Kördüğüm 342. Bölüm Özeti #Ambika Hamile Mi? 14 Temmuz Kördüğüm Özeti

Kördüğüm 342. bölümü ile 14 Temmuzda Kanal 7 ekranlarında olacak. Ambika ile ilgili o şok gerçeğin detayları için Kördüğüm 14 Temmuz özeti sizlerle.

Kördüğüm 14 Temmuz Özeti #Meethi Ve Maiyya Ambika’ya Karşı

Meethi levhaları birinin değiştirmiş olma ihtimalinden bahseder. Ambikanın bakışlarını kaçırdığı da gözünden kaçmaz. Mukta ise Ambika’nın Radhot’un kızı olduğu gerçeğini Vishnu’ya söyler. Meethi ise telefonda Mukta’ya Ambika’dan şüphelenmekte haklıydın, ben de aynı fikirdeyim der ancak Mukta sana söyleyeceklerim var diye bir sonraki gün görüşmeyi teklif eder.

Meethi daha sonra Maiyya’ya gidip haklı olduğunu ve Ambika’ya karşı bir olup gerçeği ortaya çıkarmaları gerektiğini söyler. Pikniğe Radhot’n geldiğini ve herkese karşı iyi olduğunu duyan Chaubey Ambika ve Sankrant’a kimseye körü körüne inanmayın der. (Kördüğüm 14 Temmuz Özeti)

Maiyya ise o gün özel bir gün olduğu için kutlama amacıyla bilerek içki kattığı içeceğin Ambika tarafından içilmesini sağlar. Ambika içkinin etkisiyle pervanenin düşme olayının ardındaki kişinin kendi olduğu konusunda hemfikir olur. Meethi söylediği her şeyi kaydeder. Radhot ise Mukta telefonlarını açmayınca onun yanına gider.

Mukta geçmişinle ilgili gerçekleri benden de annemden de sakladın yarın bir gün bir kadını getirip bu da ilk eşim dersen bu dakikadan sonra şaşırmam diye sinirlendiğini anlatır. Radhot’un da canı sıkılır. Ambika ise saçma sapan şeyler anlatınca Meethi bu işle başarılı olamayacaklarını anlar. Ambika ise gerçekleri bu kadar kolay öğrenebileceğinizi mi sandınız der. Radhot ise Mukta’ya gerçekleri kabul edeceğin ve babanı affedebileceğin güne kadar bekleyeceğim der.

Sabah uyanan Ambika umarım içkinin etkisiyle bir şey söylemedim diye korkar. Midesi bulanınca lavaboya koşan Ambika’yı gören Sankrant ise anne mi olacaksın der. Ambikanın aklına bir fikir gelir ve evet der. Sankrant güzel haberi herkesle paylaşır.

Maiyya onun yalan söylediğini anlar ve ortaya çıksın diye de Sankrant’a eşini kontrole götür der. Ancak Ambika evde test yaparım diye ısrar edince gitmezler. Kördüğüm 14 Temmuz Özeti bir sonraki yazımızda kaldığı yerden devam edecek. Ambika’nın hamile olup olmadığı hakkındaki tüm detaylar Kördüğüm 14 Temmuz özeti başlığımızda sizlerle.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler:
Eklenme Tarihi:

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kördüğüm 342. Bölüm Özeti #Ambika Hamile Mi? 14 Temmuz Kördüğüm Özeti (84 Yorum)

  1. BAHARCIM N’aber Hoş geldin Kördüğüm 14 Temmuz özetine Gel Kızlar Orda Bi Alışamadın Buraya Canım Bak Hep Yeni Sayfa gelmişmi Diye kontrol et Yeni sayfa gelince Oraya geçiyoruz çünkü

  2. Selbi nasılsın tatlım yenimisin seni buralarda yeni gördüm seni canım tanıyalım ben bahar 17 yaşındayım gezmeyi ve volleybol oynamayı çok severim 1.67 boyum beki sen sormak istedigin birşey varsa sor tatlım

  3. HEPİNİZE Hayırlı Günler Tatlı Sohbetler
    ….

    NURANAAY Allaha Emanet ol Sende Görüşürüz
    …..
    DURU Sana Neden Özür Borçluyum Bi Açıklarmısın Lütfen?? Benim Seninle Aramda N’oldu ki Özürde Dileyim Bi keresinde İsmimi Yazamadan Yorumum Gitti Bende yorumumun Altına Anonim benim Dedim Ve sen Yanlış Anladın Seni Kastettiyimi Sandın Bu kadar Başkada Bişey hatırlamıyorum
    ….
    MANYAM Aleyküm selam Hoş geldin Naber Nasılsın iyimisin Canım
    ….
    SELBİ Hoş geldin Yenisin qaliba

