer’in hafızasını yitirdiğini biliyorsun. Üstüne adam seni aramaya gelmiş. Sen hala saklamaya çalışıyorsun. Sonra Veer aramaktan vazgeçince ben geldim derse yazıklar olsun o Veer’e kapıdan kovacaksın böylesini. Neyse sinirlendim kusura bakmayın.

Kördüğüm 228. Bölüm Özeti Resim 5

Dans yarışmasında Yuvraç gidip kendisi ile dans edecek kişinin Mukta olduğunu söyler. Mukta ise buna ses çıkarmaz. Çünkü Aman’ı kendisinden uzak tutmaya çalışır. Meethi de Aman’ın yanına gidip birlikte katılalım mı deyince Aman da Mukta’yı kıskandırmak için Meethi’nin teklifini kabul eder. Dans yarışması çiftlerin sahneye davet edilmesi ile başlar. Yuvraç fırsattan istifade Mukta’yı öpmeye ve sapıklık yapmaya çalışınca Mukta dayanamaz ve herkesin içinde Yuvraç’a tokat atar. Dans ettiği alanı terk eder. Meethi hemen peşinden gider. Nani ise Meethi’nin Ichcha’nın kızı olduğunu öğrenmiş ama Divya’ya bundan bahsetmemiştir. Puşkar alkollü bir şekilde Thakur konağını arar. Telefona Nani çıkınca sarhoş hali ile Nani’nin bu zamana kadar çevirdiği oyunları anlatacağından bahseder. Dans gösterisi yarıda kesilince Yuvraç arabası ile yağışlı havada eve giderken karşısına Aman çıkar.

Aman bir daha Mukta’ya karşı saygısız davranma müsaade etmeyeceğim der. Yuvraç ise davranırsam ne olacak. Ben oyun erkek arkadaşıyım der. Aman ise onun erkek arkadaşı benim der. İkili başlar yağmur altında Mukta için kavga etmeye. Yuvraç dayak yemeğe başlayınca eline geçirdiği içki şişesini Aman’ın kafasına atıp kafasını kanatır. Aman aldığı darbe ile olduğu yere yığılır. Meethi ise Mukta’yı eve bıraktığında Damini de görür. Damini torunu Meethi’yi merak edip Survi’ye arattırır. Damini eve ne zaman geleceksin der. Meethi ise Mukta’yı evine bırakıp geleceğiz der. Damini, Nani ile son konuşmasını hatırlar. Kızı Meethi’ye Ichcha’nın katil olduğundan bahsedecek diye çok korkar. Yuvraç kavgadan sonra Bundella evine korkarak girer. Hal ve tavırları ile panik ve korku halindedir.

“Aman Yuvraç’tan Şikayetçi Oldu” Kördüğüm 228. Bölüm Özet

Bölüm özetine devam ediyoruz. Mukta dans yarışmasına katılacağını evde kimseye söylememiştir. Nani okula sen okumaya değil başka bir şeye gittiğini ima etmişti. Ancak araya Divya ile Jogi’nin girmesi ile yeniden okuluna ara vermeden tekrar gitmeye başlamıştı. Şimdi açık saçık kıyafetle eve gizlice girerken Nani’ye yakaladı.  Nani gel benimde deyip depoya götürüp Tapasya’nın resimlerini gösterir. Jogi’nin bu zamana kadar söylediği bazı yalanları da bir bir söylemiştir. Sanırım Jogi babası olduğunu Divya da annesi olduğunu söylemiş. Nani de sen Raghuver ile Tapasya’nın kızısın. Bak annenin resmine der.

Kördüğüm 228. Bölüm Özeti Resim 6

Damini ise Meethi ile Mukta arasında olan son olaylar ile Nani’nin eve gelmesini anlatır. Nani her şeyi Mukta’ya anlatıp sonrasında der ki “Ya Tapasya’nın kızı gibi ol yada asalak gibi yaşa” der. Bu arada polis Bundella evine gelip Yuvraç Sing Bundella burada mı? diye sorar. Amana Yuvraç’ı şikayet etmiştir. Polis ise hakkında şikayet olduğunu söyler. Kapıya kadar gelen Aman bu adam beni darp etti diye söyler.

BUNLARI MUTLAKA OKUMALISIN! ;)

125 Yorum

  1. Hay Muktasina da Mektasina da
    Gerçeklerin ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardir zaten
    Mukta Yedibela Tapuyu öğrendi başı göğe erdi sanki ??