  4. Ben bu yalancı bahar dizisini çok severek izliyordum ya geceleri hemde RK gerçek hayat inda eşinden ayrılmış diye duydum doğru mu bu kızlar

  5. ANONİM sana katılıyorum aynen de senin gibi düşünüyorum
    MANYAM Hoşgeldin tatlım😊
    Bitanem Sultanım her yerden çıkıyor çünkü olayların içine çekiyorlar onu Madu Rka Padmini o yüzden onlara Bermuda şeytan üçgeni diyorum😈😈😈
    Şuan dizinin kahramanı Sultan😍Kötü adamı ise Rka canım benim ama sen onu zaten olduğu gibi seviyorsun o yüzden problem yok😆😆

  6. Herkese selam .
    Herkes nasil kizlar.
    Evet INCEM seyrediyorum tabi ama ben senin aksine Sultani görmeye tahammül edemiyorum adam her yerden çikiyor gerçi Padmini istedi ama neyse …
    Deme ya şu Padminiye bende sinir oluyorum sanki başka oyuncu kalmadi nerden buldularsa artik bu kadini 😝
    Bem bir geçmiş yorumlara bakicam R.K Sultan bir şeyler olmuş sanirim bu arada yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz SELBI , DURU , MERJEN .

  7. Ya Allah icin ne RK ne sultanı bunlar icin birbirinizden nefret mi ediyorsunuz ne sacma dizideki şeyler dizidedir gerçek hayatta herkes hayran duydugu kişiyi icinde sever bu nedir ya yok rk yok sultan kim seviyorsa icinde sevsin bir zahmet tas atmayin burda bir birinize(dısardan bir takipçi)

  8. DURU sen insanlara sataşmadan doğru düzgün yorum yazamazmısın acaba arkadaşım??
    HÜLYANIN İSMİNİ SEN ZİKRETMEDİN Mİ BURADA ONA KIRILDIM VE SAYFAYI TERK ETTİM DENEDİN Mİ??
    PEKİ SANA BE DEDİ DE KIRILDIN DİYE SORDUM BEN DE SANA
    SEN HULYAMA SOYLEDİKLERİN ONA HAKARET DEĞİL Mİ ONA CEVAP HAKKI DOĞUYOR AMA O KENDİSİ BURADA DEĞİL O ZAMAN NEDEN BURADA OLMAYAN KİŞİNİN ARKASINDAN KONUŞUYORSUN??
    SEN HÜLYA RKAYI SEVMİYOR ONU ELEŞTİRİYOR DİYE ONA KIRILDIN HERHALDE DİMİ?
    O YÜZDEN Mİ ONA HAKARET ETTİN BENDE SEVMİYORUM RKAYI BANA DA KIRILDIN HERHALDE Kİ BANA DA SATAŞMAK İSTİYORSUN ANŞAŞILAN

  9. Bu arada biz anonimleri sevmeyiz demiştiniz elimden geldiği kadar kendimden ve ailemden bahsedicem size merak ettiğiz bir şey olursa da cevaplarım

    Benim adım Duru benden bir yaş küçük erkek kardeşim var adı Serhat ağbimin adı da Serkan

    Annem ve babam ben kendimi bildim bileli ayrı yaşıyorlar babam annemle ayrıldıktan yıllar sonra Zeynep annemle evlenmiş

    Belki sormak istersiniz neden böyle tüm hayatını gözler önüne sürüyorsun diye pardon misafir geldi ben sonra yazarım

  10. DURU MERHABA KARDEŞIM HOŞGELDIN NASILSIN IYIMISIN CANIM HEPIMIZ BURDA AYLEYIZ NIYE SENI KABUL ETMEYELIM KI KARDEŞIM TEKRARDAN HOŞGELDIN

  11. Herkese merhaba
    Ben buraya yazmaya başlayınca beni anlamadan dinlemeden suçlamaya başladılar güya hakaret içerikli şeyler söylemişim .Defalarca kendimi anlattım sadece sevdiğim insanlarla bir nevi ailem olarak gördüğüm sizlerle yakın olup arkadaş olmak istrmiştim

    Önce beni yanlış anlayıp neden adını yazmıyorsun dediniz

    Sonra nereden çıkarttınız bilmiyorum ama Hülyama hakaret ediyorsun ,sen vivi hayranımısın avi hayranımısın belli değil gibisinden laf sokmalarınızla karşılaştım