  2. Filizciğim haklısın vallahi bende çok sinirleniyorum bu İcca salağına ?? şu İcca Bi ölsede kurtulsak yaa
    Ayy Naniye bak hele Tapunun resimlerini gösteriyor kızına ?? ya Nani ne gereği var sanki öğrenmesin kızı tapu gibi anası var işte tövbe tövbe kızın aklı karışacak ?? vay be Puşkar herşeyi anlatsada şu Nani dinazoru ortadan çekilse şeytan gibi heryerden çıkıyor ??

  3. Selam kızlar ne ediyonuz
    Ya benim başım çok ağrıyor ondan fazla yazamadım
    ????????????

  4. Ya filizim

    Bence yanlışlık var zaten miktarda biliyordu tapasya annesi olduğunu

    Çünkü ben izliyorum gecen gün miktarda diyordu büyük baba annem tapasya nasıldı neyi severdi neyi sevmezdi

    Diye anlat derdi

    Ee şimdi ne kerceyi ben anlamadım

    Bun ların işlerine

    Bide ilerde kanha karısını evden kovuyor bilmiyorum niye

    Methi kanhanın eşinin erkek kardeşiyle evleniyor

  5. NURDANIM Fatih bugün değil yarın bitanem
    ☀☀☀
    Saliham geçmiş olsun
    ☀☀☀
    Belloş ne oldu özel değilse bebeğim kim sinirlendirdi anlat rahatlarsın

  6. DEFNEM biz efeyle okuldan ciktik gezelim dedik gezmez olaydik bizim siniftan bir cocuk biz yururken efeyle aniden yanami opdu seni seviyorum dedi efede cocugu olmekten beter etti ya efe elimi tutmaya cekinirken kiyamazken utanmaz hayvan salak beni opuyo

  7. hala o sinirle elim ayagim titriyor efeyi dusunemiyorum elide gitti hep kanadi arayamiyorumda off asiri sinirliyimya sinir krizi geciriyorum neyse ben efenim abisini bir daha arim ne yapiyor kizlar gelirim iftardan sonra

  8. Ay Bellam bu çocukda hiç aile terbiyesi yok mu adab-ı muaşeret görmemiş mi? Nasil pat diye öpüyor yürek mi yemiş sevgilinin yaninda.. ay şimdiki gençler nereye gidiyor anlamadim..

  9. FİLİZİM bence de çeviride bir tuhaflık var. Mukta dede ve büyükanne diyor zaten Jogilere. Tapuyu saklamadilar. Öğrenilen şey başka birşeydi. Mukta Puskarin kendisini evlendirmek istediğini ve eve haciz geldiğini öğrendiler diye biliyorum.. bir tuhaflik var yani..

    1. canım ben de senin gibi biliyordum ancak nani senin annen tapasya baban raguver deyince ben de bir an dumura uğradım ben de bu zaman kadar yanlış çevirdim zannediyordum

  10. Bence de bir yanlışlık var. Mukta herseyi biliyordu zaten. Öğrendiği şey bu değil eve haciz geldiği sanırım.. bir yanlışlık var.

  11. Ay nurdanım deme ya siniz oldum

    İsabellam aaa geri zekalımı o cocukya

    Hiç tanımadığı birine böyle yapması tebiki hiç dogrudeyi tanıdık olsa da doğru deyil

    Şimdiki gençlere akıl sır erdirmiyorum

  12. İsabella Ya o nasıl bir çocukmuş öyle Allah ıslah etsin hiç aile terbiyesi almamış şimdiki nesil zaten nereye gidiyor anlamış değilim ??

    1. Şimdiki çocuklarda utanma bile kalmadı tövbe tövbe ayıp ya utanma kalmamış o çocukta ??

  13. SELAM
    ???
    BENİM
    ???
    GÜZEL MI GÜZEL
    ????????
    AİLEM
    ???

    ?☺?☺?☺?☺?☺?☺?☺?☺?☺

    IYI
    ❤❤
    AKŞAMLARRR
    ??????
    HATUNLARIM
    ??????

    ÖPÜYORUM SIZLERI ??????

    ABLOŞUM GÜLLER GÜZEL OLMUŞ???

    AİDEMM NERDESIN BALIM?

  14. off cok sinirliyim kizlar ne yapsam bilmiyorum icim icimi yiyor.

    nasik igrenc biriye bide hep yardim ederdim sozlude ona kardesim gibi gorurdum ay cok sinirliyim ve soktayim hala opmesi efenin domesi cekip gitmesi hala ne oldu saskinim bilmiyorumm..