    Sonra güya gizem yaratmak için adımı yazmıyormuşum öyle dediniz

    Kendimi de tanıtmıştım ne için burda olmak istediğimi de yazmıştım

    Ve başta beni yanlış anlayanlardan Gülçiçek abla sence de bir özür borçlu değilmisin o kadar yanlış anladığınız için beni yanlış anlayanlarda

    Benimle tek konuşan ismimi yazdıktan sonra Zeynep abla oldu 😊burdan da teşekkür ederim en azından benimle konuştuğu için

    Bunları söylemeyip içimde saklardım ama artık üzülüp yanlış anlaşılmaya yüreğim dayanmıyor benim bir nevi yaralarımı sarmak için burdayım ben tabi ki aranıza kabul edersiniz 🎈

    Arkadaş edinmenin zaman gereken bir şey olduğunu yazmışsınız buna katılıyorum ama en azından beni de anlamak için bir şans verseydiniz

    Heryerde yazıp duruyorum elimden geldiğince sohbetlerinizi ruhumda hissettiğimi dile getirmeye çalışıyorum 🍃

    Şimdi size yeniden soruyorum beni ben olduğum için ailenize ,kalbinize kabul edermisiniz

    Ne kadar zaman sürerse sürsün ben sadece gerçek hayatın acılarından kederinden uzakta yıllarca hasretini çektiğim ablalarımla olmak istiyorum zamanla beni anlıyacağınız ümidiyle…

  12. Leylajim Allah gonlune gore versin insallah kismatin acilsin iy bir aeyle gelin ol janm mutlu ol cocuklan bln ve kojajyn bln saol ben kacdim

  13. Kizlar hepinize mereba ayri ayri diyijam sizlere
    NURDAN ABLAM
    MELEK ABLAM
    LEYLA KARDESIM
    ZEYNOOOO KARDESIM
    FILIZ KARDESIM
    ECECIIM
    MANYAJIM
    HELINJIM
    NAZIIM
    GULCICEKJIM
    CENNET GOZLUUM
    ALMIRAM
    MAHIM
    ICE JIIM
    DEFNEJIM
    ADINI UNUTDUGUM KIMSE VARSA AF OLA HEPINIZ ALLAHA EMANAT OLUN JANLARM SIZI COOOOOKKKK SEWIYOOOOOM HADI HOSSA KALIN BEN YARIN GELIJAM BYY BYY

  14. Ice cim tesekur ederim senin sayande kardesimde oldu tesekurederim canim benim artik dunyalar guzeli kardesimde var sizin sayanizde har seyim tamam oldu kardesim ablam arkadaslarim oldu tesekurederim sizlere artik bundan sonra olsamde gam yemam

  15. MELEĞİM hoşbuldum canım benim😊
    Ben iyim sen nasılsın küçük Melek nasıl?
    MANYAM tatlım neredesin seyrediyor musun şuan Rkanı😊
    Ben sadece Sultanımın olduğu sahnelerine seyrediyorum valla zor katlanıyorum şu Bermuda şeytan üçgenine Madu Rada Rka 😆😆😆

  16. İnşAllah NÂZIM Hayırlı Haberler Vereceğim Günü İple Çekiyorum Bitanem ALLAH ın İzniyle.

  17. Kizlar nasilsiniz… Gul cicek ablacim bana kisaca ice diyebilirsin burdaki kizla ice diyolar ama adim Merjen… Leylaabla allah yardimcin olsun cok kotu gunler atlatmissin iy gunlerinde olucakdir insala…

  18. Rica Ederim LEYLA. Sana Bişey Soracağım Sakıncası Yoksa Çok Geçmiş olsun Zor Günler Atlatmışsın Peki Seni Birileri Evlatlıkmı Aldı

  19. SALİHA ablam Buarada Teşekkürler Şükür Bugün İdare Ediyorum Kardeşin Doktora Gidecekti Demiştin Ne dedi Doktor Canım

  20. Beğenmene Sevindim SALİHA Ablam İyi Gezmeler.. Öylemi ALLAH Sevenlerine Bağışlamış o, Hastayı O zaman Ayın Sonu Benimde Doktor Randevum Var Duruma Göre Karar Verecek Doktor Tedavim iyi Gitmişse Müjdeli Haberi Verecek Doktor Eğerki durumumda Değişiklik Yoksa Bende Hastaneye Yatacağım Muhakkak Kana İhtiyaçım Olacak İnşAllah Gerçek Kalmaz