  15. Zuleyhaciiiim teşekurlar hosbuldum? ben biraz kotuyum hasta oldum??bogazim cok kotu aciyor???san nasilsin?

  16. Hayırlı akşamlar canlarım nasılsınız

    Rabbim Oruç tutanlın orucunu kabul etsin inşallah ?????????

    Kızlar çay koydum buyrun çaya ????????????????????

    Helinim ablam hoş geldin nasılsın ??

    Sevda geçmiş olsun canım

  17. BELLAM üzülecek birşey yok hayatta kontrol edemediğimiz şeyler olur. Efe seni biliyor sorun yok. Siniri geçsin tatlı bir konuşma yaparsın
    O çocuğa da hayatının dersini ver,unutamayacağı bir konuşma yap ki bir daha herhangi birine tekerrür edemesin
    Bi ölüme çare yok

  18. Yasak elma Bende izliyorum merak ettim ya ismi böyle olsada hoşuma gitti dizi ?? Bi haftadır bekliyorum bu diziyi ??

  19. Defnem o cocuga sinirliyim hala ama beni bambaska bir sey yikti ne o cocugun yaptini nede diger ani unutabiliyorum.

    suam suda yok abim ve siz varsiniz annemlerde yok bari yanimda basimi koyacagim diz abim morel veren sizler varsiniz.

  20. hayirli aksamlar canim arkadaslarim nasilsiniz filizcim canim nasilsin ozet icin sag ol bende ara sira bakiyorum bu diziye en cokda halam bakiyor cok beyeniyor ee gunun nasil geciyor

  21. Defnem Gerçekten mi ya ay hain Ferhat iyice bozdu ya sba Aslı ne yapsın şimdi ?? şimdi Ferhattın babası rüyasına gelecek Ferhatı bir güzel dövecek elleri dert görmesin ??

  22. Ya kafam allak bullak oldu hangisini izleyim bütün diziler bugün diğer günler hep bomboş oluyor ??

  23. defnem canim nasilsin gunun nasil gecti isabellam sirinim canim ne oldu sana boyle insanlara guvenmek olmaz canim efeyle aranizda duzelir uzulme sen helinim canim nasilsin sevda canim qripmi oldun gecmis olsun

  24. Aldırsın zaten ruhsuz adamın çirkin oğlu olurdu yoksa ???? Gamzelimm biz çukuru izliyoruz yarın yayınlanırsa izlerim belki ismini beğenmedim

  25. filizim ben iyim seninde iyi olmana sevindim bende evde oturub kediciyimde yanimda misil misil uyuyor uzanib sizle yazisiyom

  26. Bir ay doğar ilk akşamdan geceden neydem neydem gecedennn vay arkadaş nasıl şarkılar buluyorlar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  27. Teşekkür ederim xanim Azeri iyiyim sen nasılsın ?? günüm aynı işte ne olsun farklı değildi ☺️☺️

  28. Xanim sağol sen nasılsın canım
    ☔☔☔
    NURDANIM Ferhat gibi Yunan heykeli adamin çirkin çocuğu olur mu hiç ;)
    Dil olarak söyledi kalben çocuğu çok istiyor ama gururundan söyleyemiyor ??
    Ay çok güzel türkü hakkatem Orhan hakalmaz çok hoş söylüyor
    Saadet vartoluyu terk etti sanirim
    ☔☔☔
    Zülişim bi ondan bi bundan izle ??

  29. IHHHIIIH boguluyo gibiyim.

    efe yikti beni elini kanatinca cekip gitti bende pesinden su alim yarasini temizlim dedim gittim geldimde ne gorim su nun arkadasi o kiz efenin elini tutmus yarasini temizliyo o kadar cagirmama durmadi ama o kiz elini tuttu.

  30. Ya bu yasak elma mı armut mu neyse yeni bölüm hiç hoşuma gitmedi ya hep ihanet var dizide ilk bölüm güzeldi ??

  31. Efe beye bak hele erkeklik gururu zedelendi hele ben orada olsam : Efe bizim oğlan ablacım sen ne ayaksın derdin ne derdim. Sanki sen çocuğu öptün hayret :x ay beni hayal kırıklığına uğrattı ya Efe bunu nasil telafi edecek bakalim
    O yelloz pusuda mi yatıyormuş küçük şeytan ??