  21. Selam kızlar nasılsınız

    Gülüm çok beğendim valla zaten arabaya çok ihtiyacım

    Vardı baya iyi gelecek

    Saol bitanem sen nasılsın canım bak benim yanımdaki yatakta bir hasta var oda kansıslıktan yatıyor

    Onlar yarın taburcu olacaklar galiba

    Leyla senin adına çok üzüldüm canım Allah yardımcın olsun şimdi yurttamı kalıyorsun yoksa ev tutup yaşıyorsun

    Ecem evet benim adım Saliha melek beni kızımın adı onun adını kullanıyorum

    Kızım hasta hastanede yatıyoruz şuan

    Nazım hoş geldin nasılsın 😉

    İncem hoş geldin canım nasılsın nerelerdesin bakam

    Filizim hoş geldin canım çok merak ettim seni

    Allah kolaylık versin

  22. LEYLA Bende 21 buçuk Yaşındayım İstersen İsmimle Hitap Edebilirsin Ondan Yaşını Sordum

  23. ABLALARIM NARDESINIZ ZEYNEP NURANAAY NAAZ ICQUAN FILIZ ABLA SENI COOK OZLEDIM ABLALARIM HEPINIZI OZLEDIMMM

  24. LEYLA Filizin İşleri Çok O’ndan Cevap Veremiyor Evini Toparlıyor Görürse Muhakkak Cevap Yazar

    İCEQUEN Hoş geldin Senin İsmin ne İsmini Yazmak istemiyorsansa Da Bi kolay Rumuz Kullan İsmini Yazmk Kolay olsun

  25. Teşekkürler NÂZIM çok Saoll Hayır Duan için İNŞALLAH Bitanem ALLAH Razı Olsun
    ….
    LEYLA 20 Yaşın Var Dimi

  26. LEYLA KARDEŞIM TESEKKUR EDERIM CANIM SEN NASILSIN IYIMISIN BIZDE SENI SEVIYORUZ GUZELLIM 😘😘

  27. HELİNİM Ablasının Güzeli Şimdi Farkettim Yorumunu İyi Olmana Sevindim Gülüm Hamd olsun İyiyim Bende Neler Yapiyorsun

  28. Oh NÂZIM Daha da İyi Olsun İnşAllah Bende O’nun Güzel Yüzünden Öperim Kardeşim…Bende İdare ediyorum Canım Dün Rahatsızlandım Yine Biraz Korkuyorum Tedavim Kötü Gitmiştir diye De Geçer ALLAH ın İzniyle.

  29. Ciceyim vallah Naz dunden beri biraz taporladi kendini ellerinden öpsun teyzesi sen nasil oldun insallah iyisindir

  30. Anladım NÂZIM Küç Naz Nasıl Bitanem Hanfendi yormuyorya Seni. Bende İdare Ediyorum Şükür Nazım

  31. FİLİZCİM BÖLÜMLERİ ATLIYOR MUSUN ACABA EN SON METHİNİN İÇEÇEĞİNE İLAÇ KATILMIŞTI SONRA NE OLDU AÇIKLAMADIN SONRA MAİYYA NİYE HAPSE GİRDİ ONU DA YAZMADIN BUNLARI AÇIKLARSAN SEVİNİRİZ

    • yk atlamadım canım özeti güncelledim ama görmemişn galiba yüsracığım meethi kuyuya düştü sesi de yok ama cebinde düdük buldu ve çalınca onu akashlar buldu maiyya ambikayı kaçırmaya kalkıştı ondan dolayı hapse girdi ama meethi onu çıkarttı o bölümü atladım canım 😉

  32. NÂZIM Hoş geldin Aleyküm selam Nasılsın Nerdesin Kardeşim Dünden beri Kayıplardasın

  33. FİLİZİM ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK BİTANEM NASILSIN BİRAZ DAHA İYİSİNDİR İNŞALLAH
    ….
    SALİHA Ablama 🚗Araba Hediye ediyorum Melekimizi gezdirir Bol bol Melekime de ❤❤❤❤🌹🌹🌹Kalplerle Gülleri 😊 Nasılsın Ablam

    • teşekkürler çiçeğim iyiyim hamdolsun toparladım şimdi de evi topluyorum ikinci elciye verdim eşyaları kıyafetlerim kaldı onları da toparlarsam artık burda işim kalmadı gideceğim anacığımın yanına

  34. SLM HAYIRLI GUNLER KIZLAR NASILSINIZ IYIMISINZ CANLARIM BENIM YENI GELEN ARKADAŞLAR HOŞGELDINIZ 😘😘