  32. Ben geldim

    Nasılsınız

    Valla kızlar ben hiç birini izlemiyorum

    Sensiz olmazı izledim

    Nekadarda islesem yinede bıkmıyorum ya çok güzel ??????????

    Ah paro ellerin kırılsaydıda rudrama vurmasaydın

    Şimdi pişman olup doncen ama işişten geçti

    Sonra soyvayvırı izliyoruz

    Sizle neler yapıyorsun bakalım

  33. annemler zamaninda biraksaydi o seytanin dersini verim bu olmazdi.

    ama 2 dusunce var aklimda bu seytan ya bilerek sumuk gibi yapisti yada efe o gelince sesini etmeyip izin verdi suan oyle degisik duygular yasiyorumki hayatimda boyle his etmedim.

  34. Üzülme Saliham ara sıra erkekleri dövmek gerekir erkeklere dayak yarıyor ???
    Rudra da az cektirmedi. Höduk asker .. ay erkekleri bogasim geliyor

  35. Ya bu Ferhatta ne hers varmış adamı öldürecek ?? sakin ol şampiyon ?? ya Aslı ne günah işledin bula bula öküz Ferhatı buldun

  36. Şeytanın dersini verirsin de BELLAM Efeye olan güvenin tamir olur mu bilemedim. O senin ruhunu biliyor. O olaydan en çok sen yara aldın bunu sarması gerekirken kendi yarasını başkasına sardirmasi beni şaşırttı. Acaba ne hissediyor içinde nasil fırtınalar kopuyor bunu bilemiyorum tabi. Sana kendi bile dokunmadigindan zoruna gitti belliki ama çözümü bu değil yanlış yapıyor

  37. İsabella kusura bakma ne diyeceğimi bilemedim şimdi ama senin adına çok üzüldüm ?? gerçekten belki seni anlayamam ama çok üzüldüm ya bundan dolayı yazamıyorum çok özür dilerim

  38. Ah defnem öyle ama rudra onu koruyordu ama salak tuturduda halkıma ihanet etmem diye

    Valla isabellam butur konu larda akıl etmiyor

    Yani oda kısassa kısasmı yapmış

    Çok yanlış inanışlar biran önce aranızda cözer siniz canım kendini üzme sakin ol ?????

    Nazım nerdesin merak ediyom seni inşallah kötü bişey yoktur
    ????????????

  39. bende artik ne yapacami bilmiyorum cok sarsildim ucurumdan yere cakildim acaba gozlerimmi bozuldu o efemiydi suan uzaklasmak istiyorum hayati ne yapacami bilmiyorum ben onu bu kadar severken acaba sevgisi yalanmiydi degildi o seviyodu ne yapsam yapmasam.

  40. Ama o da öyle yetişmiş Saliham insanlar değişemez
    Ama Paro Rudranin tabiriyle seni aptal kiz :) çok aptal ya

  41. Açık çek vereceksiniz karşılıklı BELLAM
    Yani tüm hissettiklerini sana anlatacak dürüstce sen de öyle tabi. Sonra muhakeme yapacaksınız.. tabi insanin canının parçası gördüğü birinin pamuk ipliğine bağlı olmasına şok oluyor. Al karşına konuş gülüm

  42. Ya şu Gülsüm ne uslanmaz birisi iğrenç ya böyle kişilerden nefret ederim hep bide bağırıyor sanki ne varsa ?? Şu Ferhatın babası Ferhatın rüyasına girip duruyor birazda Gülsüme uğrasa kızı bir güzel dövse saçını başını yolarak ne iyi olur ??

  43. Sakin ol İsabella valla ben anlamıyorum bu tür şeylerden hiç başıma gelmedi işte ne söylesem diye düşünüyorum öyle sen ilk başta bir sakin ol ve Allaha dua et bol bol ve bunun üstüne Bi uyumaya çalış gün doğmadan neler doğar inşallah aranız düzelir ben inanıyorum ??

  44. Ay Zülişim Gülsüm un cani dayak istiyor
    Nus ile uslanmayani etmeli tekdir
    Tekdir ile uslanmayanin hakkı kotektir ;)
    Pis sinsi yelloz kardescek manyaklar

  45. defnem zulisim ben cok iyim sizinde iyi olmaniza sevindim hep iyi olun isabellam defnem hakli canim sende uzulme icini ferah tut her sey duzelir melekcim hos geldin nasilsin canim bende sensiz olmaza bakmisim guzel diziydi

  46. Evet Belloş Zülişim dediği gibi dua et
    Gece namazına dur Rabbimle dertles ve sana en hayirli karari aldırması icin dua et
    Kalplere en iyi şifayı Allah verir. Sen hiç üzülme senin ayaklarına kapanacak

  47. Aynen Defnem Gülsüm Allah ıslah etsin kız bir bağışı var cırtlak ya bu kız tam sopalık bunu alıp evire çevire döveceksin ?? Ferhat zaten Bi dayağı hak ettiği hemde tam dayaklık ya çocukğunu istemiyor öküz Ferhat ??

  48. Ay şu Emrah Amirin neden psikopat olduğu anlaşıldı
    Baykal gibi manyak babasi var
    O nasıl duygu sömürüsü öyle mezarıma gelme falan
    Çocukluğundan korkutmuş

  49. zaten oyle duşunuyorum defnem zaten aradi yarin goruselim abim konustu konusacam neolursa.

    namazimi kilib bahceye cikip dusunucem ne oluyor anlamadim gorusuruz.

  50. HAYIRLI GECELER HANIMLAR. NASILSINIZ? BUGÜN UĞRAYAMADIM VE INANIN HEPINIZI ÇOK ÖZLEDIM. KISA SÜREDE BENIMSEDIM SIZLERI VE ÇOK SEVDIM. XANIM YORUMUNU GÖRDÜM VE BENDE DAHA FAZLA SENI BEKLETMEYEYIM DEDIM,GELDIM. :-)

  51. Gerçekten başka bir şey gelmedi aklıma çünkü başıma hiç böyle bir olay gelmedi bilmiyorum yani tek lisede hocama karşı masum bir şey hissetim ondanda okulun bütün kızları benim gibiydi herkes hocayı görmek için kapıda beklerdi ama ben hiç öyle bir yapmadım aksine görmemek için kaçardım çocukluk işte

  52. Gördüm FİLİZİM mazoşist manyaklar
    ???
    Tamam BELLAM haberlerini bekliyorum
    ???
    Sağolun Demet Hocam bilmukabele

  53. ELAM hâlâ neden gelmediğini anlamıyorum ama içim yanıyor
    Lütfen gel
    ?????????????

  54. Demet hoş geldin nasılsın

    Ya kendinden biraz bahsedermisin istersen tabi

    Seninle tanısmadık

    Yattınızmı ozaman

    hepinize hayırlı geceler ???

    Ben daha yeni çay demledim eşimle iccez

    ???????????????????

  55. Demet hoş geldin nasılsın

    Ya kendinden biraz bahsedermisin istersen tabi

    Seninle tanısmadık

    Yattınızmı ozaman

    hepinize hayırlı geceler ???

    Ben daha yeni çay demledim eşimle iccez

    ???????????????????

  56. Afiyet olsun SALİHAM
    Oh kocasi olan çay çeşme içer tabi karşılıklı romantik☕☕?
    Maşaallah size

  57. Hayırlı geceler,hosbuldum kızlar. Miracığım ben evliyim,iki tane oğlum var. Bir süredir mesleğimi yapmıyorum,evdeyim. Eşim ve çocuklarım ile ilgileniyorum. :-) Doğu tarafında oturuyorum. Genel mânâda böyle. Sormak istediğin herhangi bir şey olursa çekinmeden sorabilirsin. :-)

  58. Hayirli akşamlar kizlar naber ? ne yaliyorsunuz ? durun ben tahmin edim bari….uyuyorsunuz dogru bildim galiba ama ben uyumuyorum çunki Arkeyimi izliyoruz oysa şuan burda saat 2:23 icinizde Ince hanim uyanikmi galiba çunki muhtemelen oda Sultanini izliyordur ?
    Neyse kizlar hadi iyi geceler tatli ruyalar sizleri cok seviyorum yarinda okul ya of ama neyse son gunum …. bu gun cok eglendik ama artik yarin anlatirim tabi bir sikinti cikmasza hoşcakalin bir bakim reklam bitmismidir galiba Arkeyimi istiyorum ben????

  59. Ay cok pardon ne yapiyorsunuz olacakti ne yaliyorsunuz degil sorry birde izliyoruz degil izliyorum olucakti cok cok pardon kizlar klavye hatasi iste

  60. Muktanin kiyafeti ne ya acik sacik Nani bunun icin Meethinin evini basiyor diyor ki biz boyle ahlaksiz gorunimli acik sacik kiyafet giymeyiz kendi sarilerimizi falan giyeriz diye bir seyler sacmaliyordu …. Meethide dediki bu sadece kiyafet bunun onur gurur meselesi ile alakasi yok bencede Meethi hakli bazi insanlar sadece kiyafetine bakarak insanin karakterini , onurunu olumsuz elestirebiliyor bazi kisiler , bu haksizlik bence hemde tamamem ? dogru dusunce degil yani bunlar

  61. Züliş , Defoş haklisiniz kizlar simdi 227 bölüm ozetinin yorumlarini okudum benimde oyle içime dogar bazen yani hissederim sinsi insanlari , bazen karşimdakinin ne dusundugunu bile hissederim yani bir an icime doluyor oyle ? ay kizlar şimdi sinsi diyince Korişimin bir sozuni hatirladim Yasemine demişti I Hate You Sinsirella ?? çok komik replikleri vardi ya Kiralik Aşkin cok guzel bir diziydi o benimde en sevdigim 1 numara turk dizimdi o ? birde su vardi
    VURUR YUZE IFADESI
    KOVDUM SENI BITANESI ?

  62. manyacim hos geldin nasilsin bende yalanci bakiyorum ben arkey madhubala hayraniyim cok guzel dizi

  63. Manya aynen bende Sultanımı izledim ayıla bayıla ??
    Şimdide ekrandan çektiğim resimlerine bakıyorum?
    Bende Sultanımı yakışıklı prensimi istiyorum???

  64. Sultanım bu akşam yine süperdi ya ona bir kez daha aşık oldum çok güzel şeyler söyledi bayıldım
    Rkaya yazdığı not ta çok güzeldi ? tabi rekanın arabası pert oldu?
    Sultanım eline sağlık?

  65. Çuluru izleyemedim ama final muhteşemmiş ???? ayy yaa bu hayatın heyecanı meyecanı yok ???

    ???

    Gamzelimm Zülişimm komşum çaya çağirdı gittim yazamadım burayada çukuru izleyemedim dee ayy ama final muhteşem olmuşş bayılıyorum medete ne replikleri var ama yaa ?????

  66. Sağol Nurdan?
    Yarın sabah tekrar izleyeceğim Sultanımı çakırımı?
    Allah akıl fikir ve sabır versin bana be diyeyim??

  67. ?? yorma kendini çalışıyosun sen onun dışında sorun yok sev sevdiğin kadar ??? İnce hatunn

  68. Kainat (Aide)
    Kız Allah iyilini versin güldürdün beni?
    Kusura bakma ben bilmiyordum Hülya da bana denedi ki Kainat ismini kullanıyor ama gerçek ismi Aide diye ?
    Neyse oldu bi karışıklık ama şimdi anlaşıldı pardon yani canım benim?

  69. Görüşürsen selAmımı söyle HÜLYAYA İnce hatun. İnşaAllah mutlu mesut olur. Bir ömür mutluluklar dilerim ?????????

  70. Nurdan işte ben aptal platonik aşık??
    Allah günah yazmasın inşallah ben Sultana Allah ne güzel yaratmış boyunu posunu gözünü kaşını diye bakıyorum o şekilde bakınca günah olmuyormuş diye duydum Nurdan senin dini konularda bilgin var doğru dimi yani Allah ne hoş yaratmış diye bakınca günah olmazmış

  71. Bağış üstüne Nurdan iletirim Hülyaya selamını o da sana söylemişti selam okudun dimi sen o yorumumu

  72. İnce Hatun ❤️❤️ Sevince güzel kimseye bir zararın yok niye günah olsun. Allah güzeldir güzeli sever. Eee biz kullarda merağiz güzele. Heleki senin gibi sanat eserini severken ONU YARATAN EN YÜCE ZAANATKÂR OLANI düşünmek ne kadar hoş ve güzel. MaşaAllah sana. Ayrıca SULTAN gerçekten hoş adam. ?? eee ONU SEVERKEN YARATANINI DÜŞÜNMEK DAHA HOŞ. Gerçekten MaşaAllah sana kötü körüne sevmiyorsun demek

  73. Hoşbuldum xanim azeri fani nasilsin ? yenisin galiba burda kendinden bahsedermisin tabi sakincasi yoksa ? bu arada bende R.K & Madhubala hayraniyim hemde en buyuk hayraniyim ??
    Tahminim dogruymus Ince ben ozetini izliyemiyorum çunki o saatlerde okulda oluyorum malesef ? Sultanin o adamin kafasini nasil suya soktu cikarti cok guldum hak etdi adamda ?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu